Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eilisestä krapulasta ollaan täälläkin selvitty, ja elämä kohti uusia seikkailuja voi alkaa.

Mitat joista lähdetään 167/76 ja toivottavasti kesällä ollaan sitten siellä kutosen puolella. Lihakset on piilotettuna tasaisesti kertyneen rasvakerroksen alle, ja niitä lähdetään sitte kaivelemaan esiin...

Kaikille tsemiä vuoteen 2007! :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No alkoi se nyt mullakin...tänään... vaikka viikon oon kyllä jo harjoitellut.
Pituutta 157 ja painoa 70 kg :( . Saas nähä lähteekö kiloakaan, meinaan jos kilpirauhanen heittäytyy jälleen hankalaksi...nyt se on kyllä jo öbaut vuoden pelittänyt hyvin. (se taas toisaalta tietänee sitä että kohta se taas huononee, muttei murehdita sitä vielä :) ).

Ruokapuoli on ok, itseasiassa mullei ees kovin hyvä ruokahalu oo että helppo vähentää, oon syöny öbaut 2000-2500 kcal (millä en oo lihonu enkä laihtunu) ja nyt syönen (?) 1600-1700/pvä, paitsi lauantaina sen 2000-2500.

Liikuntaa tulee 3xvko sali ja joka päivä lenkki/kuntopyöräily(salittomina päivinä ehkä 2x). vai pitäskö pitää yks lepopäivä?
Ton kilpparin takia mun pitäs yrittää tehdä se suurin kalorivaje liikunnalla...kun se mokoma ei tykkää jos kalorit menee liian alas. Salilla ja lenkillä kuluu yleensä sykemittarin mukaan 400-500 kcal/kerta. Mutta kannattaako tuohon sykemittarin lukemaan uskoa? varsinkin kun mun leposykekin on normaalia korkeampi (välillä jopa 90-100!!!)ton kilpparin takia?

Ja vinkkejä aineenvaihdunnan nopeuttamiseen otetaan vastaan!!!:) (kilpparin takia solutason aineenvaidunta on hidastunut )

Laihduttaminen on tuttua menneisyydestä, silloin se oli helppoa kun olin vielä terve. Mutta luulen ainakin osaavani asian. Kaloritaulukot ym. on päässä ja selkärangassa:) . Kulutus on kuitenkin ihan hyvä, kun lihastakin on... mutta aineenvaihdunta siis jumii...jospa tuo lisääntynyt liikunnan määrä auttaisi.

Täälläkin rantakuntoon halajava. Mulla kesä alkaa vapusta eli siellä on ykköstavoite: tänä aamuna vaaka näytti 81,3kg:a, tavoite on painaa 75kg. Pituutta on 171 cm. Olisin ihan tyytyväinen tuohon 75kg:n lukemaan, olen kuitenkin sen verran atleettinen kropaltani. Vai oliko se kotlettinen? :lol2:

Poikaystävä kannustaa kun on itse aktiivinen sali-ihminen, kiitos siitä hänelle. Osti meille molemmille sykemittarit ja niiden kera on tehty 1,5 tunnin lenkkejä. Salilla olen käynyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti jo kuuden vuoden ajan, viime vuoden opiskelu tosin verotti liikuntaa (=tekosyy). Mutta nyt on työelämä jälleen alkanut ja kaiken lisäksi vielä säännöllinen päivätyö joten illat vapaat. Mitä luksusta! Salilla on pakkokin käydä että pysyy työterveys yllä.

Suunnitelmana on käydä salilla 2-3 kertaa viikossa, spinningissä 2 kertaa viikossa ja lisäksi ne reippaat pitkät kävelylenkit ja ehkä hiihtokin, mikäli lunta tulee. Ruokapuoli on kunnossa, tai ainakin tiedän miten tulee toimia. Läski lähtöön!

Onnea muillekin saman projektin parissa puuhasteleville!

:offtopic:

BlueSun: Kuukunen, kai sulla on hyvät lääkkeet jo kilppariin? Aika hankala on muuten yrittää kiristellä..

Joo, tyroksinilla mennään ja jotain vuoden verran on ollut jo samalla annostuksella (ei oo tarvinu lisätä) ja olo on ollut hyvä:) .

( TSH 0,003 ja T4V 18,9)

Aikaisemminki oon laihista yrittänyt, eikä oo tosiaan onnistunut. Mutta nyt luulen että vois joain tapahtua ku olo on ollut noin kauan jo tasainen. Kattotaan :)

(niin ja nuo 10 pudotettavaa kiloa tuli sairauden myötä noin 3 ½ vuotta sitten...enimmäkseen myksodeemaa eli limapöhöä :wall: )

Jep, mä olen ja mukana tässä projektissa. Mitat on 171 cm, ja 74 kiloa, eli laardissa löytyy. Salilla 4 krt/vko, aerobisia aina kun jostain saa lapsenvahtia, että pääsee juoksemaan.

Mahtavaa! Tää taitaa olla muin palsta. Ei nuo naisten lehtien "vinkit"/kannustukset oikein innosta. Monet palstat on tarkoitettu selvästi ylipainosille, mutta tänne saa kai liittyä kaikki(?) Jos saa, niin liityn.

Eli lähtötilanne: 160cm/56kg
vyötärö: 69 cm
napa: 78 cm
lantio: 88 cm
Perse (paksuin kohta..): 95 cm (!!!)
Pohje: 36,5 cm
Allit: 29 cm

Eli kuten mitoista voi nähdä; läskiä löytyy, lihasta ei. Juoksua on tullut viime vuonna harrastettua, mutta valitettavasti se on ny hieman jääny....Salillakin tuli aiemmin joskus vierailtua, nyt uudella paikkakunnalla en ole sinne vielä uskaltanu. :( Treenaan (jos treenaan) siis kotona huonolla menestyksellä...

Oisko kellään vinkkejä lakto-ovovegetaristin ruokavalioon...? Lähinnä proteiinien osalta.

Mä tuun mukaan. Katselin eilen elokuun lomamatkan valokuvia ja näin itseni tilalla kamalan turvonneen norsun. Tuli melkein paha mieli kun näki oman kuvansa. Naama sellanen pullataikina. Hyi helv!

No joo, ei niin katastrofaalinen tilanne, mutta syksy oli niin epäsäännöllistä elämää, että nyt olis aika ottaa vähän takasin. Kiloista en osaa tarkkaan sanoa, kyllä kroppa sen kertoo, kun on sopivan kevyt olo. Mutta mikäli alkupaino on siinä 64-65kg niin sellanen 60kg voisi olla tavoite. Siinä painossa olin, kun tänne muutin. Yritän huomenna aamulla muistaa ottaa lähtöpainon ja jotkin mitat.

Varmaan ihmeempiä ei tarvitse tehdä, kun vaihtaa vaan ton leipäpainotteiseks muuttuneen ruokavalion entiselleen monipuolisemmaks ja kun ylimääräset menot on karsiutunu niin jää paremmin aikaa lenkeille (ja salille, sinne tosin ennenkin).

Tiukin paikka tulee karsia Läkerol Dents pastilleista. Olen totaalisen koukussa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin joo...noi mitat on otettu siis illalla viiden aikaan kolmen kahvikupillisen ja veden juonnin jälkeen... (puolustelua ;) )

10 päivässä olen kaksi kiloa saanut pois. Aluksi on aina hyvä tahti (liian nopea) ja sit alkaa se vaihe, kun millään ei lähde enää kilon kiloa pois.
Liikuntaa olen lisännyt sillai, että entisen 4-5 kerran sijaan liikun nyt 5-6 kertaa viikossa. Eilen käppäiltiin naapurin koiran kanssa vajaat 2 tuntia ja tänään ajattelin lähteä äijien kanssa pelaamaan fudista.

Ja on muuten pakko kehua, että eipä ole tehnyt ollenkaan mieli minkäänsortin herkkuja! :rock: *koputtaa puuta*

Ainakin vielä tuntuu siltä, että tää projekti vois tällä kertaa onnistuakin. :thumbs:

Vois muuten ottaa hieman mittoja ja pari fotoa, että voi sitten jossain vaiheessa vertailla, et millaista kehitystä on tapahtunut..

Viimeksi muokattu:
Kesäkuntoon projekti menossa täälläkin hyvää vauhtia salia n. 4 krt viikossa + n. 3-4 krt spinningiä, pacea, pumppia jne

Mullakaan ei oo tehny mitään karkkeja ym. mieli enää joulun jälkeen:) . Ja kun aloin juomaan vettä n.2 litraa/pvä, niin mun light-limsa-addiktioni hävisi :eek: . eli oon kitannu noita limsoja janooni....:jahas: (päivänselvää, muttei tajua ennenku tajuaa...:D )

Liikkuminen on sujunut muuten, mutta esim. tänään en päässy renaan selkää, kun jo aamusta särki päätä niin lujaa (hartiat jumii, särkylääke ei auta :( )...mutta lenkille aion vääntäytyä vielä... :thumbs:

Zone-sarja -42%
Mahtavaa! Tää taitaa olla muin palsta. Ei nuo naisten lehtien "vinkit"/kannustukset oikein innosta. Monet palstat on tarkoitettu selvästi ylipainosille, mutta tänne saa kai liittyä kaikki(?) Jos saa, niin liityn.

Eli lähtötilanne: 160cm/56kg
vyötärö: 69 cm
napa: 78 cm
lantio: 88 cm
Perse (paksuin kohta..): 95 cm (!!!)
Pohje: 36,5 cm
Allit: 29 cm

Eli kuten mitoista voi nähdä; läskiä löytyy, lihasta ei. Juoksua on tullut viime vuonna harrastettua, mutta valitettavasti se on ny hieman jääny....Salillakin tuli aiemmin joskus vierailtua, nyt uudella paikkakunnalla en ole sinne vielä uskaltanu. :( Treenaan (jos treenaan) siis kotona huonolla menestyksellä...

Oisko kellään vinkkejä lakto-ovovegetaristin ruokavalioon...? Lähinnä proteiinien osalta.

Ooh, meillähän on melkolailla samat mitat (muutama sentti mulla enemmän pituutta ja muutama kilo painoa, mutta muuten aikalailla tarkalleen samaa kokoa. (itse kyllä positiivisemmin nimesin allit hauikseksi, sitä lukemaa kun ois kiva saada jopa isommaksi). Täytyykin seurata sun diettis etenemistä erityistarkasti. :D

Itse olen kanssa sellainen semi-kasvissyöjä, eli en syö lihaa enkä kanaa mutta fisua kyllä. Mutta jos sinä et syö kalaakaan, niin prodet kannattaa ilmanmuuta ottaa rahkasta, pavuista (linssit, kikherneet, muut pavut...) ja erilaisista päjkinöistä/siemenistä. Jälkimmäisiä ei tietenkään kannata ylettömiä ainakaan dietillä napsia kun niissä on paljon (hyvää)rasvaa.

Mut nyt on kiirus. Palailempa omiin diettailun alku-tunnelmiin myöhemmin (kunhan jotain laskusuuntaita tulosta ensin tapahtuu...)

Count me in!!!!

Motivaatiota pitäisi saada rutkasti lisää, saliohjelma junnaa paikallaan, ja toisin kuin silloin kun kävin jumpissa, ei oo sitä fiilistä, että vitsi on kiva lähteä tänään salille!!!

Onkos kellään mitään hyviä vinkkejä siihen miten motivaatiota sais nostettua? Oon miettinyt pitäisikö sitä taas ostaa jumppakortti mutta oon niin lopen kyllästynyt niihin kantapakara-tunteihin että en oikeasti tiedä motivoisko se mua yhtään enempää.

Tavoitteeksi voisi laittaa seuraavia:
-2 krt viikossa sali
-2 krt viikossa aerobinen
-Paljon protskua, hiilarit minimiin
-Karkin ynnä muun makean syönti minimiin

Niin, ja nyt kun on noi tavoitteet paiskastu tohon, niin kysyisinkin, että miten te muut pidätte kiinni tällaisista tavoitteistanne? :D Mä varmaan unohdan koko tän lupauksen saman tien kun loggaudun ulos...

Ai niin, ja vielä painotavoite, -10 kg.

Taratin -> Juu, huomasin kanssa, että ollaan mittojen puoleen melko samaa kokoa....Siulla varmastikkin on tosin lihasta, miulla ei (vielä). Siksi nimesin noi käsivarret alleiksi...ensin pitäisi saaha ainakin 3cm läskiä pois, sit lihasta tilalle. Tämä johtuupi siitä, että oon laiska sohvaperuna, enkä tippaakaan liikunnallinen...

Mutta. Tähän tulee vielä muutos! :) Viime vuonna harrastin sitä juoksua, nyt ois tarkotus ottaa mukaan se salikin. Ensin tosin pitää harrastaa vähän kotijumppaa, että viitsii ihmisten ilmoille mennä.. ;)

Nyt alotin taas ruokapäiväkirjan pitämisen (herranjestas, mite paljon sitä pystyykään päivässä syömään..!) ja otin alotuskuvia....kamalaa. Kyllä melkeen itkettää, kun noita kattoo.

Latest posts

Back
Ylös Bottom