Rantakuntoon 2008

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Minun pitää päästä jo rantakuntoon 26.3 mennessä! Thaimaaseen kun nokkani suuntaan.

Ei tässä mitään kiirettä :D

Vähän rasvaa kuin saisi palamaan ja muutaman kilon pois niin se ois passeli.

Sellaista rantaa ei olekaan, mihin menisin vielä ensi kesänä ruhoani esittelemään, mutta jos vaikka 15kg tästä saisi ensi alkuun pois niin 2010 voisi mennä uimaan.

Minäkin voisin tänä vuonna ottaa osaa tähän ketjuun. Oma tavoite olisi kanssa se useammankin tavoittelema 65kg, eli jotakuinkin viitisen kiloa tämänhetkisestä. Vaakaa en ole nähnytkään pitkiin aikoihin, mutta seitsemänkymmenen tienoilla paino on pyörinyt jo useamman vuoden, tuskin se siitä hirveästi on nytkään muuttunut.

Tuo 65kg on lähinnä arvio, ei sillä kilomäärällä niin väliä, olennaisempaa on, miltä kroppa näyttää. Fläsät pitäisi saada vihdoin ja viimein katoamaan erityisesti reisi-peppu-akselilta, yläkroppaan lisää lihasta ja vatta nätiks. Käytännössä siis lenkkejä, salitreeniä, ja mietin jos yrittäisi uimaankin ehtiä aina silloin tällöin. Ruokavalio kuntoon (vaikka koko ajan sen suhteen ollaan parempaan päin menty) niin, että siitä tulisi pidettämän kiinni silloinkin, kun ei oikein jaksaisi.

Olisi ehkä aika siistiä kehdata joskus pistääkin ne bikinit päälle (ylipäätään hankkia sellaiset) ja ehkä jopa ihan oikeasti uskaltaa sille rannallekin vissiin ensimmäistä kertaa elämässäni! ;)

pysyä noin suunnilleen samassa painossa (hyväksyttävä painon nousu 2-3kg) ja jatkaa oi niin hidasta mutta jännittävää ja palkitsevaa kehonkoostumusmuutosta - että läskin tilalle lihasta

Jokavuotinen naisten - 5-10kg-kampanja täällä näyttäis olevan.Mukaan siis! Salakavalasti syksyl hiipi 5-7kg painoa(osa kyl lihasta),ennen joulua aloin keventään oloa ja nyt o jo reidet napakammat.Jatkan niin,et syömisten säännöllistäminen,enempi prodea ja kaloreit,kävelyä ja treenit 3krt/vk.Samal yritän kannustaa puolisoa,jolle pitäs tehä kunto/massanlisäys.Vaik tavotteet erit,siit o apua ku molempien pitää potkia toista puntille ja vahdata ruokailua.

Joka vuotinenpa hyvinkin. Kertaakaan vaan ei ole onnistunut kunnolla loppuun viedä. Jos nyt sitten. Ja jospa keskimäärin porukka täällä koettaa toteuttaa sen terveemmällä tavalla kuin mitä perinteisesti naistenlehdissä esitellään. Ja paremmilla tuloksilla myös:rock:

Tänne mukaan... Tavoitteena saada 5-7 kg pois, keinoina sali, ratsastus, pyöräily ja sauvakävely. Ja toki alan ruokavaliota taas siistimään joulun jäljiltä. Juustomaassa asumisen huonoja puolia ovat herkulliset juustot, joista ei näköjään voi saada tarpeekseen, toisin kuin suklaasta.

Mukana myös! Tavoitteena kiinteytyä eli rasvaa pois ja lihaksia näkyviin. Ajattelin noudattaa proteiinipainoitteista ruokavaliota. Kiinteytyä salilla käyden sekä harrastaa lenkkeilyä ja indoor cycklingia. Kilotavoitetta en ajatellut itselleni asettaa, vaan katsoa miten vartalo kiinteytyy peilistä katsoen. Toisena tavoitteena puolimaratonille osallistuminen. Ongelma-alueeni on `uimarengas´ vyötärön ympärillä ja siitä haluan päästä eroon toukokuuhun mennessä. Aluksi tipaton tammikuu, sitten hipaton helmikuu ;) Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille osallistujille!

Meikäläinen mukana myös! Tarkotus olisi vetää kolmen kuukauden harjoitusdieetti joka alkaa 18.2. aamulenkkeineen päivineen. Painoa olisi tarkoitus vetää alas 5-6 kg eli noin 60 kiloon.

Tuun kans mukaan enemmän helmikuun tienoilla kun puhdistaa ruokavaliota ja dieetti alkaa :) Tsemppiä!

Mullakin tavoitteena näin aluks tuo -5kg.. Paino pysynyt pitkään tuossa 70 kg tienoilla ja ei tunnu siitä putoavan sitten millään, eli 65 kg näin aluksi.. siistityn ruokavalion siistimisellä ja aerobisen lisäämisellä lähdetään :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Yritys olisi saada polvi kuntoon niin että voi kesää kohti treenailla kunnon tarmolla. Pitäis vissii iskeä kuvat kuvatosioon että sais motivaatiota kun olen taas in square one laihtumisen johdosta (?) Jännittää kyllä ajatuskin. :rolleyes:

Heti ku vaan niin kunnon treenejä ja kesää kohden varmaankin lisäillä aerobista kun tulee kunnon kelit niin että on hyvä mieli juoksennella lisääntyvässä auringonvalossa! :)

Minä myös, tavoite "vaan" 5 kg alaspäin, joten eipä tässä muuta kuin ruokavaliota muokkaamaan. Jossain vaiheessa lisää aerobista. Mukavaa!
Paitsi että dietin piti alkaa jo eilen, ja alkoikin hyvin, aamusta asti oikein mallikas ruokavalio. Illaksi oli varattu pöytä, tavattiin kaveriporukan kanssa amerikkalais-hampurilaispaikassa vaihtamaan kuulumisia. Aloitin ihan kiltisti tilaamalla kanasalaatin, mutta sitten tilasinkin jonkun triplapihvidelux-hampurilaisen. No, tämä aamu alkoi aamuaerobisella sitten kun rupesi potuttamaan tämä turvotus ja nesteen määrä.
Oon innoissani, tulee kivaa kiristellä!

Kai rantakunnoksi lasketaan jos haluaa saada vatsikset? JOO.
Siis varsinaista kilotavoitetta/pudotettavaa minulla ei ole (omasta mielestäni) mutta tottahan toki olisi joskus kivaa nähdä oman työn tulokset joten mikäpä sen mukavampaa kuin asettaa tavoitteita ja pistää itsensä likoon vaikkapa rantakuntoon 2008-projektin merkeissä. Eli ruokavalio normalisoidaan joulun ja uuden vuoden jäljiltä ja suunnitellumpi salitreeni aloitetaan jalkavamman jälkeen! eiköhän näillä konsteilla myös tulosta tule, kun motivaatiokin on hyvä :)

Tää ilmoittautuu myös mukaan! Yritän saada kesäksi kiinteämmän kropan, ei ole tavoitetta pudotettavassa kilomäärässä vaan peili ratkaisee :) Yritän ensiksi siistiä ruokavaliota. Tällä hetkellä pieni flunssa päällä, mutta kunhan tästä toivutaan niin salilla pyrin käymään 3-4 kertaa viikossa. Ja jossain vaiheessa aerobista mukaan, tällä hetkellä eniten innostaisi uiminen :)

Rantakuntoon -08 ois tarkoitus päästä. Ruokavaliota on tullut lähiaikoina muokattua, ja painoa olisi tarkoituksena pudottaa sen verran että peilikuva miellyttää enemmän.

Ens viikolla alkaa jälleen kuntonyrkkeilytreenit, ja siellä käydään pari kertaa viikossa, plus päälle kotona tehdyt lihaskunnot ja lenkkeily nyt ainakin näin aluksi. Katsellaan jos muistakin lajeista vaikka tässä kevään mittaan innostuisi ;)

Mulla myös paino on sopivissa lukemissa pituuteeni nähden eli pudotettavaa ei ole. Ihan hyvässä rantakunnossa olen myöskin (sanoinko minä tosiaan noin?):wtf: mutta ainahan parantamisen varaa löytyy...

Minä haluan lisää lihasta ja kireämmän kropan, olkoon siinä tavoitetta. :)

Ruokavalio on jo valmiiksi erittäin siisti, mutta ehkäpä vähän voi viistää noista ruokamääristä, joita kerralla uppoaa naamariin.:urjo:

Eniten meinaan kuitenkin panostaa puntin nostoon eli lisään yhden punttipäivän lisää treeniviikkooni ja otan loikat mukaan säännölliseen harjoitteluun. (tähän mennessä tehty vähän silloin tällöin...)

Tälläpä minusta tulee entistäkin ehompi! :haart:

Mulla treenaaminen alkaa ens viikolla kun pääsen normaali päiväjärjestykseen ja takas kämpilleni. Ostettiin miehen kanssa Anttilasta sykemittarit ja uskoisin että se nostaa motivaatiota kun saa paremmin tarkkailtua treeniänsä. Motivaatiota mä eniten tarviankin, siihen se on kaatunut ennenkin. Siksi, jos täällä vinisen ettei jaksa tai jos mitään ei kuulu niin saapi ihan vapaasti huudella ja potkia perseelle että liikkeelle nyt :thumbs:

Nyt kunnäyttää että ehkä lunta ja pakkasta sittenkin tulee niin luultavasti lenkkeily jää vähemmälle vielä alkuvuonna ja uin enemmän. Ja työnkin takia pitää käydä vesijumpissa, ne on muuten oikeasti tosi rankkoja kun vaan tekee täysillä itse. Joka väittää muuta ei osaa ite;).

Tossa mietin etten oikeastaan muuten osaa edes kuvitella itteäni "normaalissa" kropassa. Olen aina ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Ennen lapsia pullukka, nyt vaikka painan saman verran, vaate koko on pienempi mutta tuota ylimääräistä hyllyy keskivartalolla. Siitä siis eroon ja lihaa tilalle

Olen tehnyt lähinnä henkistä valmistautumista ostamalla juoksutakin ja liian pienet farkut. Olosuhteiden pakosta tuo klassinen akkain ostos, koska useimmissa kaupoissa farkkukoot loppuvat 31 tuumaan joka on useimmissa merkeissä liian pieni. En tajua mistä ns. oikeasti kookkaiden ihmisten pitäisi ostaa farkut kun hanurini on ainakin omasta mielestäni suht sutjakka :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom