Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mniska sanoi:onko niistä mitään hyötyä?????
ehkä sit ku nostaa joku 150kg +++
ranteet vahvistuu paremmin kun ei käytä
ps. voin olla kyllä väärässäkin, mutta itse en enää käytä ellei ranteet mee rikki tai muuten ei kestä
Näin olen käyttänyt, vain penkkipunnerruksessa (sekä tangolla, että kp) ja pystypunnerruksessa ja olympialaisten nostoissa. Erään kerran nitkahti rinnallevedossa ranne ikävästi ja kipeytyi, niin sen jälkeen olen siinäkin siteet laittanut (merkki ja malli: Titan Titanium, ihan hyvät ovat). En käsitä, mikä funktio hauisreenissä voi rannesiteillä olla. Tai no, jos löysälle laittaa, niin lämmittävät.Mniska sanoi:joo, kyllä mä ymmärrän sen että niitä käytetään raskaissa 1-3:ssa tai isoissa painoissa
Oletko miettinyt että jotkut yksinkertaisesti joutuvat vamman takia esimerkiksi käyttämään rannetukia? Itsellä ainakin kun puski jännetupin tulehdusta jne rannetuet auttoivat hyvin asiaan penkissä.Ja sit valitetaan kun ranteissa ei oo lihaa.
olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.Oletko miettinyt että jotkut yksinkertaisesti joutuvat vamman takia esimerkiksi käyttämään rannetukia? Itsellä ainakin kun puski jännetupin tulehdusta jne rannetuet auttoivat hyvin asiaan penkissä.
Mitä nyt tulee noihin fastin rannesiteisiin niin ne kyllä sukkaa ihan urakalla. Itsellä nykyään käytössä leveällä teipillä olevat titan THP:t joita tosin en erityisemmin käytä kuin raskaissa punnerrusliikkeissä.
Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.