ranteissa mättää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
Voisikohan olla jo karpaalivaivat kun ei ote pidä. Vuosia sitten vedin maasta 265 kg vetoremmeillä (en muista paljonko ilman) ja tänä päivänä menee 140kg x6 ilman. Ote ei yksinkertaisesti pidä vaikka selässä olisi potkua. Olen nyt lähes _VUODEN_! (pidin liki 2 vuotta totaalitaukoa) treenannut vetoa pikkuhiljaa lisäämällä painoja ja yksinkertaisesti heittänyt remmit totaalisesti sivuun.

Alkaa tuntua siltä, että ranteissa mättää ja pahasti. Pitäisihän tällä treenillä jo palata lihasmuististakin edes osa rannevahvuudesta ? Sormet yksinkertaisesti aukeaa. Vertailun vuoksi voin vetää maasta esim 30 toistoa 100 kilolla eli selkä kestää. Sormet ei.

Olen kyllä yrittänyt vahvistaa niitä rannekäännöin sun muuta. Mutta nyt pitäs varmaan jo kohta tilata steelhand gripperi, noloa mutta totta. Onko muita ideoita tai mahdollisesti jopa samanlaisten ongelmien kanssa painineita ?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Samoja ongelmia oli täälläkin. Ristiote tietty käytössä jo?
Remmit ainakin mavessa hevon vitun kuuseen! Paremmin varmaan se tanko alkaa pysymään käsissä vähän lajin omaisemmalla reenillä kun rippereillä. Suosittelen staattisia pitoja ja niissä vielä pätkittyjä sarjoja:whip: Toimii!!! Itellä ainakin alko tanko pysyyn näpeissä.

ristiote on käytössä. vaihdan puolta joka toinen viikko.

Staattisia pitoja olen koettanut tehdä vielä maven lopuksi. No aika näyttää.

Zone-sarja -42%
tee pitoja ja roiku tangossa yhdellä tai kahdella kädellä. älä roiku vain muutamia sarjoja loppuun asti, vaan pätki ne saadaksesi enemmän määrää. esim.
ei näin: roikkuminen max aika (esim. 20")*omapaino + 30kg
vaan näin: 6*10"*omapaino + 30kg/ 5" tauot

jälkimmäisessä saat tehtyä jo yhdessä sarjassa kolme kertaa enemmän roikkumista kuin ekassa. lisäksi pystyt tekemään jälkimmäisiä enemmän. niissä se viimenen toisto saattaa jäädä kesken ja se määrää, koska sarja loppuu.

tee 4-6 sarjaa vaihtelevilla painoilla. toistojen kesto 3-10". tauot 5-10". roiku myös avokädellä eli sormet rystysistä suorina. älä roiku kädet ihan rentoina, ettei hartiat tykkää huonoa.

Käytä forkut myös hieronnassa 2 viikoin välein ja laita kylmää (geeli)sekä treenin, että hieronnan jälkeen.
Jos ne on kunnolla jumissa/kestotulehtuneet - hieronta on todella v-mäisen tuntuista, mutta pito paranee aivan takuulla.

Isojen käsipainoen kannattelukin on kelpo treeniä. Itse kanniskelen myös painoja sormenpäille (mikäli se on muodon puolesta mahdollista), jottei ota pääse "unohtumaan". Eikä ne gripperitkään pahitteeksi ole.

Rannekäännöissähän on se huono puoli että vaikak e vahvistavat kannetta, se ei välttämättä välity suoraan otteeseen, sillä niinä toimii melkoisesti muitakin lihaksia kuin ranne.

Rannekäännöissähän on se huono puoli että vaikak e vahvistavat kannetta, se ei välttämättä välity suoraan otteeseen, sillä niinä toimii melkoisesti muitakin lihaksia kuin ranne.

Tässä olen täsmälleen samaa mieltä. Rannekäännöt ei auta otevahvuuteen läheskään niin paljon kuin uskotaan.

roikkuminen
vaan näin: 6*10"*omapaino + 30kg/ 5" tauot

Niinpä niin, eipä tullut minun ajatelleeksi. Roikkumiset varmasti antaa potkua ranteisiin varsinkin lisäpainojen kera. Otetaan ohjelmaan.

Kiitoksia kaikille vastanneille.

Isojen käsipainoen kannattelukin on kelpo treeniä. Itse kanniskelen myös painoja sormenpäille (mikäli se on muodon puolesta mahdollista), jottei ota pääse "unohtumaan". Eikä ne gripperitkään pahitteeksi ole.

Onpas kiireessä kirjoitettua :-)

Korjaan vähän omia väittämiäni. Grippereistä on varsin rajallisesti hyötyä kun haetaan kestovoimaa painojen kannattelemiseen. Suosittelen enimmäkseen tähän tarkoitukseen kaikenlaisia pitoja, tai sitä vaativia liikkeitä, kuten vaikka farmarikävely

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Köyhän miehen gripperi on tennispallot! ne kouraan ja puristelee niitä esim televisiota katsellessa(tv shop style).Itse olen saanut tolla apua todella heikkoon pitoon.

Mä tilasin ittelleni tuollaisen crusherin, tilasin sarjaa 1. Voi olla jopa liian jäykkäkin mun voimatasoa ajatellen. Mutta tuleepahan sitten treeniä sormille. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom