Rantakuntoon 2008

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
-2kg
Kolme kertaa oon käyny nyt Fitball jumpassa, kerta viikkoon siis (muun lisäksi) ja liikkeet jotka ei niin millään onnistunu ekalla kertaa menee kuin olisi osannut aina. Siis hyvää kehitystä siinäkin. Bodypumppiin vielä kun kerkeis, tällä viikolla ei taas näköjään kerkeä. Mutta uimassa olen käynyt sen sijaan ja senpä takia oonkin ollu joka päivä vedessä.

Otin käyttöön Kalorilaskurin ja siitä on kyllä ollu iso apu. Ei tarvi miettiä paljonko tulee kun se kertoo suoraan ja hyvin on pysyny aisoissa kulutus, eilen tuli itseasiassa aika iso vaje kun oli niin tiivis päivä ettei edes muistanu syödä. Tänään otan kyl vähän takas... :)

Ja hieman päivitystä..

Tammikuun aikana paino on pudonnut reilun kilon. Eli hyvää vauhtia edetään. Kalorilaskurilla laskeskelen syömiset ja vajetta tulee päivittäin siinä -250 , -500 välillä rippuen treeneistä. Yritän tuon vajeen pitää -250, ettei tähän mennessä hankittu lihasmassa katoa.

Aamutreenit aloitin viime viikolla. Kahtena aamuna kävin tekemässä noin 20 minuutin lenkin. Kummasti tuo pirteä ulkoilma herättää tällaisen aamu-unisen tyttösen. Ensi viikolla jatkan aamukävelyitäni..

Salilla treenejä kertyy 3-4 viikossa ja aerobista suunnilleen saman verran. Treenipainoja en ole hetkeen lisännyt, mutta helmikuun aikana se on sitten edessä, kun muutenkin päivittelen ohjelmaani.

Tästä jatkan ja vappuna peilistä katsoo muuttunut olemus :rock:

Mukana myös. Tavoitepaino jotain 55-58 kg (nyt 62kg) ja vyötärönympärys ainakin 7cm pienemmäksi. Tammikuun aikana vyötäröstä lähti jo 5cm ja paino tippu pari kiloa. Ihanaa kun farkut lököttää, olenkin pitänyt niitä samoja melkein puoli vuotta kun muut ei oo mahtunu päälle :jahas:

Salilla käyn 4 krt viikossa ja aerobista fiiliksen mukaan 2-5 krt/vko. Syömisiä pitäs vähän säätää, syön liian vähän.

Ehti paino tippua kolmisen kiloa, perjantaina lähdimme risteilylle ja söin epäterveellisesti ja join alkoholia. Nyt en ajatellut astua vaa'alle ennenkun parin päivän päästä oltua dieettiruokavaliolla, niin kaikki ylimääräiset nesteet ovat jonkin verran kaikonneet. Muuten varmaan olisin aika paskalla tuulella :D Mutta hyvin tämä pikku projekti etenee, maaliskuun lopulla aion pukea biksut päälle ihan hyvillä fiiliksillä.

Ehti paino tippua kolmisen kiloa, perjantaina lähdimme risteilylle ja söin epäterveellisesti ja join alkoholia. Nyt en ajatellut astua vaa'alle ennenkun parin päivän päästä oltua dieettiruokavaliolla, niin kaikki ylimääräiset nesteet ovat jonkin verran kaikonneet. Muuten varmaan olisin aika paskalla tuulella :D Mutta hyvin tämä pikku projekti etenee, maaliskuun lopulla aion pukea biksut päälle ihan hyvillä fiiliksillä.

Mulle kävi suunnilleen samalla tavalla :rolleyes: Paitsi etten ollu laivalla mutta kävin vaa'alla. Ei olis kannattanu...

Mä olin myös kovasti risteilyhengessä mukana.. :D Aijai, nooh pari päivää tiukemmin ni eiköhän se viinipullo oo siinä kompensoitu.

Mä olin myös kovasti risteilyhengessä mukana.. :D Aijai, nooh pari päivää tiukemmin ni eiköhän se viinipullo oo siinä kompensoitu.

HEhe, lippua pidetty korkealla kaikkien toimesta :D Joo nyt on kompensoinnin paikka, eiköhän se tästä :)

Vihdoin pääsen taas treenin pariin! :dance: Tänään fyssari antoi luvan alkaa treenailemaan, tosin normaalia pienemmillä painoilla, mutta kuitenkin. Hiki kyllä tuntuu tulevan jo ihan noissa kuntoutusjumpissa... Ja hevosen selkäänkin saan takaisin mennä, tosin vain kymmeneksi minuutiksi ja käyntiä ensin, mutta siitä se lähtee taas.

Nyt pitää varmaan vähän tuunata tuota mun ohjelmaa uusiksi, kun eivät taida kaikki liikkeet vielä tässä vaiheessa sopia kuntoutettavalle selälle.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on 3,5 kiloa pudonnut :) Nyt vielä olis sellaiset 5 kiloa - ehkä jopa 7 jäljellä. En ole ihan tarkkaa tavoitepainoa asettanu, kun annan peilin ratkaista. Hiljaa on kyllä hyvä tullut, nämä ekat kilot on lähteny aika helposti :)

Paino putosi parisen kiloa, tuli takas vaakan mukaan ja nyt kipeenä....

Mutta sain tänään eilen tehdyn kuntotestin tulokset ja olen positiivisesti yllättynyt! Ihanaa! Sentäs läskin alla on lihaakin!

Täällä on näköjään paljon jo mimmejä aloittanut kesäkunto projektinsa. Täällä alotetaan virallisesti huomenna. Nyt kun matkalta on tultu ja jääkaappi on tyhjä on helppo alottaa puhtaalta pöydältä. Tänään kauppaan osamaan terveellistä kunnollista ruokaa, treenit ja ruokavalio kuntoon niin pitäis tulosta syntyä. Takoitus saada nimenomaan läskiä pois ja säilyttää lihakset mahdollisimman hyvin. Melkein tätä vois sanoa elämäntapamuutos projektiksi, tarkoitus on nimittäin tehdä terveellisestä syömisestä tapa, nyt ollaan ihan vakavalla ilmeellä liikenteessä, kiloja tullu ahdistavan paljon viimesen vuoden aikana. Paniikkia ei kuitenkaan oteta eikä repsahduksista itseään sylklistetä jos repsahduksia silloin tällöin sattuu, mutta alkuun pitää olla itselleen aika tiukka että homman saa käyntiin.

Tavoite:
- sali 3-4x/vko
- aamulenkki 3x/vko 45-60 min (2x sauvakävely, 1x uinti)
- kerran viikossa 90 min lenkki
- kickboxing 2x/vko
- 8-10 kiloa pois toukokuun loppuun (eli 0,5-1kg/viikko)
- järkevä monipuolinen treenaaminen
- riittävä, terveellinen ruokavalio
- ylläpitää saavutetut tulokset jatkossakin

No niin, tässä ois nyt viikko projektia takana. Oon toistaseks liikkunut sen, minkä oon jaksanut ja ehtinyt (tällä viikolla 4x punttia + niiden yhteydessä aerobista). Herkut oon jättänyt pois ja vähentänyt leivän/pastan/perunan/riisin määrää ja lisännyt kasvisten,hedelmien ja marjojen syöntiä. Olo on ollut vallan mainio. Tänään sit kävin puntarilla ja 1,4kg oli viikossa kadonnut! :) Nesteet lähteneet liikkeelle.. Olin ihan yllättynyt nuita lukemia katsoessani :) Aamulla siis painoa 64,6 kg.
Tavoitepainoa ei oikeestaan oo, kunhan kiristyis.. Ensimmäisiä "kontrolli"mittoja vois ottaa ens viikonloppuna. Sillon pitää ihan minimaalisesti herkutellakin, kun on ristiäiset. Jos vaikka pienen palan kakkua söis.

Nyt on tullu kivasti jäntevyyttä/hiukan kokoa jalkoihin/perseeseen, mutta lisää vielä pitäis saada, niin kehtaa biitsille eksyä :D

Kunnon treenaaminen ja kiinteyttäminen piti alkaa vuoden alussa kun aloitin tipattoman ja herkuttoman tammikuunki samalla. tammikuun puoles välis ja lopulla jo tuotti tuloksia mut nyt tää helmikuu onki sit menny plörinäks(ainaki jokseenki ravinnon osalta). Nyt ollaan flunssassa ja erehtyny syömää hillitsemättömästi herkkuja. Ihan pakko ottaa itsestää niskasta kiinni ja yrittää välttää liikaa herkuttelua. Treenausta vähän parannettava vaikka ihan hyvin se on lähteny. Ny tosissani haluan olla rantakunnos ens kesänä ku täytän 20! Vois vaik painon pudottaa 53kg->50kg, niin oisin tyytyväinen:rolleyes::haart:

MUKANA!.. taas.. Siis muistan viime vuonna sanoneeni: "Tänä kesänä olen timmissä kunnossa".. Just juu... noh, olinhan minä hieman sutjakkaampi kuin edellisenä kesänä mutta parannettavaa olisi ollut!
Jos nyt sitten tänä kesänä olisin rantakunnossa ;) tarkoitus siis saada kroppaa tiukemmaksi, painolla ei niin väliä putoaako koska sen kanssa olen ihan sujut (53kg)...
Valitettavasti tässä on nyt puolitoista viikkoa sairasteltu eikä pääse lähtemään lenkille, salille tmv. Ruokailun suhteen olen yrittänyt pysyä kaidalla tiellä... Ärsyttää vaan kun avopuolisko vetää jo dieettiä täyttä häkää ja hehkuttaa että kylläpä oli taas hyvä treeni. :/
MÄ HALUUN JA!
Noh, ehkä tässä piakkoin parannutaan ja päästään käsiksi suunnitelmiin :) jos vaikka viimeistään ensi viikolla.. Tällä viikolla voisi aloittaa kevyillä lenkeillä koiruuksien kanssa ja venyttelytuokioilla....

Kahden edellisen kanssa samoissa. Puoltoista viikkoa flunssaa eikä ole päässyt treenaamaan. Mähän en alun alkaenkaan himotreenaja ollut mutta tän alkuvuoden mitä säännöllisesti jumpassa kerkesin käydä ja muuten treenaamaan jne. niin huomaa nyt kyllä mikä vaikutus sillä on ihan tuolla korvien välissä. Tuntuu myös siltä että kun liikkuu, tulee syötyä kun on rehellisesti ihan vaan nälkä. Kun makaa kotona, tekee mieli napostella, jotain pientä, mieluiten makeaa...

Mutta jos viikon lopulla kävisi jumppaa kevyesti kokeilemassa ja ens viikolla pääsisi sitten kunnolla taas mukaan hommaan.
Paino +-0

Minäkin tulen mukaan! Aloitin treeniputken tammikuun alussa ja ruokavaliomuutoksen muutama viikko sitten. Täytyy sanoa että on helpompaa jos ensin alkaa treenaamaan ja sitten vasta laittaa vähitellen ruokavalionkin kuntoon. Tavoitteenani on saada jonkulaiset näkyvät vatsalihakset kesäksi, eli saada löllö vatsan päältä pois. Siis lihasta rasvan sijalle! Ei haittaa vaikka paino vähän nousisikin, lihashan painaa enemmän kuin rasva...;) Eli siis tälläisellä ohjelmalla mennäään: 3 kertaa kuntosalia/vko + spinning 1/vko + uinti 1/vko + tanssi 1/vko ja joskus juoksua näitten sijasta. Ja tietysti lisäksi kävelyä koiran kanssa. Pitäsi riittää!

Tuloksia en hirveästi ole vielä tähän mennessä saanut aikaan mutta vähän lihaskasvua on tapahtunut (jos vain näkyisi rasvan alta). Nyt yritän olla täysin herkutta muutaman viikon, mutta tummaa (86 %) suklaata syön aina kun makeanhimo iskee! (ja sehän on vaan terveellistä jos kohtuudella syö)

Olen aina ollut huono syömään tarpeeksi kasviksia, mutta sitten pesin jääkapin ja tein tilaa kasviksille, ja nyt vihannekset ovat helposti saatavilla! (eikä mätänemässä jääkapin pohjalla). Huomasin ettei se kasvisten riittävä syöminen niin vaikeaa olekaan...

Raportoin varmaan tuloksista sitten ensi kuussa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom