Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Aivovaurio
Kuinka monen toiston sarjoja teette noita rannekääntöjä?
Originally posted by kasvisvoimaa
ranteet on yks mun keskeisista treeneista otteen ohella.
Duunaan rannekaantoja kuin muitakin liikkeita, raskaasti ja vain muutamaa toistoa, yleensa noin 5.
teen ranteille kylla muitakin liikkeita kuten esim. Plate curl (en tiia mika on suomeks), eli ottaa levyn siten etta kammen on ylospain, paukalo levyn paalla ja sormet levyn alla. Siita sitten tavallaan hauisvaannon tapaan ylos. On muuten yllattavan vaikee liike ja jos tossa pystyy 10kg vetaa niin on jo aika vahvat ranteet.
toinen on moukareilla tai jollain tangoilla pelleily siten etta ottaa tangon paasta kiinni ja sitten tavallaan vetaa siita ylos ja alas ja eri liikkeita. Koska paino on toisessa paassa tankoa tai moukaria saa taa liike aikamoista stressia aikaan ranteessa.
Originally posted by imodnar_
Itse olen kanssa tehnyt tuota plate curlia ja joskus myös rannekääntöjä painolevyillä (plate wrist curl).
Originally posted by kasvisvoimaa
... teen ranteille kylla muitakin liikkeita kuten esim. Plate curl (en tiia mika on suomeks), eli ottaa levyn siten etta kammen on ylospain, paukalo levyn paalla ja sormet levyn alla. Siita sitten tavallaan hauisvaannon tapaan ylos. On muuten yllattavan vaikee liike ja jos tossa pystyy 10kg vetaa...