rannekääntö-

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toki rannetta treenataan erilaisilla käännöillä sen mukaan kuinka jäykkänä tanko on:D Jää vain harmittavan toispuoleiseksi tuo liike kun vain toinen käsi tulee treenattua. Tehokas liike muuten kun ottaa tangon mitan mukaan koko käsivarteen:whip:

Mikähän mahtaa olla vikana, kun tuntuu että ranteen nivelet/jänteet/lihakset/mitkälie tuntuvat menevän ristiin,
jos suorittaa rannekääntöä kämmenet lattiaanpäin, eli siis kääntäessä rystysiä itseä kohti.
Olen kokeillut suoraa, sekä mutkatankoa, mutta molemmilla sama ongelma.
Löytyykö vaihtoehtoisia liikkeitä, suoritustapoja tai kikkakolmosta jolla saisin homman toimimaan?

EDIT:
Tehdessä rystyset lattiaan kohti, ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa,
paitsi että se on täysin eri liike, jolloin työ menee pääasiassa aivan eri kohtaan lihasta.

Mikähän mahtaa olla vikana, kun tuntuu että ranteen nivelet/jänteet/lihakset/mitkälie tuntuvat menevän ristiin,
jos suorittaa rannekääntöä kämmenet lattiaanpäin, eli siis kääntäessä rystysiä itseä kohti.
Löytyykö vaihtoehtoisia liikkeitä, suoritustapoja tai kikkakolmosta jolla saisin homman toimimaan?
Tee käsipainoilla, niin ei ainakaan minulla mitään ongelmia sillo.

Rannekäännöt ku tekee super sarjoina ni jumalaita miten on forkut tulessa! Ite teen melki aina ne superina. Toisto määrät suunilleen 10-18.

En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoittaa että "nivelet menee ristiin" mutta IMO rannekääntö myötäotteella kannattaa tehdä mutkatangolla niin, että istuu penkillä kyynärvarret polvien päällä, ja kyynärvarret tavallaan vähän niinkuin kolmion muodossa eli tähän tapaan: / \ Ranteet tulee silloin luonnollisempaan kulmaan itsellä ainaskin. Tai sitten jos tuo ei oikein luonnistu, hauiskääntö myötäotteella ja hammer curl ottaa aika tarkkaan samaan kohtaan kyynärvartta (tietty myös habaan + brachialikseen).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom