Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mut hei etteteete sun rantsukuntoon 2007 voi olla lihatalkoot, niinku mullakin! ei todellakaan ole tarkoitus laihtua tippaakaan, vaan lihoa! :D sillä pääsee hyvään rantsukuntoon ^^
Täytyypi ottaa ennen-kuvat, niin on sitten mihin verrata ens kesänä ;)
Viime keväänä onnistuin puottamaan vaihtoaikana kertyneen painon(kokonaisuudessa paino tippui 11kg/4,5kk), mutta sepäs tulikin takaisin.. Ongelmana on oikeastaan se, että koulu vaatii nyt aika paljon ja en tiedä, että miten jaksan keskittyä laihtumiseen(gradun kirjoittaminen nälässä mietityttää). Olisi hienoa päästä viime kesän painoon(61kg) ja pysyä suunnilleen siinä ja kehittyä maltillisesti. Herkut maistuu aivan liian hyvin.
Tavoitteena on puottaa painoa hitaasti ja pyrkiä lopullisesti katkaisemaan tämä herkuttelukierre.
Ajattelin quotata tään viestin, kun näen aika paljon yhtäläisyyksiä itseeni... Arvelen, että olisko tuo sinun viimekeväinen painon pudotus ollut liian nopea?
Minustakin se on niin, että jos koulussa on paljon tekemistä (itsekin olen yliopistossa, mutta gradun kirjoittaminen ei ole vielä ajankohtaista) tekee mieli herkutella pikkunaposteltavin ( karkein ) tai jos menee 8->18 välillä kahvilla ja pullalla/suklaapatukalla. Kai nämä olisi vain päätettävä vaihtaa mandariineihin, banaaneihin jne.
Itse olen päättänyt, että viikon herkut ovat ~100g karkkia 2-3 riviä fazerin sinistä (tai vastaava määrä muuta suklaata), pullia tms. satunnaisesti. Esim. tämän viikon herkkukiintiö meni aika nopeasti täyteen :(
Kuinkas paljon sinulla menee herkkuja viikossa? No minä olen esim. sillätavalla perso karkeille, että jos pussi on kaapissa, en sitä osaa siellä kauan pitää. Sitä pitäs vaan todellakin opeteltava sellaisille tavoille, että ei syö niitä liikaa!!
Pisti silmään tuo gradun kirjoittaminen nälässä. En tiedä oliko se vähän vitsiksi tarkoitettu, mutta pohdin sitä, että pitääkö laihduttajan olla nälässä... Jos vaan vähän pienentää annoksia, parantaa ruuan laatua... Muutkin voivat sanoa mielipiteensä. Itse en ole tavallaan nälässä ollut. No tulos on että ei minulta ole enempää kuin kilo lähtenyt ja to tulee 3 vk täyteen. Katsotaan sitten.
Dahlia sanoi:neuvoisin kyllä jättämään suklaan syönnin herkutteluhetkiin, ettei sitä vedä vaan välipalana, vaan oppisi jotenkin ajattelemaan sitä sellaisena nautinnollisena hetkenä kun sitä sitten syö, eikä vaan vedä sitä nälkäänsä..en tiedä ymmärsitkö, mitä tarkoitan, mutta...