Rantakuntoon 2008

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kuukunen, kai voisit ottaa vehnäleseitä vaikka rahkan tms seassa, 10g aamulla ja sama illalla? Auttaa vattaan.

Juu, leseitä tuolla oiskin... en tosin tiiä mihin sekottas kun oon maitoallergikko enkä esim. rahkaa syö... Oikeestaan vois kokeilla vaikka mehukeittoon...

Mut ei kai noista sitte vaan mene massu enempi tukkoon?

Juu, leseitä tuolla oiskin... en tosin tiiä mihin sekottas kun oon maitoallergikko enkä esim. rahkaa syö... Oikeestaan vois kokeilla vaikka mehukeittoon...

Mut ei kai noista sitte vaan mene massu enempi tukkoon?

En tiiä leseistä mutta ainakin liotetut luumut (jos voit syödä edes pari-kolme) ja pellavansiemenlima eli ruokalusikallinen pellavansiemeniä yön yli vesilasissa liotettuna ja aamulla kun tuon juo niin pitäisi helpottaa vastan toimintaa.

Minun äiti laittaa aamulla mm. pellavansiemenöljyä puuroon, auttaa vatsaan. Pitäisi varmaan itsekin kokeilla. En muista mistä tätä saa, varmaan luontaistuotekaupasta?

Sabine, ihan ruokakaupoistakin saa kyllä.

Nyt näyttäis että se kilo on poistunut pysyvästi, enkä ole rehellisesti mitenkään miinuskaloreilla... viisi kiloa vielä edessä! Kalorilaskurin käyttö on kuitenkin varmaan edistänyt hommaa huomattavasti. Syön 1900- 2300 kcal päivässä, liikunnasta riippuen. Joskus 2500 kcal.

Rasvoja olen vähän karsinut, ja hiilareita on vähän enemmän. Tämä näyttäisi sopivan hyvin, kun tuo rasvansyönti ei ole minulle mieluisaa muutenkaan. Proteiineja 24 %, hiilareita 52 % ja rasvaa 25- 26 %. Näin keskimäärin... grammoina 125-280-65.

Ärsyttää. Tarkoitus olisi, että Pariisin reissun jälkeen pääsisin aloittamaan lenkkeilyn ja sen salilla käymisenkin taas pitkästä aikaa. Kuntoplussan (naisten kymppi -trhreadista bongattuna) juoksuohjelmakin on jo teipattuna kaapin oveen, niin että varmasti pysyisi mielessä, mutta nyt kurkku on epämääräisen inhottava niin ei uskalla tehdä mitään! Haluaisi lenkille.. :(

Hienoisesti huolestuttavan kuuloista muuten, kun niin monet periaatteessa normaalipainoisen mitoissa olevat laittavat tavoitteikseen lähinnä painonpudotuksen. Eikö täällä kymmenet kerrat ole kannustettu nakkaamaan se vaaka pellolle ja olemaan tuijottamatta pelkkää kilolukemaa? Itsekin totesin kyllä, että joku viitisen kilon pudotus olisi jees, mutta se oli lähinnä hatusta heitetty arvio (olisin ~65kg, pituutta n. 171), lähinnä tavoitteet ovat kiinteytyä, saada tätä ylimääräistä vatsasta ja reisistä pois ja lisää massaa yläkroppaan. Ei siinä kiloilla mitään merkitystä ole. Siinä vaiheessa jos ylipainoa on reippaasti, on ehkä hyvä tuijottaa vaakaa, niin näkee, että jotain muutosta tapahtuu, mutta ei kai sitä normaalipainoisten kannattaisi tehdä?

Emmä tiedä, tuli vain sellainen olo, kun tässä yksi päivä tätä threadia luin, että joku mättää... :S

Kuukunen: niist pellavoista ja leseistä eka reaktio saattaakin olla ummetus,ku vatsa ei o tottunu enempään kuitumäärään.veden juonnin lisääminen varmaan auttaa.Toisaalta paris viikos vatsa tuttuu,ja paskakin luistaa.Mul on ärtyny suoli,mikä oireilee ummetuksena,mut tosi reilu protskujen käyttö(pyrkimys lähemmäs 200g/pv) ja pellava(sitäkin reilusti aamuin illoin) on ajan mittaan auttanu tosi paljon.Jos pellavas ei yks rkl auta mitenkään,ota 2rkl.

Eilen hehkuttelin mittanauhan ja peilin äärellä, vyötärö on kaventunut edellisestä mittauksesta reilun sentin! Bikinit, here I come! :hyper:

Treenit ovat kulkeneet, tavoitteena on tässä vaiheessa käydä 3-4 kertaa viikossa salilla, muuten liikuttua tulee vakihevosen kanssa ja laskettelurinteessä. Sauvakävelyt saavat vielä vähän aikaa odottaa. Ruokavalion siistiminen on kyllä edelleen vähän niin ja näin, viimeisin korvapuustien leipominen ei ainakaan asiaa auttanut, mutta ryhtiliikettä taas kehiin :whip:.

Hienoisesti huolestuttavan kuuloista muuten, kun niin monet periaatteessa normaalipainoisen mitoissa olevat laittavat tavoitteikseen lähinnä painonpudotuksen. Eikö täällä kymmenet kerrat ole kannustettu nakkaamaan se vaaka pellolle ja olemaan tuijottamatta pelkkää kilolukemaa? Itsekin totesin kyllä, että joku viitisen kilon pudotus olisi jees, mutta se oli lähinnä hatusta heitetty arvio (olisin ~65kg, pituutta n. 171), lähinnä tavoitteet ovat kiinteytyä, saada tätä ylimääräistä vatsasta ja reisistä pois ja lisää massaa yläkroppaan. Ei siinä kiloilla mitään merkitystä ole. Siinä vaiheessa jos ylipainoa on reippaasti, on ehkä hyvä tuijottaa vaakaa, niin näkee, että jotain muutosta tapahtuu, mutta ei kai sitä normaalipainoisten kannattaisi tehdä?

Tottahan tämäkin on eli jos kroppa näyttää hyvältä ja toimii hyvin muuten, en näkisi syytä painonpudotukseen ja jonkun ihmeellisen kilomäärän tavoitteluun. Olen kanssasi ihan samaa mieltä siitä, että normaalipainon sisällä voi tuloksia (ja hyviä sellaisia) saavuttaa ilman painonpudotusta.

Kuitenkin hommassa on sellainen pointti, että toiset ovat normaalipainon ylärajoilla, jolloin treeni ja ruokavalion siistiminen väkisinkin pudottaa painoa tai sitten muutama lisäkilo on kertynyt "huomaamatta" ja nyt halutaan päästä samoihin lukemiin kuin viime kesänä esimerkiksi. En näe siinä sinällään mitään pahaa (itsekin teen ja ajattelen näin) mutta toisaalta voisi myös miettiä, että entäs jos mä vaan treenaisinkin järkevästi ja niin, että tulokset parantuisivat ja söisin järkevästi niin, että jaksaisin treenata ja elimistöni saisi yleensä ravinteikasta ruokaa? Tämä voi toisilla pudottaa painoa ja toisilla ei, mutta varmasi ainakin muokkaa kehoa johonkin (parempaan) suuntaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on ihan selkeesti ylipainoa jota tiputtaa. Peräisin lasten saannista ja hyyyvin vähän liikuntaa sisältävästä elämästä jokusen viime vuoden ajalta. Lisäksi olen syönyt huonosti ja liian vähän. Kilomäärä on aika hatusta heitetty mutta n.8kg tästä pienempänä olin vielä aikanaan liian pyöreä joten siitä päätellen tuo ~10kg.

Pieniä repsahduksia on tapahtunut muttei mitään kohtalokasta ja pääpiirteissää ruokavalio on ollut melko mainio tavoitteen kannalta. Punninnut en ole itteäni, pitäisi käydä aina samalla jossain hallissa kun oma ei ole oikein luotettava, näyttää vähän mitä milloinkin :rolleyes: Mittanauhakin pitäisi ottaa käyttöön, mutta kun ne luvut tekee vähä kipeää :( mutta niillä luvuilla sitä olisi surempi merkitys kun vaa'alla.

Mukana ollaan! Tarkoituksena olis saada kroppa sen näköiseksi, että rannalla kehtaa kesällä astella. "Mittarina" toimii peili ja tavoitteisiin olisi tarkoitus päästä kovalla treenaamisella ja ruokavalion siistimisellä. Alku on ainakin lähtenyt hyvin käyntiin, toivottavasti motivaatiota riittää koko kevään:whip:

Otan osaa tähän :) Ruokavalion siistimisellä ja annoskokoja hallitsemalla mennään kesää kohti ja ei haittoo vaikka muutama kilu siinä sivussa putoaisi ja lihaserottovuus paranisi pikkusen. Laitan tänne väliaikatietoja mikäli on jotain kerrottavaa.

heinoo loytaa taalta samoja tavoitteita kun ittella! painoa paassyt kertymaan pikkuhiljaa ja nyt olen kyllastynyt katsomaan itteeni peilista. tavote ois saada paino takasin 53-55kg alueelle ensi elokuuhun mennessa. hiljaa hyva tulee:D

Minä myös! :thumbs:

Uudenvuoden jälkeen siistin ruokavalioni ja palasin ylikiireisen syksyn jälkeen säännölliseen salitreeniin. Suunnitelmat piti tosin tehdä uusiksi, sillä polvet alkoivat oikkuilemaan pitkästä aikaa. Viikon ne ovat nyt vihoitelleet. Hoitona on ollut ibuprofeiinia 3-4 x 400mg päivässä ja ketorin-voide. Lisäksi kylmää pari kertaa päivässä. Viikonlopun pysyn visusti sisätiloissa, edes siivoamaan en ala, jotta nuo paranisivat.

Salille kova hinku :hyper: Ei kyllä niin paljon, että en parannella malttaisi. En halua tästä jatkuvaa vaivaa.

Mutta onpas ihana syödä kunnon ruokaa! On niin iloinen mieli tästä itsensä hyvänä pitämisestä. Kevään (ja kesän) lähestyminen tuo oman intonsa tähän touhuun.

Ainiin, noista tavoitteista. Olen 167 pitkä, ja painan luultavasti noin 62-63kg. En ole varma, sillä en nykyään harrasta vaa'alla ramppaamista :) Otan huomenna aamulla mitat, joita lähdetään sitten pienentelemään. Kuvat olen myös ottanut. Niihin on sitten hyvä keväämmällä vertailla. Suuntaa-antava painonpudotus voisi olla viitisen kiloa. En sitä sen tarkemmin määrittele, peili ja mittanauha (ja vaatteet) kyllä kertovat totuuden.

Ei tuu oikeen laikkarista ja kuntoilusta mitään kun olen taas pari päivää oksennellut kaiken syömäni. Tekee niin heikkoa ettei pysty tosissaan edes treenaamaan.
Perhanan lääkkeet. >:/

mulla tässä ollu jo tavoitteena päästä kesäkuntoon viime kesästä saakka :D elikkä massaa jalkoihin ja persuukseen, että vois kerranki kehdata käyttää hameita ja muita kivoja kuteita. Maha olis kans kiva saada vähän paremmannäköiseksi vaikkei siinä nytkään mitään suurempaa vikaa näyttäisi olevan.

...ja sit kun pääsee oikein treenaamisen makuun, jalat on aina niin mustelmilla, ettei niitä hameita voi käyttää kuitenkaan...

Pitää varoa saamasta ylimääräisiä naarmuja/mustelmia sitten :D Pakko kyllä ens kesänä aloittaa toi auringon alla makailu mahd. aikaisessa vaiheessa, sais jopa kesäksi hyvän rusketuksen. Eli toivottavasti on luvassa aurinkoinen ja lämmin kesä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom