Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ÄÄääääääääH! Mä sorruin suklaaseen! :wall: Tosin kyl ekaa kertaa kahteen vkoon mut silti!!! Mä sorruin!! Mä oon heikko! :wall:

Tämä on vetäny twixiä, keksiä, karkkia ym. lähipäivinä ja tänään ison hamppariaterian... beat that:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä söin tänä aamuna valkoista sokeria -> muroja ja kiisseliä, oli muuten äklöö, eikä tullut masu täyteen. Onneksi aika (tämäpäivä) parantaa haavat ts. voin syödä paremmin.

Kiloja -2,4 (kuukautiset tosin on alkamassa, joten "todellista" painoa en tiedä. Siis aina ennen menkkoja enemmän...)

Tämä on vetäny twixiä, keksiä, karkkia ym. lähipäivinä ja tänään ison hamppariaterian... beat that:D

Hyvä että joku muukin on sortunu! Tai ei hyvä, mut että joku muukin kehtaa myöntää heikkoutensa :D Takas ruotuun tyttöseni! :whip:

Hyvä että joku muukin on sortunu! Tai ei hyvä, mut että joku muukin kehtaa myöntää heikkoutensa :D Takas ruotuun tyttöseni! :whip:

Hei naiset,ette te mitään oo sortunu!
mikään tässä mailmassa ei ole kiellettyä!
Te vaan valitsitte huonommin tavoitteisiinne nähden -> show must go on ;)

Ei tartte sortua jos on karkkipäivä. Ja mulla on TÄNÄÄN!!!!:hyper:

Hei naiset,ette te mitään oo sortunu!
mikään tässä mailmassa ei ole kiellettyä!
Te vaan valitsitte huonommin tavoitteisiinne nähden -> show must go on ;)

Noh kerrankos sitä. Karkkipv oli sitten eilen, ekaa kertaa kahteen vkoon, se suotakoon? :D

Noh kerrankos sitä. Karkkipv oli sitten eilen, ekaa kertaa kahteen vkoon, se suotakoon? :D

Joka viikko pitää olla herkkupäivä, ei se mihinkään huonompaan suuntaan kenekään kropan kehitystä vie, väitän minä. Ihan älytöntä ajatella että pitäs kaikesta hyvästä aina kieltäytyä! Mulla ainakin se määrä siinä ratkasee, syö pienempiä määriä sitä herkkua, sillä se "repsahtamisongelma" ratkeaa. Ja jos ruokavalio muuten on kunnossa, eli ne herkut ei kuulu jokapäiväseen ruokavalioon niin ei mässäileminen tule enää edes sillon herkkupäivänä mieleenkään. Joka viikko kerran viikossa olen ostanut karkkikaupasta 200-400 gramman karkkipussin, joka sisältää noin puolet suklaata, yli vuoden ajan, eikä näy missään! Ja lauantaisin tehdään poikaystävän kanssa yhdessä jotain hyvää ruokaa ja syödään olevinaan "vähän paremmin" :D . Erona muihin voi tietysti olla se, että mulla ei ole fitness-tavoitteita, päämääränäni ei ole muuta kuin pysyä hyvässä fyysisessä kunnossa niin että mikään kropassa ei hölly ja kasvattaa myös hiukkasen lisää lihaksia.

Minullakin on kerran viikossa herkkupäivä...no joskus kaks:D Mulle retkahtaminen on mässäileminen joka päivä ja sitä olen harrastanut nyt jonku aikaa. Johtuu varmaan kiireisistä päivistä jolloin syöminen on menny niin ja näin..sit alkaa himottaan kaikkia herkkuja kun ei ole syönyt tarpeeksi. Mutta kyllä se tästä... itsekuria pitäs vaan lisätä:whip:

Zone-sarja -42%
Tuntuu, että mä kuolen tän makeanhimon kans. :wall: Vaivannut mua nyt jo kolmena päivänä peräkkäin. Vielä en ole sortunut, mutta ei se kyllä kaukanakaan ole ollut.. Tiedän, ettei se ole kauhea pahe, jos pari namia syön, mutta kun siitä voi taas lähteä se kierre liikkeelle, että syön koko ajan enemmän ja enemmän namia ja suklaata. Voihan ahdistus..

Tuntuu, että mä kuolen tän makeanhimon kans. :wall: Vaivannut mua nyt jo kolmena päivänä peräkkäin. Vielä en ole sortunut, mutta ei se kyllä kaukanakaan ole ollut.. Tiedän, ettei se ole kauhea pahe, jos pari namia syön, mutta kun siitä voi taas lähteä se kierre liikkeelle, että syön koko ajan enemmän ja enemmän namia ja suklaata. Voihan ahdistus..

Muistan kun mullakin oli aikaisemmin aina ajoittain kauhea makeanhimo, nykyään sitä ei jostain syystä enää ole ollenkaan, tekee tietysti mieli joskus suklaata, mutta sellanen "pakko saada karkkia!"-fiilis on kokonaan poistunut. Omalla kohdallani en näe muuta selitystä kuin että ruokailuni ovat muuttuneet säännöllisiksi ja terveellisimmiksi. Sitten aikoinaan minäkin pelkäsin tuota kierrettä, että kun antaa pikkusormen se vie koko käden, mutta sitten jotenkin välähti, että minä itsehän tässä olen kontrollissa eikä jokin sisältäni kumpuava halu, jota en muka pysty hallitsemaan. Minä päätin että kerran viikkoon ostan karkkia, en syö jos tarjotaan, vaan päätän itse, että se päivä kun herkkuja saa on viikonloppuna. Kannatan kyllä ehdottomasti että jotain pientä hyvää (itselläni se on esim. sokerinen jugurtti tai rahka, joita en koskaan muuten syö) sallii itselleen myös arkena vaikka kerran viikkoon. Ei tarvitse sitten viikonloppuna ahmia sipsiä ja karkkia yhteen menoon oksennukseen asti. Myös veden ja nesteen nauttimisen olen huomannut olevan yhteydessä makeanhimoon (älkää kysykö miksi), eli jos juo päivän aikana liian vähän, tekee esim. töissä tai opiskeluissa kahvitauolla paljon enemmän mieli jotain makeaa.

Oletko Eleanoora miettinyt mitä ruokavaliostasi puuttuu, joka tuon makenhimon aiheuttaa, siis jos se himo ei tule vaan kerran kuussa (esim.menkkojen aikaan :D ) vaan useammin? Ei ole tarkoitus saarnata mitenkään, toivottavasti ei siltä kuulostanut ;) .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmmm,mimmeissä oli jokunen aika sit tosta makeen syönnistä ja totaalikieltäytymisestä hyvä topicci,oisko ollu nimeltään "kaikki tai ei mitään vai säännöstely?" tms... Siel oli hyviä mielipiteitä aiheesta,katelkaas jos löytyy :)

Mä pelkäsin kans, et koska tulee se fiilis, et voisin kiskoa 400g karkkipussin kerralla oksetukseen asti ja silti seuraavana päivänä ois pakko saada lisää. Mulle on aikasemmin ollut tosi vaikeeta syödä vain vähän. Nyt sitten ostin yks päivä Läkerolin salmiakkirasian ja napsin sieltä pari joka päivä. Ihan vaan sen takia, että opettelen syömään vain vähän! Katotaan miten mun käy, kun tulee ekat menkat... Taitaa olla ens viikolla edessä!

Tsemppiä sulle Eleonoora!

Oletko Eleanoora miettinyt mitä ruokavaliostasi puuttuu, joka tuon makenhimon aiheuttaa, siis jos se himo ei tule vaan kerran kuussa (esim.menkkojen aikaan :D ) vaan useammin? Ei ole tarkoitus saarnata mitenkään, toivottavasti ei siltä kuulostanut ;) .

Tällä hetkellä makeanhimoa on aiheuttanu huono ruokailurytmi. On ollut niin kiire, että en ole (olevinaan) ehtinyt syömään ja se todennäköisesti aiheuttaa makeanhimoa. Omaa tyhmyyttäni siis! Jostain syystä, jos ruokailujen välillä on liian pitkä tauko/olen syönyt liian vähän, niin siitä aiheutunut makeanhimo ei häviä millään. Siis vaikka saisin ruokaa, niin silti se himo ei häviä. :evil: Minusta tuo on outoa, mutta se himo vaan ei häviä.. :rolleyes:

Mä olen varmaan sokeririippuvainenkin.. :jahas:

Sulimaani sanoi:
Mä pelkäsin kans, et koska tulee se fiilis, et voisin kiskoa 400g karkkipussin kerralla oksetukseen asti ja silti seuraavana päivänä ois pakko saada lisää. Mulle on aikasemmin ollut tosi vaikeeta syödä vain vähän. Nyt sitten ostin yks päivä Läkerolin salmiakkirasian ja napsin sieltä pari joka päivä. Ihan vaan sen takia, että opettelen syömään vain vähän! Katotaan miten mun käy, kun tulee ekat menkat... Taitaa olla ens viikolla edessä!

Mä yritin joskus opetella syömään vain vähän namia, mutta ei se ole koskaan onnistunut. :jahas: Ja joskus, kun on huono päivä, niin äkkiä saattaa 400g karkkipussi kadota mun masuun. :nolo:
Ja noi menkat aiheuttaa mulle kyllä kans makeanhimoa. Pakko varmaan harkita, että siirtäisin menkkoja niin pitkään, kunnes vaaka näyttää alle 60 kiloa. :D Epätoivoinen? En suinkaan. :D Kunhan vaan varmuuden vuoksi.. :rolleyes:

Mites muut mimmit arvio esim. kouluruoan kalorimääriä päivän kokonaiskaloreita laskeskellessa?

Meillä ainakin tuo kouluruoka on tosi terveellistä ja monipuolista, mutta ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää miten paljon se mm. kaloreita pitää sisällään, kun vaa´an kanssa ei koulussa tuu liikuttua ;)

Ensi kesänä olis tarkotus olla bikinikunnossa, viime vuonna ei oikein onnistunu... Painoa pitäis saada pois noin 10kg niin olisin tyytyväinen.

Oletteko ottaneet alotuskuvia? Miula on otettu 31.12.06 kuvat, sitten ajattelin että kesä-heinäkuussa otetaan `jälkeen`kuvat. Siis jos kuvaaja vielä suostuu hommaan, meinas vaan kuolla nauruun aikasemmin:curs:

Miulla on otettu alotuskuvat...toivottavasti kesällä edes jokin ois muuttunu! :hyper:

Meillä lukee koulussa ns. normaalikokosen annoksen kalorimäärä. :) En sitten tiiä, miten hyvin siihen voi luottaa. Ei oo ollu miulle mikään ongelma, kun en kaloreita tällä hetkellä tarkasti laske. En sitten tiiä, voiko sitä kysyä keittiöltä, jos sitä ei missään lue..?

Mie oon ton makeen kanssa tehny niin, että esim. kahvilla otan vaan puolikkaan pullan ja seuraavana (tai sitä seuraavana) päivänä sen toisen puolikkaan. Syön siis koko ajan vähän jotakin...Saa nähä toimiiko.

Jatkuva makeanhimo kertoo krominpuutteesta. Kannattaa siis ottaa käyttöön joku vahva kromivalmiste. Aluksi 2-3 tablettia päivässä kunnes elimistön kromivarastot ovat täyttyneet, sit tuntemuksien mukaan vähennetään ylläpitoannokseen 1/pvä. ;)
Reilu määrä proteiinia ruokavaliossa estää myös aika tehokkaasti makean nälkää. :)

Mites muut mimmit arvio esim. kouluruoan kalorimääriä päivän kokonaiskaloreita laskeskellessa?

Meillä ainakin tuo kouluruoka on tosi terveellistä ja monipuolista, mutta ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää miten paljon se mm. kaloreita pitää sisällään, kun vaa´an kanssa ei koulussa tuu liikuttua ;)

Amican ravinolat ainakin ilmoittavar nykyään annoksien sisältämän kalorimäärän, mielestäni erittäin hyvä juttu. Ylipäätään koen itsekin nuo yliopiston ruoat tosi terveellisiksi, varsinkin kun salaattipöydän antimista voi itse koota ateriaansa kasviksiakin, jos muuten ei kasvisvaihtoehto houkuta.

voisin tulla kanssa mukaan. aattelin eka että en laihuta vielä näin talvella vaan sitte keväämmällä...mutta tää maha vaan isonee koko ajan joten pakko tehä jotain. terveellisesti pystyn kyllä syömään arkena, mutta viikonloput :/ ihan mässäilyks menny nää kolme päivää..ahistaa kun vaa´an lukema vaan nousee. aattelin jos pudottas 3-4kg. eli ei onneks kovin paljoa..toivottavasti onnistun säilyttämään nää vähäsetkin lihakset. punttia tulee 3-4krt/vk ja aerobista 4-5krt/vk 30min-1,5h kerrallaan. mietin että miten paljon kannattas syödä päivässä?viikossa kulutan n.4000kcal liikunnan avulla ja mitat on 171cm ja 61kg.
mulla on sama juttu noitten karkkien kanssa. jos yksi tulee otettua pitää ottaa enemmän. jotenki aattelee että kaikki tai ei mitään. yks tärkeimmistä tavoitteista onki että pääsen tästä mässäilystä/ahmimisesta eroon!

Ihanaa, huomenna SE alkaa..! Paino on noussut yli kolme kiloa kuukaudessa, eikä ole voinut aloittaa dieettiä kun on ollut jos jonkinmoista kissanristiäistä koko ajan. Ja onhan niitä vieläkin, mutta silti NYT on tilaisuus päästä säätelemään syömisiäni. Huomisen ruuat on jo mietittynä, ja innolla jo odotan sitä kun nuo liikakilot ovat häipyneet ja mukana vielä muutama vanhakin liikakilo! Kesä alkaa viimeinkin häämöttää! :hyper: Olen ihan fiiliksissä siitä että vihdoinkin pääsen tekemään kiloilleni jotain!!! :rock:

Latest posts

Back
Ylös Bottom