Rantakuntoon 2008

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
ok nyt ihan treenikaverinkin mieliks sanon ääneen et ois täs nyt tarkoitus jokunen kilo puottaa,kevääseen mennes,noin 7 kiloa,eli siis 55 kg on tavoite. Ylimääräistä ei nyt hirveesti ole sillee mut tahtoo vähän nähdä onko sitä lihaa tarttunut matkaan.Toivotaan niin :)

Tähän mennessä uusi ruokavalio on vähentänyt ainakin turvotusta kilon verran. Jotenkin on kivempi treenatakin, ja jaksaa enemmän sitä aerobista.

Tosin taas uhkaa akillesjänteen vanhat rasitusvammat, onneksi kuitenkin pystyy uimaan, jos ei muuta.

Ilmoittaudun projektiin... Tänä vuonna en aio dieetata (viimekeväinen olkoon eka ja viimeinen oikea diettini, jookoskookos!) mutta jatkan vatsapalojen ja selkälihojen kasvattamista. Pääasia, että kuljen pää pystyssä bikineissä myös ensi kesänä. :)

Haa! Jolumässyjen tuoma kilon nestepöhö on hävinnyt aamuisesta puntarin lukemasta päätellen :thumbs:. Jospa tämä tästä lähtee käyntiin...

Suurin ongelmani tässä vähähiilarisessa dietissä aiheuttaa kouluruokailu, mutta ajattelin sitte ottaa mahd.hiilaritonta ruokaa ja kotona jättää hiilut sitte syömättä. Katotaas miten onnistuu.

Mutta tsemppiä kaikille muillekin! :whip: (teiltä se varmaan onnistuu helpommin ku multa :D)

Mulla sama juttu, syön lounaan töissä. Mutta pyrin ottaa proteiinipitoisia hyviä ruoka, ja jos ei onnistu (valikoimassa jos olisi tyyliin nakkikastike, paella, hernekeitto tai vastaava hyvä kombo), ajattelin katsoa jos kehtaisin ottaa raejuustopurkin mukaan ja käydä vaan salaattipöydällä.
Tosin paremmin mulla asiat on kuin kuukusella, kouluruokailun tason ollessa melko tuoreessa muistissa... mä en vieläkään ymmärrä tota avataria, ja unohdin jo että oliko se lentävä hammas vai joku muu häsmäkkä. :D mutta tsemppiä kiristelyyn!

No voin ilmottautua kanssa. En aseta mitään paino tai kilotavoitteita, se riittäköön tavoitteeksi, että keväämmällä pitää mahtua kaapin kätköissä pölyttymässä olleita farkkuja jalkaan.

(Ja ehkä tässä vähän motivoi myös 1000€:n veto työkaverin kanssa.)

Konsteina säännölliset ruoka-ajat, maltillinen aerobisen lisääminen ja ylimääräisten karsiminen ruokavaliosta.

Minullakin vähän tuo kouluruokailu aina tökkäsee kun ei tiedä mitä sapuskoja ne keksivät ja koska heidän pitäisi vääntää minulle aina kasvisruokani (jonka he ihmeen usein unohtavat) niin kannan usein mukana myös omia eväitä niin en jää ilman ravintoa :D

Parin viikon päästä lähdetään myös pienen kouluryhmän kanssa vkl "urheiluleirille" ja ohjaaja sanoi, että ruokailut suoritetaan sitten hampurilaispaikoissa yms. jessus, inhoan muutenkin hampurilaisia. Raahaan varmaan tusinan prodepatukoita mukanani :rolleyes:

Parin viikon päästä lähdetään myös pienen kouluryhmän kanssa vkl "urheiluleirille" ja ohjaaja sanoi, että ruokailut suoritetaan sitten hampurilaispaikoissa yms. jessus, inhoan muutenkin hampurilaisia. Raahaan varmaan tusinan prodepatukoita mukanani :rolleyes:

Entäs salaatit? Kyllähän heseistä ja mäkkäreistä saa ihan kelpo salaatteja, ettei välttämättä tarvitse joka kerta tuplamättöannoksia syödä :)

mä en vieläkään ymmärrä tota avataria, ja unohdin jo että oliko se lentävä hammas vai joku muu häsmäkkä. :D mutta tsemppiä kiristelyyn!

Se on Super Mario-peleistä tuttu Goombella :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä mäkin tähän mukaan lähden. Oon ny rapiat 2kk käyny tosi vähän salilla mutta jumpassa kyllä. Tavoitteena saada painosta vähän pois, vaikkapa juurikin se 5kg :) Pääsisi sitten tonne 6 alkavaan luokkaan. Nyt 172/74, jumppailun alettua paino nousi muutamalla kilolla, nyt oon vaa ootellu että lähtis laskuun :D
Pumpissa ja Combatissa oon koittanu kerran viikos käydä +sitten muut muokkaukset ja stepit, oon hiukan huono tossa salilla käymisessä. Jotenki sitä vaan rypistää helpommin ohjatulla tunnilla :)
Kesällä jos sitte vois häpeemättä kävellä rantsulla biksuissa ilman että ihan joka paikka tärähtelee, vaikka sitten en mitää superkiinteetä pakettii saisikkaa aikaseks (eikä varmaan olis edes mahdollistakaan :D)

nii ja miksen saa laitettuu avatarii ittelleni? :( enkä löytäny ohjeita mistää...

Voisin liittyä myös mukaan. Painoa ei ole kuin max. 5 kg pudotettavana. Kuitenkin sen verran että työni tulokset näkyvät kesään mennessä. :D mikään kuivan kesän orava en halua olla koska miehenikään ei tykkää siitä mutta silleen sopivasti rasvaa pois että lihakset erottuu paremmin. :)
Aloitin joulun jälkeen vähähiilarisella, ja olo tuntuu jo nyt kevyemmältä. Viikonloppuisin tankkailen hiilareita niin treenitkin sujuu sit vähän paremmin. Myöhemmin lisään lenkkeilyä ja intervalleja mutta vielä ei ole se ajankohtaista... Näillä eväillä näin alkuun mennään...

10 kiloa läskiä pois niin sitte vois muistuttaa jo hieman rantakuntoa....

Tänään alkoi dieetti ja kestää niin kauan ku kestää. Kesäksi voi kiristellä vielä pikkasen erikseen.

N. 4kk on salilla käyty suht tosissaan ja ruokavaliota koitettu saada kuntoon ja tuloksiakin tullut näin aloittelijana ihan mukavasti - erityisesti selkälihaksiin tullu ihan kivasti lisää poweria ja erottuvuutta. Vyötärökin on tullut esiin :thumbs:

Näin alkavan vuoden kunniaksi päätin kunnolla pistää ruokavaliota kondikseen ja ahkeralla treenaamisella ja kunnon ruokavaliolla kasvattaa vielä lihaksia muutaman kuukauden ja syys-lokakuuksi kiristellä painon 55-53kg tuntumaan. Pituutta löytyy tältä mimmiltä 157cm ja painoa tasan 60kg (joulun jälkeistä nestepöhöä kertynyt se 2kg). Ikää 18v. Tulevan kevään abiturienttina olisi tietysti kiva olla näppärässä kunnossa jo lakkiaisissa :rolleyes: Mutta pikkuhiljaa.

Harrastin jo pientä pakkomotivoimista: joululahjana itselleni ostin 65e Niken pöksyt salille ja kesälenkeille, uudet farkut, jotka ovat vähän liian kisakireet mun pepulle, mutta kesällä niihin sujahtaa sutjakkaampi tyttönen! Joululahjaksi saadut Ipod Shuffle ja Brooks Adrenaline-juoksukengät (vihdoinkin kengät jossa kunnon pronaatiotuki) motivoivat myös ylös,ulos ja liikkumaan :whip:.

Motivoituneita päiviä kaikille mimmeille!

Juu miulla olis tämmöstä:

-Polvien ja lantion hallinta kuntoon (fysioterapeutin liikkeet aaaaaaaargh)
-Lisää lihasta reisiin, pohkeisiin ja käsivarsiin
-Vähemmän läskiä. En ole lihava, mutta minulla _on_ vatsalihakset mutta niiden päällä on liikaa rasvaa niin ne ei näy paitsi ihan ylhäältä...

tän suunnitelman meinaan kyllä pitää:P tuo liika rasva pitää ainakin saada pois, oon tässä viime vuodesta vähän pulskistunut :D

Uusi vuosi, uusi yritys. Taas jäänyt lähinnä lueskelupuolelle tämäkin palsta. Viime vuonna tavoitteena oli tiristellä rasvaa pois kesään mennessä ja kyllähän tuota parisen kiloa taisi lähteä. Ruokailupuolesta tämä jumitus minulla on kiinni, sillä treenimotivaatio ja -tahti kyllä on pysynyt oikein hyvin yllä. Tuloksiakin on saatu aikaan ja vaikka paino nyt ei kovasti ole pudonnut, niin kroppa on alkanut muotoutua mukavasti oikeaan suuntaan. Osansa tekee tietysti se, että päivärytmi on uuden työn mukana muuttunut säännölliseksi, joten syömiset ja treenit saa pidettyä vähän paremmin kurissa.

Tänä keväänä tarkoitus olisi nyt sitten vihdoin kiristellä noita vyötäröpehmikkeitä pois ja samalla monipuolistaa harjoittelua. Tällä hetkellä ohjelmassa siis vain sali 3-4 kertaa viikossa ja satunnaiset lenkit. Ensi viikosta lähtien tulee sitten vähän jumppailuja mukaan ohjelmaan (viimeksi olen tainnut käydä ryhmäliikuntatunnilla n. 5 vuotta sitten) ja säännöllisempää ja hieman tavoitteellisempaa juoksentelua. Syömiset pistetään lopullisesti kuntoon kunhan nyt kroppa ja pää tottuu ensin tähän uuteen treenirytmiin. Jotain tosin putoaa varmaankin ohjelmasta pois ihan vaan ajanpuutteen vuoksi. Monesti nämä dieetit ja muut ryhdistäytymisyritykset ovat kaatuneet omalta osalta siihen, että on aloittanut vähän liian innokkaasti ja se into on sitten hiipunut hyvin äkkiä. Nyt uusi motto kesäkunnon saavuttamiseksi on "Maltti on valttia!".

Mulla olis tavotteena pudottaa sellaset 6-8kiloa.. Aikas haastavalta tuntuu.. Tällä hetkellä pituutta 164 ja painoa 66. En mielestäni ole lihava, mutta masumakkarat ahdistaa ja paljon:curs:
Nyt olen ruvennut ruokavalion perään kattomaan ja salilla tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa. Herkut on toistaseksi jätetty kokonaan pois ja tilalla rahkaa ja ananasta:D Uuteen ruokavalioon on toistaseksi ollut helppo tutustua koska vielä lomalla. Muutama viikko aikaa totutella ja sitten töihin.. Tosin omien eväiden kanssa.

tarkoitus olisi saada rasvat pois keskivartalosta. Ja järkyttävät selluliitit reisistä! Mut mieleeni tuli että mistä te tiedätte kuinka monta kiloa tiputtaa vai onko aiemmasta kokemuksesta? itse painan nyt 67kg ja pituutta 169cm. Tyytyväinen muuten paitsi edellämainitut mättää. Myös lisää proteiinia kehiin :) ensiksi ruoka kuntoon ja sitten voisi kokeilla body pumppia vaik ei ole tietoa mitä se on. Pitäiskö vaan tiputtaa painoa niin kauan et miellyttää silmää?

Tää lähtee mukaan kans! :dance:

Tavoitteena vois olla -10 kg, sitten arvioidaan tilannetta uudelleen.

Tammikuu on lupauduttu pysymään erossa "herkuista" (karkit, sipsit, pullat, pitsat.. jne), muuten mitään tarkempaa suunnitelmaa tavoitteen saavuttamiseksi ei ole. Joulun (ja menkkojen) jälkeiset pöhöt on nyt taltutettu (reilu 4 kg :wtf: , tuohon ryhävalasoloon ei enää koskaan!) ja kroppa alkaa tuntua enemmän omalta. Tällä hetkellä yritän totuttaa kroppaa treenaamaan salilla 3-4 krt/vko Aino-Maija Karen kirjasta löytyvällä 2- jakoisella ohjelmalla ja ruokaa pitäisi uskaltaa laittaa koneeseen niin että treeni kulkee= paljon. :D Siinä tavoitetta jo kerrakseen!

Jos pudotusvaudiksi arvioidaan noin 2kg/kk niin helmikuun alussa olisi vaa'an näytettävä 71kg. Sitä kohti siis! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom