No alkoi se nyt mullakin...tänään... vaikka viikon oon kyllä jo harjoitellut.
Pituutta 157 ja painoa 70 kg :( . Saas nähä lähteekö kiloakaan, meinaan jos kilpirauhanen heittäytyy jälleen hankalaksi...nyt se on kyllä jo öbaut vuoden pelittänyt hyvin. (se taas toisaalta tietänee sitä että kohta se taas huononee, muttei murehdita sitä vielä
).
Ruokapuoli on ok, itseasiassa mullei ees kovin hyvä ruokahalu oo että helppo vähentää, oon syöny öbaut 2000-2500 kcal (millä en oo lihonu enkä laihtunu) ja nyt syönen (?) 1600-1700/pvä, paitsi lauantaina sen 2000-2500.
Liikuntaa tulee 3xvko sali ja joka päivä lenkki/kuntopyöräily(salittomina päivinä ehkä 2x). vai pitäskö pitää yks lepopäivä?
Ton kilpparin takia mun pitäs yrittää tehdä se suurin kalorivaje liikunnalla...kun se mokoma ei tykkää jos kalorit menee liian alas. Salilla ja lenkillä kuluu yleensä sykemittarin mukaan 400-500 kcal/kerta. Mutta kannattaako tuohon sykemittarin lukemaan uskoa? varsinkin kun mun leposykekin on normaalia korkeampi (välillä jopa 90-100!!!)ton kilpparin takia?
Ja vinkkejä aineenvaihdunnan nopeuttamiseen otetaan vastaan!!!
(kilpparin takia solutason aineenvaidunta on hidastunut )
Laihduttaminen on tuttua menneisyydestä, silloin se oli helppoa kun olin vielä terve. Mutta luulen ainakin osaavani asian. Kaloritaulukot ym. on päässä ja selkärangassa
. Kulutus on kuitenkin ihan hyvä, kun lihastakin on... mutta aineenvaihdunta siis jumii...jospa tuo lisääntynyt liikunnan määrä auttaisi.