Rannesiteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun pitäis kans siteet hankkia. Mä oon kattellu Titaniumin+ ja Titanium THP malleja, että tietääks kukaan onks näillä siteillä mitään olennaista eroa..voimaharjoittelun sivuilla sanotaan ainakin että THP kestää yli 20 prosenttia enemmän vetoa ku Titanium ja THP:ssä on sit vielä enemmän tukiraitoja. Mites sit treenivöitten kanssa. Onks porukoilla kokemusta esim. Valeo Contourista?

Merska sanoi:
Mun pitäis kans siteet hankkia. Mä oon kattellu Titaniumin+ ja Titanium THP malleja, että tietääks kukaan onks näillä siteillä mitään olennaista eroa..voimaharjoittelun sivuilla sanotaan ainakin että THP kestää yli 20 prosenttia enemmän vetoa ku Titanium ja THP:ssä on sit vielä enemmän tukiraitoja. Mites sit treenivöitten kanssa. Onks porukoilla kokemusta esim. Valeo Contourista?

Jos rannesiteistä puhutaan, niin se taitaa olla ihan yksi lysti kummat hankit. Ei ranteisiin niitä siteitä tarvi vetää kauhean kireälle. Polvisiteissä tuo 20 prosenttia sitten voisi jotain vaikuttaakin.

Sanokaas mistä saa hommattua hyvät rannetuet/-siteet netistä? Alkaa ranteet vähän kipeytyä nykyään ja toisessa on ollu jotain niveltulehdustakin, niin tekis mieli saada jotain tukee niihin esim. penkkeihin.

Jampsu sanoi:
sspowerilla on ainakin rannesiteitä metal ja titan merkkisiä itselläni on metal:n black line!

Tuolla Selkäinahon nettikaupassa on muuten hyviä pakettitarjouksia joissa saa ranne-ja polvisiteet edullisesti, huomattavasti halvemmalla kuin jos ostaisi erikseen.

Wrangelta Titanin THP:t.
Aivan mahtavat siteet.
Nyt olleet vuoden käytössä eikä ole mitään merkkiä väsymisestä tai kulumisesta.

Tilasin Wrangelta tollaset Metal Blackline rannetukisiteet 60cm.
Aika pitkiltä tuntuu toi 60cm.Miten ne tohon ranteeseen oitäis kieputtaa?Ei ole kyllä posti niitä viä tuonu.

Snake sanoi:
Tilasin Wrangelta tollaset Metal Blackline rannetukisiteet 60cm.
Aika pitkiltä tuntuu toi 60cm.Miten ne tohon ranteeseen oitäis kieputtaa?Ei ole kyllä posti niitä viä tuonu.

Ei se 60cm ole ollenkaa liian pitkä side, ihan sopivan tuntunen ainakin mulle. Ja siteiden sitominen, ei muuta kun sopivan tiukalle vaan pyörität, niin että ovat tukevat mutta veri kuitenkin kiertää kädessä hyvin. :)

itsellä on kanssa jotkut titaniumin rannesiteet.
Mallista en tiedä kun on ostettu pari vuotta sitten.
Kestäneet on ja vieläkin on tosi tikki kunnossa.

kuva on tässä:
rannesiteet

Mainostaa ei ole tarkoitus, vaan tuo oli ainoa kuva jonka löysin äkkiä netistä.
Suosittelen. Itse toki käytän nykyään Schiekin hanskoja joissa rannetuki. Tosi loistavat. Tosin vituttaa kun ranteiden kehitys on niiden takia jäänyt vajaaksi.
9kk treeniä hanskat rannetukineen tiukasti käsissä :wall:
Hauiskäännössä ja olkavarsien (sikaniska) treenaamisessa loppuu puhti sormien puristusvoimasta ennen kun varsinaisista lihaksista.

:offtopic: olisko kellään vinkkiä miten treenata kämmenen puristusvoimaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä en käytä paljoo rannesiteitä ehkä joskus hauis käännöissä ja penkki ykkösissä forkut on kyllä vahvistunut ihan helvetisti kun ei käytä niitä!!

Itellä on Metalin 24" kolmen mustan raidan siteet. Hemmetin hyvin ainakin itellä toimii vaikka aluksi vähän tuo käyttö vaatiikin totuttelua.

Vuosien varrella lukuisten rättien ja siteitten jälkeen Titanin THP:t saa meikäläiseltäkin täydet :5:

Kysymykseen hyvistä rannetuista en osaa vastata, mutta omista ranteistani tuli paljon tukevammat kun lopetin tukien käytön.

Sinne lähti tilaus, titaniumin thp:t oli mun valinta. En kyllä ota tavaks käyttää noita kaikissa liikkeissä, mutta penkeissä ja hauiskäännöissä mun ranteet huutaa kyllä tukee ja lujaa.

Kyllähän se niin on, että rannetukia kannattaa käyttää vain kun on pakko. Turhan helposti ainakin itselläni paikat tottuvat tuohon tukeen ja sit on tuskaa tehdä mitään ilman tukia. Tällä hetkellä omistan Titanin THP:t ja kyllähän nuo ovat loistavat verrattuna aikaisempiin halpistukiin.

make77 sanoi:
Wrangelta Titanin THP:t.
Aivan mahtavat siteet.
Nyt olleet vuoden käytössä eikä ole mitään merkkiä väsymisestä tai kulumisesta.
Tuohon on paha lisätä mitään... tosin täällä vasta puoli vuotta ollu käytössä. Onneksi tajusin ostaa kerralla kunnolliset. :thumbs:

Ray10 sanoi:
Mistä noita fastin rannetkia saa ostettua??

Eikös muistaakseni mm. prisman halppishallit myy FASTin krääsää, en kylläkään hirveesti suosittele..

Itse kehottaisin aloittelijalle/perussiteiksi Marathonin goldlinet jos niitä vielä myydään. Sitten jos tiukempaa hakee niin Titanin tai Metalin tekeleet. Surkeimmat on wanhat siniraitaiset tai jotkut wrangen perus punaraitaiset, ne on kuin kuminauhaa, venyy ja paukkuu, tukahduttaa verenkierron mutta ei kuorman alla hirveästi tue mitään.
Jos löytyy ompelutaitoisia (äitee/tyttöystävä/vaimo) niin kannattaa hankkia kavereitten kanssa kolmeen pekkaan jalkarätit ja tehdä niistä kolmet rannesiteet, ei jää yksikköhintaa paljoakaan...tai ostaa yksinään 2.5metriset rätit ja niistä saa värkättyä yhdet rannesiteet ja vielä 2m rätit.

Suositut

Back
Ylös Bottom