Rannesiteistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Kuinka isoja eroja eri rannesiteiden välillä on? Kun katsoin esim. Selkäinahon kaupasta, tuntui siteitä olevan ainakin viidet erilaiset. Tarkoitus olisi hankkia siteet lähinnä penkkiä ja etukyykkyä varten. Painot ovat vielä todella kevyttä luokkaa, mutta ranteissa meinaa välillä tuntua kipuja. Eli kannattaako samantien ostaa sieltä paremmasta päästä, kun hintaeroakaan ei tunnu montaa euroa olevan?

Osta kerralla kunnolliset. Titanin siteet ovat tunnetusti hyviä, varmaan myös Metalin (ja monen muunkin merkkisillä) siteillä pärjää hienosti.

Mulla on ollut Fastin siteet ja Titan Red Devilit ja ero on aivan käsittämätön Titanien eduksi. Osta kerralla kunnolliset ja mielestäni niissä hinta määrää laadun eli jos haluaa halvat ja hyvät on ostettava molemmat. Titaniin voi luottaa eikä ne nyt niin kalliit ole, reilu n. 23-28e. Varmaan on muitakin hyviä olemassa?

Jep, mietin noita Titanin THP:itä kun niitä näyttää ainakin Oulusta löytyvän.

Ostin kanssa liian kalliilla Metalin rannesiteet. Ne ovat molemmat oikean käden mallia. Niitä ei ilmeisesti tehdä symmetrisinä. Tongin varmuuden vuoksi kaksi pakettia läpi, mutta ne olivat saman malliset, vaikka eri käsiin pitäisi olla toistensa peilikuvat.

Titan, Metal tai Crain niin ei voi ostaa huonoa sidettä. Itsellä kahdet Titanit, Signaturet ja THP:t. THP:t jämäkämmät ja Signaturet jämäkät, mutta "mukavat". Polvisiteissä on paljon enemmän väliä sillä siteellä kuin rannesiteissä.

TYLERD sanoi:
Mulla on ollut Fastin siteet ja Titan Red Devilit ja ero on aivan käsittämätön Titanien eduksi. Osta kerralla kunnolliset ja mielestäni niissä hinta määrää laadun eli jos haluaa halvat ja hyvät on ostettava molemmat. Titaniin voi luottaa eikä ne nyt niin kalliit ole, reilu n. 23-28e. Varmaan on muitakin hyviä olemassa?

Fastin siteet on kieltämättä aika naurettavat, eivät edes riitä pituudeltaan kunnolla oman ranteeni ympärille. Titanin red devileille annan oman ääneni, kestävät ja tarpeeksi tukevat.

battleaxe sanoi:
Red devilit rokkaa. Omat ainakin kestänyt tosi hyvin

Onkos nää kaikki merkit/mallit mistä o höpisty ni niitä ranne siteitä vai tukia mitkä on tosi tukevat ja mitkä estää tota ranteen vahvistumista?

Trendar sanoi:
Onkos nää kaikki merkit/mallit mistä o höpisty ni niitä ranne siteitä vai tukia mitkä on tosi tukevat ja mitkä estää tota ranteen vahvistumista?

Eihän niitä siteitä tarvitse joka liikkeessä käyttää, itse käytän esim. penkissä, hauis- ja ojentajaliikkeissä ja joissain olkapääliikkeissä joissa ranteet tarvitsevat hieman tukea että voi keskittyä kuormittamaan sitä lihasta jota halutaan treenata kyseisellä liikkeellä ja rannekäännöt kerran treenikierrossa pitää huolen ettei ranteet/käsivarret jää jälkeen kehityksestä. Ja Redit ovat siteitä eivät niinkään mitään tukia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen murtanut oikean ranteen sen verran monta kertaa että on tullut ilmeisesti ranne tukia penkissä (ainoastaan) käytettyä, kun jo 60kg alkaa vähän roimimaan ranteessa. Joskus parivuotta sitten ennen kuin olin käynyt salilla kertaakaan rannetta särki ääriasennoissa melkein jatkuvasti. Treenauksen myötä ilmeisesti lähtenyt pois kokonaan noi vaivat, ainoastaan "reilusti" ;) kuormitettuna. Olen käytellyt siis 60kg+:ssa tukia. Nyt tuli puhetta siteistä/tuista, ja aattelin että onko tukevuudessa paljoa eroa, ainakin titanin red devilit ainakin näyttävät kyllä samallaisilta kuin omanikin, että enköhän niillä sitten itsekki jatkele. kylläpä pitkäkäs vissii meni :( en oikeen osaa ilmaista itseäni :david:

Itselläkin olisi käyttöä rannetuilla. Joku kumma vaiva vaivaa käsiä. Viimeksi naksahti jotain penkatessa kädestä ja särki pari päivää. Tuosta etusormen "jatkoluun" ja peukalon välistä.

Yksi ääni lisää Red Devilille täältä. Ollut käytössä jonkun 4-5 vuotta ja ne rokkaa edelleen. Kerran on tarrat vain vaihdettu leveämpiin ja taas toimii. Esimerkiksi fastin siteisiin nähden nuo devilit hakkaa fastit 100-0. Ehdottomasti kunnolliset rätit kerralla, niin ei tarvitse sitten taistella niiden kanssa ja ostella uusia jatkuvasti.

-ö- sanoi:
Ostin kanssa liian kalliilla Metalin rannesiteet. Ne ovat molemmat oikean käden mallia. Niitä ei ilmeisesti tehdä symmetrisinä. Tongin varmuuden vuoksi kaksi pakettia läpi, mutta ne olivat saman malliset, vaikka eri käsiin pitäisi olla toistensa peilikuvat.

En keksi yhtään syytä miksi rannesiteiden tulisi olla erilaiset. Toimivat ihan yhtä hyvin näin, eikä tarvitse aina arpoa, että kummankohan käden side sieltä nyt tulikaan otettua käteen. Sen kun kietaisee vaan siteen ranteeseen ja rauta liikkumaan. Yksinkertaista.

H0J sanoi:
Jep, mietin noita Titanin THP
Todella jämäkät/tukevat osta ihmeessä ne.Itellä oli joskus aikoinaan jotku valkoiset(kärkkäiseltä)rannetuet ei niilllä kyllä tee mitään ku vertaa nuihin THP:hen, mutta ne ei maksanutkaan ku 8e, en silti suosittele niitä.Osta kerralla hyvät eli THP.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom