Rantakuntoon 2008

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hyvin sujuneen eka viikon jälkeen ei suju enää niin hyvin: flunssa painaa päälle :( Pitihän se arvata.. No, ei se auta kuin malttaa levätä ja parannella rauhassa ja sitten jatkaa taas projektia. Syömisiä tarkkailen kuitenkin jossain määrin: ei karkkia yms (paitsi mynthoneita, että henki kulkee. Mutta ne ei oo mitään herkkua).

Hyvin sujuneen eka viikon jälkeen ei suju enää niin hyvin: flunssa painaa päälle :( Pitihän se arvata.. No, ei se auta kuin malttaa levätä ja parannella rauhassa ja sitten jatkaa taas projektia. Syömisiä tarkkailen kuitenkin jossain määrin: ei karkkia yms (paitsi mynthoneita, että henki kulkee. Mutta ne ei oo mitään herkkua).
Oho! Mulla on kohtalotoveri! Influenssassa nyt sellanen viikko oltu, ja treenihimo painaa päälle. Inhottava tunne, kun tietää ettei pääse eteenpäin tässä tavoitteessa!! :curs: Olo alkaa kyllä olla parempi, mutta otan päivän pari vielä rauhassa, koska mielummin olen nämä 9 päivää treenaamatta kuin 2 kuukautta...

Oho! Mulla on kohtalotoveri! Influenssassa nyt sellanen viikko oltu, ja treenihimo painaa päälle. Inhottava tunne, kun tietää ettei pääse eteenpäin tässä tavoitteessa!! :curs: Olo alkaa kyllä olla parempi, mutta otan päivän pari vielä rauhassa, koska mielummin olen nämä 9 päivää treenaamatta kuin 2 kuukautta...

Jep! Mutta onneksi kesään on vielä aikaa... Jos tästä jotain positiivista koittaa hakea :) Ja tosiaan parempi suosiolla sairastella flunssa kerralla pois ja vältellä kaikkia jälkitauteja. Sitten ku kone on taas kunnolla käynnissä, painellaan menemään. Eiks vaan? Mutta eihän tää tosiaan tulosten saavuttamista edistä... Huooh. Parantumista odotellessa :)

Jep! Mutta onneksi kesään on vielä aikaa... Jos tästä jotain positiivista koittaa hakea :) Ja tosiaan parempi suosiolla sairastella flunssa kerralla pois ja vältellä kaikkia jälkitauteja. Sitten ku kone on taas kunnolla käynnissä, painellaan menemään. Eiks vaan? Mutta eihän tää tosiaan tulosten saavuttamista edistä... Huooh. Parantumista odotellessa :)
Näin!
Me Sandran kanssa kiritään tiedät muut, varokaa! :rock:

Huoh..

Kai sitä pitäisi alkaa jotain tälle kropalle tekemään. Tekemistä ei nyt kamalasti edes olisi, mutta 4 kiloa haluisin pois. Vatsaan tullut ihmeellinen löllö kerros, mitä siinä ei ole ollut aikoihin. Mut minkäs teet,kun on onnellinen ja onnellisuus lihottaa mua. Rankkana kesänä 2006 laihduin tosta vaan 10 kiloa, mutta se kyllä oli ihan liikaa. Ongelmana vaan on, että oon opettanut itseni taas herkuttelemaan. Vuosi sitten pidin tiukkaa ruokavaliota ja tuloksia tuli heti, mut nykyisin oon niin lepsu. Ja nyt oon vetänyt viel rankkaa punttia maksimi painoilla, niin paino on lähtenyt ilmiömäiseen nousuun ja se ahdistaa. Aattelinkin vaihtaa treenin taas kevyempään ja alkaa taas juoksemaan, mut suurin syy varmaan tähän painon nousuun on mun ruokailut nykyisin. Onneksi tässä kuitenkin on vielä aikaa kesään. Pelkään vaan, et havahdun liian myöhään ja sit oon lihonut vaan lisää ja oon totaalisen myöhässä rantakunnosta! :( Naisen elo on välillä niin hankalaa! :D

Tääl yks kans joka havittelee biitsikuntoa kesälle.. Raskauskiloja olis viel n.10kunta.. 35 tuli yhteensä ja rankasti onkin tässä heinäkuusta asti treenattu ja diettailtu..

Päivitellään nyt sitten itsekin. ELi takana 4 viikkoa, ja painoa tippunut reilu 3kg. Treeni ollut pelkkää punttia (4-5*vk) ja kalorit nyt 2000kcal:ssa. Aerobista kävelyn ja uinnin merkeissä olisi nyt tarkoitus lisätä. Eli ihan hyvältä näyttää:) Sellainen 5-6 kg vielä saisi tippua, niin ollaan taas kunnossa.

Päivitellään myös täältä. Löllöt tippuu hitaasti mutta varmasti, aamuaerobiset oon ottanut mukaan jo, mutta ruoan puhtaudessa on oikeastaan erittäin paljon parantamisen varaa - tämä tehdään nyt vähän väärässä järjestyksessä mutta näillä mennään. Työskentelen paikassa, jossa on kokouksia päivittäin ja mikäli haluaa ylipäätänsä jotain syödä, on syötävä kokoustarjottavia/lounasravintolassa. Lounaalla tietysti valitsen liharuokaa ja vihanneksia, jos ei mahdollista niin kokoan kaikista puhtaimman lautasen tai pyydän muunnelmia tarjotusta ruoasta kokilta. Tällä viikolla kuitenkin kahtena päivänä on tullut syötyä mm. pulla pitkässä kokouksessa, sekä eri maista tuotuja suklaita ja pullapitkoa ystävänpäivä- ja synttäritarjoilussa. Huomenna on oikein hyvän ystävän läksiäisbrunssi, saas nähdä mitä siellä syön, hän on nähnyt paljon vaivaa kuitenkin hänet tuntien... Illalla pirskeet tänään myös, mutta ajattelin ottaa mukaan omat hedelmät vaan.

Muuten olen syönyt todella varoen ja puhtaasti, jotta voin korvata nämä työpaikalla ja huomenna suuhun menevät ei-niin-puhtaat purtavat. Päivät ovat kiireisiä ja tulee juostua päivän aikana kivasti, plus aamuaerobiset, iltaisin punttikset. Ympäriinsä läheisillä vellovat flunssat eivät ole tarttuneet yhtään muhun, joten hyvillä mielin jatketaan. Energiaa riittää aerobisiin ja punttailuihin aivan erinomaisesti! Ehkä juuri sen takia ettei ihan pipo kireällä edes nyt voida vetää ruokailujen puolesta, tässä elämänvaiheessa parhaani mukaan haluan verkostoitua ja olla sosiaalinen. Sosiaaliset tilanteet ja puhdas dieetti eivät ikinä kunnolla voi kulkea käsikädessä...

Jossain vaiheessa työnkuva vaihtuu kenties sellaiseen, jossa on vähemmän kokouksia, joten silloin tulee syötyä puhtaammin. Kuitenkin kaiken liikkumisen ansiosta huomaan oikein positiivisia muutoksia kropassa rasvan suhteen, ja meinaan pukeutua biksuihin ihan hyvällä omallatunnolla maaliskuun lopulla.

Paino tippunut nyt lähes 5 kiloa. Vatsa näyttää siltä, että sieltä voisi pilkistää ajan myötä kivoja rajoja.

Miekin voisin laittaa päivityksen. Vuoden alusta paino tippunut n. 4kg eli sopivaa tahtia tullaan alaspäin. Huomaa jo, että farkut ei enää kiristä mahasta niin paljon :D Nyt on flunssa päällä ja liikuntaa ei tule, mutta yritän edelleen katella mitä suuhun tulee laitettua. Katsotaan kuin tää projekti etenee sitten, kun flunssa on selätetty :)

Täällä vaivaa kiire! Viime viikko meni syömisten puolesta oikein kivasti, paitsi että muutamana päivänä tuli syötyä ainoastaan 3 kertaa jne. Järkyttävä kiire eli se niistä säännöllisistä ruokailuista :D No, onneksi noi on poikkeustilanteita ja normaalisti aterioita tulee kyllä se 5 kpl. Ja liika kalorivajekin tuli tasattua eilisellä duunireissulla.. Voihan valkkari! Yhdet tavoitefarkut mahtuu jo jalkaan ongelmitta, jepjep. Kiloista en tiedä, eikä hirveästi kiinnostakaan. Onhan tonne kesään vielä aikaa. Maalis, huhti ja toukokuu vedetään sit vähän tiukemmin. Meinasin kiristää ruokavaliota ja sitten vasta lisäillä liikuntaa (ajan puutteesta johtuen). Aamureippailut vois olla hyvä aloittaa tässä helmi-maaliskuun aikana.

Kiireen ohella aftat on yks tosi paska ongelma =/ Voikohan säilykeananaksen syömisellä olla noihin vaikutusta? Mistä ihmeestä niitä sikiää?!? :jahas:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Paino tippuu tosi hitaasti mutta varmasti. Ruoka pääosin puhdasta mutta mukaan mahtuu toki kohtuudella herkkujakin ja näin on parempi koska jos kieltäydyn kokonaan niin se on saletti että sitten repsahtaa ahtamaan itsensä täyteen herkkuja jossain vaiheessa. Proteiinia 2g/painokilo/päivä. About 4 kilua sais vielä tippua ennen kun alotetaan uudet liha talkoot. Tärkeempää on kuitenkin peili kun vaaka lukemat. tsemppiä kaikille ;)

Ilmoittaudun projektiin... Tänä vuonna en aio dieetata (viimekeväinen olkoon eka ja viimeinen oikea diettini, jookoskookos!) mutta jatkan vatsapalojen ja selkälihojen kasvattamista. Pääasia, että kuljen pää pystyssä bikineissä myös ensi kesänä. :)

Päivitetään: elämäni ekan kreakuurin seurauksena painoa on tullut alkuvuonna about kilo, herkkujakin on mennyt silleen reilulla kädellä... Anyway, totesin aamulla, että vyötärönseutu on edelleen mun mielestä tiukka. Jalkoihin on ehkä tullut vähän rasvaa, mutta selässä on lihakset!!!! Ja ehkä koipiinkin on tullut aavistus lihasta. Aerobista oon harkinnut, jos joskus saisin aikaiseksi käytyä uimassa. Lihashuolto ei oo ollut ihan parhaalla mallilla, sitä yritän nyt vähän tsempata.

Tällä viikolla viikon alin -3 kg lähtötilanteesta. Ihan kiva, vielä about 10 kiloa matkaa maaliin :D. Ja tuo on siis tosiaankin about, peili määrää.

Puoltoista kuukautta diettiä takana ja painoa tippunu reilu 2 kiloo :rock: Kroppan muoto on alkanu muuttuu jo aika kivasti. Kunto on kasvanut reilusti. Ruokatottumukset on muuttunu ja mäkkiä ei ees tee enää mieli :) Tällä linjalla ollaa kesällä hyvässä kunnossa :dance:

Mun tarttis kans ottaa itteeni niskasta kiinni ja laittaa kroppa kuntoon. Mun ei niinkään tarttis painoa pudottaa, vaan hankkia lihaksia löysän tilalle. Mitat on 169cm/~61kg. Salilla olen käyny enemmän tai vähemmän aktiivisesti (yleensä vähemmän aktiivisesti :D) ja ruokavaliokin on sitä sun tätä. Eli korjattavaa olis vähän kaikessa. Viikolla ruokavalio on pysyny aika hyvin kurissa, mutta viikonloppusin repsahtaa. Olen erityisen taitava keksimään todella hyviä syitä käydä irtokarkkikaupassa..mulla on maailman huonoin itsekuri :itku:
Olisko jollain hyviä vinkkejä siihen, miten sais dieetattua ilman joka viikkoisia repsahduksia. Vinkkejä tarttisin myös ruokavalion ja treenin suhteen.

Viikolla ruokavalio on pysyny aika hyvin kurissa, mutta viikonloppusin repsahtaa. Olen erityisen taitava keksimään todella hyviä syitä käydä irtokarkkikaupassa..mulla on maailman huonoin itsekuri :itku:

Kyllä irtsareita voi syödä kerran viikossa, myös dieetillä (kun kyse ei ole lavalle tähtäävästä kisadieetistä). Päätät vain karkkikauppaan mennessäsi, että ostat kohtuullisen määrän, esim 50g. Mietit, mitkä on ihan lempikarkkeja ja ostelet sitten niitä.

Toinen hyvä nyrkkisääntö on "ensin ruoka, sitten herkut". Kun maha on täynnä oikeaa ruokaa, ei makoisat palat olekaan niin houkuttelevia (että niitä pitäisi ahmimalla mättää maha täyteen).

Älä tavoittele kuria, vaan terveellistä, monipuolista ja hyvää ruokaa. Kun perusrunko on kunnossa, ei herkuttelu silloin tällöin haittaa mitään. Syö ruokia, joista oikeasti pidät!

Kiitos vinkeistä assis!
Olisko kellään vinkkejä viel treenin ja kolmivuorotyön yhteensovittelusta. Ite teen kolmivuorotyötä (tällä hetkellä valvon toista yötäni) ja on kauheen vaikee valvotun yön jälkeen mennä salille ku tuntuu et oon ihan koomassa koko päivän. Eilenkin vääntäydyin ylös 14.30, eikä kyl tullu mieleenkään lähteä treenaamaan ku tuntuu ettei salilla sit jaksa tehdä mitään kunnolla. Ja muistanko mä nyt väärin vai onko oikeesti parempi tehdä salitreeni iltasin? Eli jos oon menossa iltavuoroon, niin onko siitä hyötyä lihasten kasvun kannalta mennä salille aamulla?

Ja muistanko mä nyt väärin vai onko oikeesti parempi tehdä salitreeni iltasin? Eli jos oon menossa iltavuoroon, niin onko siitä hyötyä lihasten kasvun kannalta mennä salille aamulla?

Kyllä se on ihan sama, milloin sinne salille vääntäytyy. :) Turhaa se ei ole ikinä, paitsi ehkä kipeenä ja krapulassa.

Kylläisyyden tunne seuraa 20min ruokailun aloittamisesta. Sen ku pitää mielessä ja tosissaan syö oikeata ja puhdasta ruokaa+hedelmiä, nii se makeanhimo väistyy :) Muistakaa syödä 3 tunnin välein :O Ite alotin tekee niin, ja kuukauden aikana oon tainnu kaks kertaa poiketa normaalista ruokavaliosta. Mikä on siis omalla kohdallani ihme!! Hullulta tuntui aluks syödä niin usein, mut energiaa riittää ja se verensokerikin pysyy tasaisena läpi päivän. Oudon jämäkkä ja skarppi olo koko ajan

Vähän tässä mieli muuttunu ton painon pudotuksen suhteen, en siis välttämättä täl hetkel niinkaa halua pudottaa, koska pitää saada kiinteyttä. Siis ensin pitää syödä tarpeeks että pystyy kiinteytii nii ei se paino varmaankaa siin sit tipu.:lol2: sitten myöhemmin voi ajatella painon pudottamista, jos tarpeen:) mut niiden tulleiden lihasten ei ole tarkoitus hävitä;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom