Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
assis -> En ookkaan vielä ihan punttimimmi...Perus sohvaperuna vasta, joten lihasta ei tuolla takapuolessa kamalasti ole. Tarkotus ois alkaa pikkuhiljaa sitäkin salilla treenaamaan. :)

Kai tuo juoksu ym. lenkkeily vähän tuonne takapuoleen käy, mutta ei se sitä "muotoa" muuta...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
2½ viikkoa takana ja kolme kiloa hävitetty. :rock: Motivoi kummasti.
Eilen teki älyttömästi mieli suklaata (sen siitä saa, kun ei päivän aikana "ehdi" syömään), mut onnistuin silti kaupassa kiertämään karkkihyllyn kaukaa! ;)

Aika uskomatonta, että tää tyttö pysty, eväiden kotiin jäämisestä huolimatta, vetämään eilen ihan uskomattoman hyvän treenin..!!! Energiaa ei kropassa ollut tippaakaan, aamupalaa/ lounasta/ välipalaa ei ollut töissä mukana (ikinä ei oo aiemmin näin käyny:jahas: ) ja treeni 16- 17.30 tarmolla läpi. Outoa!

Vielä kun pääsis ensimmäisen kerran tänä "keväänä" aamulenkille ni johan olis hyvä juttu! Kolme kertaa on yritetty herätä 5.20, mutta ikkunalautaan ropiseva sade on aina antanu luvan jatkaa unia tunnilla. Jospa huomenna ei enää sataisi...Niin varmaan joo.:)

Me bad. Oon mussutellu suklaapatukoita ja kaikenlaisia keksejä. Pitää ottaa itte niskasta kiinni ja olla mussuttamatta koko ajan. :whip: Treenit menny ihan hyvin..mut paremminki vois mennä.

Missä motivaatio saada ittensä "rantsukuntoon"?!! Kyselen siis itteltäni...(vinkkejä kaivataan)

Tässä sitä vaan on tullu koko aamu istuttua koneella, vaikka lenkille piti lähteä...

Jotenki lomalla oli helpompaa, kun aikaa oli tehhä ja mennä...Kolmeksi pitäs taas mennä töihin, joten kiire tulee..! :(

Missä motivaatio saada ittensä "rantsukuntoon"?!! Kyselen siis itteltäni...(vinkkejä kaivataan)

Mulla ainakin vaan siintelee silmissä vatsalihakset ja aavistuksen siloisemmat reidet. :D Tosiasia kuitenkin on, että itsekurista se on kiinni. Pitää vaan päättää. Sitä kutsutaan kai sisäiseksi motivaatioksi, en mä tiedä mistä se tulee. Mä ainakin haluan päästä tästä hillittömästä sokerinhimosta eroon, ja aerobiseksi olen valinnut lempilajini uinnin. Siis uintihan on kivaa, ja jos se auttaa polttamaan rasvaa niin sitä parempi!

Yritän siis huijata itseni tekemään niin, kuin minulle on hyväksi sillä, että niin on parempi. Plus että kilo rasvaa on helpompi hävittää nyt kuin viisi kiloa myöhemmin... Mun rantsukuntoon-projekti on siis lähinnä itsekurin palautus -projekti: ei pidä esim. syödä siksi, että tekee mieli jos maha on jo täynnä. Sitä en ole vielä oppinut, että herkuissa vähempikin riittää. Olisikohan se seuraava osaprojekti? :whip:

Edit: ja kuten joku sanoikin, päivä kerrallaan ja pienin askelin. Ei pidä ajatella, että pitää uida kilometri. Tavoitteena on 500m, sen jälkeen olen jo aivan koukussa ja sitten se kilometrikin on jo taas takana. Tai yksi sarja vatsiksia on parempi kuin ei yhtään, ja sama kai se oikeastaan on tehdä toinenkin sarja, ja kolmas. Ja jos söin sämpylän eikä pitänyt, jätän vastaavasti jotain muuta syömättä. Elämä on täynnä vaihtoehtoja. Uudesta kesävatsasta voin nauttia ihan joka päivä (sitten kunhan se ilmestyy peiliin), eikä ne menetetyt jäätelöt sitten enää varmasti harmita. Pointsi kai oli, että tavoitteet pitää olla oikeassa suhteessa siihen, mitä on valmis uhraamaan niiden saavuttamiseksi.

Mulla on nyt 10 pvää takana kuntokuuria, olo on reilusti parempi ku saanu jo paskat liikkeelle elimistöstä, kiitos erään ystäväiseni, joka antoi minulle eräitäkin kuona-aineenvaihduntaa buustaavia tuotteita. :D Eilen sain vielä uuden ohjelman, olin niin tulessa ku vetäsin ekan pvn läpi :rock: Kyl se o kesään mennes roppa lyännis ;)

Tsemppiä tytöt! Kyllä se siitä lähtee sujumaan! Sitkeesti vaan! :whip:

Zone-sarja -42%
Mä lähden tälleen vähä maija myöhäisenä mukaan :) Elikäs alkutilanne on 172cm pitkä ja n.52-54kg riippuen päivästä. Tämmöseksi laihalöllöttimeksi olen itseni päästänyt kun joskus olin jo aika timmikin ja paino oli siellä jossai 56 paikkeilla (ikinä en ole painanut sen enempää).

Eli tarkoituksena saada massaa niin että kesän kynnyksellä tosiaan olisi ennemminkin näkyvissä lihasten aiheuttamat möykyt kuin sitten sen iänikuisen löllön :D Oon aina ollu ihan mehupilli ja samaan aikaan herkkuhiiri ja nyt alkaa huomata ettei se aineenvaihdunta ole lopunikää ihan yhtä vilkas vaan vähitellen alkaa tarttua massuun ym tavaraa..

Tänään kävin puntilla muutaman vkon tauon jälkeen, kiva fiilis, tein olkapäät ihan kunnolla (en tarkoituksella ottanu muita lihasryhmiä kun halusin rankaista olkapäitä kunnolla!) ja kidutin vatsaa ja kuntouttavasti otin alaselälle muutaman sarjan. Alaselkä päässyt huonon työasennin takia vähän taas kipuilemaan (olen notkoselkä ja väsyneenä tungen selkää tahattomasti vielä enämpi mutkalle). Mutta tästä sitten etiäpäin. :)

Se on se alkuunpääseminen kaikkein vaikeinta. Siinä ei kai auta muu kuin päätös ja halu muutokseen. Nyt, kun on päässyt jo vauhtiin, on niiiin paljon parempi olo ja mieli kunnon ruokailujen ansiosta, että en kyllä nyt vaihtais siihen epäsäännölliseen syömiseen, mitä vielä pari viikkoa sitten harrastin.

Se on se alkuunpääseminen kaikkein vaikeinta. Siinä ei kai auta muu kuin päätös ja halu muutokseen. Nyt, kun on päässyt jo vauhtiin, on niiiin paljon parempi olo ja mieli kunnon ruokailujen ansiosta, että en kyllä nyt vaihtais siihen epäsäännölliseen syömiseen, mitä vielä pari viikkoa sitten harrastin.

Sama täällä. Vaikka äkkiäkös se tilanne voi muuttuakin.. Mulla ei ruokailut ole vieläkään täysin kohdallaan, mut makeat ja vaalean leivän olen jättänyt pois. Tilalla ruisleipää, raejuustoa jne. Sit, kun alkaa tehdä tiukkaa ton painonpudotuksen kanssa, niin voin vielä pienentää ruokamääriä ja lopettaa mehun juomisen (ja EHKÄ luopua juustosta). En viitsinyt tehdä kaikkia muutoksia kerralla, kuten aiemmin olen tehnyt. Luulen, että näin on viisaampaa ja ainakin itsellä on todella hyvä olo tällä hetkellä. :)

Kohta joutuu itsekuri kovalle koetukselle, kun on syntymäpäiviä ja muita kekkereitä, joissa tarjolla on kuitenkin vain herkkuja. Olen jo miettinyt, että jos sallin itselleni luvan ottaa pienen palan täytekakkua, että meneekö koko homma sitten pieleen. Että alkaisko noita lipsumisia sit tulla useamminkin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Inhottaa vaan, kun aikaa kuntoilulle ei tunnu riittävän vaikka motivaatiota ehkä olisikin.

Niin, ja maha on ihan sekasin kun oon yrittäny muuttaa ruokailutottumuksia terveellisemmiks/proteiinipitosemmiks. Noh, kait se tähän tottuu...

:) Mutta tänään pienen jumpan vetäsin ja vielä ois tarkotus lähtee lenkille! Kyllä se tästä. Huomenna ajattelin kokeilla jotain itselleni hyvin vierasta; aamulenkkiä.

Inhottaa vaan, kun aikaa kuntoilulle ei tunnu riittävän vaikka motivaatiota ehkä olisikin.

Tiedän tunteen! Jos koulua on melkein joka päivä 8-17.30 + matkat päälle, niin eipä siinä kauheasti aikaa jää. Niin ja kun mulla on työtkin vielä siihen päälle. :jahas:
Tänään ei onneksi ollut koulua, kun opettajat halus "lomailla", joten sain pitää kunnon treenipäivän. Aamupäivällä olin 1½h salilla ja iltapäivällä kävin tunnin lenkillä. Teki hyvää! Näitä päiviä lisää. :rock:

Mut se on kyllä oikeasti ikävää, miten vähän ihmisellä voi olla vapaa-aikaa. Tämän kuntoilun ja laihduttamisen takia harkitsin jo, että jospa jättäisin sittenkin muutaman kurssin pois, mut sit se alko kuulostaa jotenkin niin tyhmältä.. Kai se pitää vaan alkaa totuttautua siihen, että aamulenkille lähdetään klo 05:00. :zzzz: Turha varmaan yrittää saada lenkkikaveria edes naapurin koirasta..:jahas:

Mutta kyllä se tästä. Kovasti vaan tsemppiä muillekin treenailijoille! :thumbs:

Niin, ja maha on ihan sekasin kun oon yrittäny muuttaa ruokailutottumuksia terveellisemmiks/proteiinipitosemmiks. Noh, kait se tähän tottuu...

:) Mutta tänään pienen jumpan vetäsin ja vielä ois tarkotus lähtee lenkille! Kyllä se tästä. Huomenna ajattelin kokeilla jotain itselleni hyvin vierasta; aamulenkkiä.

Kannattaa miettiä, eikö kuntoilulle oikeasti ole aikaa, vai onko se vai tekosyy? Luentojen välissä voi esim. käydä ulkona hyppimässä sen sijaan, että istuu kahvilassa.

Saatko riittävästi kuituja? Mun mahani sanoi yhteistyösopimuksen irti, kun yritin vähentää ruisleivän syöntiä.

Aamulenkki ei sitten sovi kaikille, että älä vaivu epätoivoon jos tulee kauhea olo. Ei se ole mikään autuaaksitekevä juttu...

Kuulostanko mä jotenkin negatiiviselle? Ei ole tarkoitus! Tsemppiä treeneihin ja aamulenkkeihin ja muutenkin uuteen elämään! :thumbs:

No nii, nyt on tehty dieettiohjelma valmiiksi. Kaikki on suunnitelmassa ylhäällä, ettei tarvi sitten miettiä. Mielialat varmasti vaihtuu, koska jos en ole ruokaa kolmeen tuntiin saanut piru on irti.
Katotaas mitä tästä seuraa.. :whip:
Mielenkiinnolla odotan.

Hahaa! Nyt mä sen tein. Ensimmäinen aamulenkki vedetty tänä vuonna. Kyllä on voittajafiilis!:rock: Sysimusta taivas tähtineen ja pieni pakkanen oli mitä mainioin lenkkiseura. Töiden jälkeen salille ja ollaan valmiita vkonloppuun.

muistan omasta yliopistoajasta miten koulun ja töiten jälkeen oli pakko vielä 21-22 illalla päästä salille, sit kotona suoraan nukkumaan. mutta kun yksin tai ystävättärien kanssa asuskelin sit siitä ei syntyny kenellekään ongelmia...

Joo, kyllä tää koulu ja työt + kuntoilu aika hankala yhtälö välillä on. Sitten, ku on vielä mies, jolla haluais myös aikaa antaa niin...

Dieetti lähti käyntiin toissapäivänä. :-) Olo mitä mainioin, paitsi et oikee hauis sano sopimuksensa irti ja kipuilee + karmee kurkkukipu+nuha. Tekis mieli lähtee puntille, mut ei kyl täs kunnos uskalla. Mutmuuten siis oikein yees olo. Oikeen tunnen miten ihra tirisee pois. <3

Aikaa antaa...just joo. Taas vähän kaksmielisesti voi ton ajatella. ;)

Mutta, sen oon kyllä saanu tehtyä, että oon muuttanu ruokiani terveellisempään suuntaan. Aamupalaksi mahd. usein puuroa, vaan täysjyvä/ruisleipää, lisää proteiineja ym. :)

Nyt, kun loma on loppu huomasin, että terveellisesti syöminen on joskus koulussa hankalaa...Vai mitä ootte muut mieltä "terveellisistä" rasvasista porkkanaletuista. ;) (tarjolla ei siis tuon lisäks muuta ruokaa..) Noh, olihan toi porkkana ihan ok, ja hyviä oli. Melkee ku mummon paistamia. Pitänee yrittää panostaa siihen salaattipöytään ja ruisleipään. En vaan oikeen tykkää syödä noita suurkeittiön salaatteja, ku niitä ei aina pestä ihan kunnolla ja sit saa salmonellan tms. :(

Lenkilläkin on tullut käytyä reippaasti ja vasta eilen huomasin pitää lepopäivän, kun oli niin kova taas tää alotus into. Pitää yrittää ottaa ton juoksun kannalta vähän rauhallisemmin ja lisätä voimaharjottelua, niin ja pitää lepopäivä.

Tsemppiä muillekkin!

ÄÄääääääääH! Mä sorruin suklaaseen! :wall: Tosin kyl ekaa kertaa kahteen vkoon mut silti!!! Mä sorruin!! Mä oon heikko! :wall:

Back
Ylös Bottom