Rannesiteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.

En mä ainakaan pysty tän ganglion kanssa treenaamaan punnerrusliikkeitä ilman siteitä.
Lepoa ranne on saanut aikanaan vuosia, mutta paska se on vieläkin. Pitäisikö minun nyt sitten lopettaa saliharrastus tai ruveta treenaamaan penkkiä ilman painoja? :david:

En mä ainakaan pysty tän ganglion kanssa treenaamaan punnerrusliikkeitä ilman siteitä.
Ganglio carpia vaan näyttämään lekurille ja sanomaan, että se halutaan pois, koska vaivaa. Itsellä oli syksyllä kans ganglio, ei tosin vaivannut oikeestaan mitenkään ja lähtikin itsestään. Mutta ganglioo ei saa varoa, koska se hyytelö kovettuu ja on ainakin vaikea poistaa sitten neulalla imemeällä. itse hieroin aina joskus pattia rantessa. Reeniin se ei vaikuttanut mitenkään onneksi.

Gaspin hanskoissa on ne rannesiteet samassa, niitä käytän vain Scot penkissä tehdessä hauista mutkatangolla ja ranskalaisessa maaten, jos on isot painot. Toinen ranne kipeytyy muuten. Johtuen siitä varmaan että kumpikin ranne murtunut pari kertaa:D

olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.
Juuri siksi että olen ilmeisesti tämmönen "wannabeammattilainen" ja ei mielenterveys kestä olla 2kk pois salilta jos en keksi järkevämpää tekemistä. Kyseinen vaiva tuli pari kk ennen inttiä joten ajattelinpa että samalla hinnalla sinneasti. Raksalta kyseinen vaiva tuli kun päivät siellä riehui. No enpä ollut sieltäkään poissa koska en kuulu ihmisiin joiden elämäntehtävä on olla pois hommista yhtä pätevistä syistä kuin "pikkuvarpaan päälle tuli millin haava joten otan loppuviikon saikkua". No jokatapauksessa kyseinen vaiva ei haitannut juurikaan muita liikkeitä kuin tangolla tapahtuvia hauiskääntöjä ja penkkipunnerrusta.

Juuri siksi että olen ilmeisesti tämmönen "wannabeammattilainen" ja ei mielenterveys kestä olla 2kk pois salilta jos en keksi järkevämpää tekemistä. Kyseinen vaiva tuli pari kk ennen inttiä joten ajattelinpa että samalla hinnalla sinneasti. Raksalta kyseinen vaiva tuli kun päivät siellä riehui. No enpä ollut sieltäkään poissa koska en kuulu ihmisiin joiden elämäntehtävä on olla pois hommista yhtä pätevistä syistä kuin "pikkuvarpaan päälle tuli millin haava joten otan loppuviikon saikkua". No jokatapauksessa kyseinen vaiva ei haitannut juurikaan muita liikkeitä kuin tangolla tapahtuvia hauiskääntöjä ja penkkipunnerrusta.
Et saikkua ranteen takia ota mutta salilla käytät sidetta kun on ranne vähän pipi? Ihan niinkun pieni tyttö. Eiköhän toi oo jo aikamoista purnaanista turhasta. Kipua se vaan on.

Ganglio carpia vaan näyttämään lekurille ja sanomaan, että se halutaan pois, koska vaivaa. Itsellä oli syksyllä kans ganglio, ei tosin vaivannut oikeestaan mitenkään ja lähtikin itsestään. Mutta ganglioo ei saa varoa, koska se hyytelö kovettuu ja on ainakin vaikea poistaa sitten neulalla imemeällä. itse hieroin aina joskus pattia rantessa. Reeniin se ei vaikuttanut mitenkään onneksi.

Gaspin hanskoissa on ne rannesiteet samassa, niitä käytän vain Scot penkissä tehdessä hauista mutkatangolla ja ranskalaisessa maaten, jos on isot painot. Toinen ranne kipeytyy muuten. Johtuen siitä varmaan että kumpikin ranne murtunut pari kertaa:D

Juu on tuota lekuri pällistellyt ja pari kertaa imetty poiskin. Aina on löytänyt tiensä takaisin.
7vuotta se on tossa ollut, kova on kuin kivi.

Et saikkua ranteen takia ota mutta salilla käytät sidetta kun on ranne vähän pipi? Ihan niinkun pieni tyttö. Eiköhän toi oo jo aikamoista purnaanista turhasta. Kipua se vaan on.

Juuri vähän aikaa sitten käskit antaa ranteelle lepoa, jos on kipeä. Nyt sitä pitäisi sitten rääkätä?:hyvä:

Valitettavasti jotkut vaivat vaan kroonistuu ja siihen ei paljon levot enää auta, vaikka kuinka alussa olisi lepuuttanut ja kuntouttanut. Näin on itselläni ranteen kanssa ja esimerkiksi kapea penkki on aivan itsemurhaa tehdä ilman rannesiteitä. Jokainen vaiva kuitenkin toki erilainen, mutta enää en viitsi turhia riskejä ottaa tuon ranteen kanssa vaan käytän punnerrusliikkeiden kovissa työsarjoissa aina siteitä. Tuskin olen ainoa.

Juuri vähän aikaa sitten käskit antaa ranteelle lepoa, jos on kipeä. Nyt sitä pitäisi sitten rääkätä?:hyvä:
kiteytan puheeni. Jos on kipeä, lepää. Jos olet wannabeammattilaisbodari etkä voi elää ilman salia niin kestä se kipu kuin mies. Ja tosiaan,krooniset kivut on ihan eri asia, silloin siteet jos kipu liian suuri. Mutta kroonisia kipuja ei ole läheskään kaikilla tähän trediin kirjoittaneilla.

kerro toki missä kohti valitin kyseisestä kivusta? Mainitsin kyllä käsittääkseni vain että pystyin suorittamaan kyseiset liikkeet vaivan aikana paremmin kun käytin siteitä. Noilla sun ohjeilla varmaan ku jalkaki menis poikki nii siihe ei kipsiä sais laittaa vaan kestää kivut kuin mies. Koitahan pikkusen käyttää järkeäsi. Voisin kyllä keksiä sinullekin monta kaunista nimitystä mutta en alennu yhtä lapselliselle tasolle. No ehkä ymmärrämme paremmin toisiamme kun treenivuosia tulee sinullakin useampi täyteen ja alkaa nuo sarjapainot olemaan hivenen suuremmat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen sen verran paranoidi, et nyt on pakko kysyy. Tänään saapu postissa Titanin Thp.t ja kun avasin paketin niin heräsi kaksi kysymystä. Miksi siteet eivät olen samanlaiset kuin kuvassa, eli thp tekstit puuttuu ja tilalla on vain keltainen raita. Toinen kysymys on, että mikseivät siteet ole peilikuvat toisistaan, eli vasemman käden siteen joutuu kiertämään ulkokautta joka meikää vituttaa. Ei kai Wrange myy feikkejä? Miten muilla?

On varmaan laittanut väärät sulle

Olen sen verran paranoidi, et nyt on pakko kysyy. Tänään saapu postissa Titanin Thp.t ja kun avasin paketin niin heräsi kaksi kysymystä. Miksi siteet eivät olen samanlaiset kuin kuvassa, eli thp tekstit puuttuu ja tilalla on vain keltainen raita. Toinen kysymys on, että mikseivät siteet ole peilikuvat toisistaan, eli vasemman käden siteen joutuu kiertämään ulkokautta joka meikää vituttaa. Ei kai Wrange myy feikkejä? Miten muilla?

Mulla on ihan samanlaiset THP:t, UFS:n kaupasta ostetut. Siis pelkkä keltainen raita. Olen ollut niihin tyytyväinen. Toisekseen en oo vielä kertaakaan nähny rannesiteitä joissa OLISI nuo lenkit peilikuvina toisistaan, vaan aina ovat identtiset keskenään. Ei kai sillä oo minkäänlaista merkitystä ollu ainakaan mulle miten päin ne ranteeseen pyörittelee..

Toinen kysymys on, että mikseivät siteet ole peilikuvat toisistaan, eli vasemman käden siteen joutuu kiertämään ulkokautta joka meikää vituttaa. Ei kai Wrange myy feikkejä? Miten muilla?

Yleinen käytäntö tuo on noissa tukevammissa ja pidemmissä remmeissä ainakin metal-merkillä että siteet ovat samanlaiset.

tarkoitus olisi hommata helpot perussiteet aloittelijalle. Minkälaisia noi hanskamalliset siteet on tai millaisia suosittelisitte?

Urheiluvälineliikeistä saa Duken siniraidallisia rannesiteitä. Joustavat ja pitkät eli saa tiukalle, löysälle tai jotain siltä väliltä. Titanin punaraitasiteiden (titanium?) jälkeen tuntuivat ihan paskoilta, mutta nyt olen jo tottunut

Itselläni tuntuu ikävästi ranteissa jo 85 kilolla penkissä, ainakin kun tekee suurella volyymilla(paljon pitkiä kovia sarjoja). En vain tiedä viittiikö ostaa viellä tukia.

Omistan tuollaiset Duken siniraidallsiet siteet ja omasta mielestäni aika huonot, hirvittävän pitkät ja aina on joko liian kireellä tai löysällä.

Minkähän kokoisille painoille muuten rupeatte suosittelemaan noiden siteiden käyttöä? Niin kauan ilman ku pystyy?

saattaa olla aavistuksen pikkasen vanha aihe :) kellään kokemusta gasp'in rannetuista ? tekeekö mitään ?

Ei tee, ovat lähinnä vain koristeet. Sanoi myyjä noista gaspin rannesiteistä, kun kyselin Metalin ja Titanin kunnon rannesiteitä.

Back
Ylös Bottom