Rannalle punttaamaan

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pikkukosken piitsiltä löytyy ainakin penkki ja kyykkyteline. Plus sitten ne sellaiset tukkitelineet, missä voi pystypunnertaa blus apinateline.

Niin ja koris- ja baechvolleykentät myös.

Kyllä se on :david: touhua tuo rannalla punttailua. Ei siinä ole todellisen treenin kanssa mitään tekemistä ja kaikki sen nyt tietää miks sitä tullaan sinne treenaamaan.

J_mp sanoi:
Kyllä se on :david: touhua tuo rannalla punttailua.

Paskat. Lihat pumpissa rannalla treenaus ei haittaa ketään muita, paitsi kateellisia amiksia ja pseudointellektuelleja tyylittelijöitä. Sitäpaitsi tytöt tykkää, paitsi jos nekin on niitä yliopiston nihkeitä älykköjä.

Jos kunto sallii niin:rock:

E: Meinaan, että kaikkea ei tarvitse ottaa haudan vakavasti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
J0kke sanoi:
hietussa roikkuu siinä punttipaikan tuntumassa joka kesä valkohousuinen vanha homo :D

No sehän sopii pakkislaisille kuin nyrkki perseeseen.:haart:

naurettavaa touhua jossain biitsillä bodailla, voi jeesus sentään. kuittia tulee välittömästi jos nään jonku dillen pumppaamassa jossain biitsillä:).

neutraali sanoi:
naurettavaa touhua jossain biitsillä bodailla, voi jeesus sentään. kuittia tulee välittömästi jos nään jonku dillen pumppaamassa jossain biitsillä:).
Neutrista vaan vituttaa, kun ei ite pääse treenaamaan kovaa ;)

:david: :david: :david: Rannalla punttaus on musta noloa.

neutraali sanoi:

Täh? Eiks se ruskettuminen ole tehokkaampaa, kun paikat on punnnmmmpissa ja auringonsäteet syleilee venyviä ja paukkuvia ihosoluja hauuvvislihaksen päällä?

Edit. Neutrikselle menolippu Venice Beachille. :D

Edit2. Noista kuvista puuttuu enää megabeibet. Sit ois niinku hietsussa konsanaan.

01.jpg

05gym.JPG

J0kke sanoi:
hietussa roikkuu siinä punttipaikan tuntumassa joka kesä valkohousuinen vanha homo :D

Toi tiedetään, mä kerran tein haukkareita siellä pari vuotta sitten ni se saatana nappas musta kuvan yhtäkkiä ja alko sit selittää niin saatanasti etten päässyt edes mitään selittää. Lopuksi se laitto kameran laukkuun ja ihan tahallaan otti Suki Suki pakkauksen laukusta, katto mua hetken kysyvästi ja laitto sit sen kameran kanssa takas laukkuun. :lol2: :lol2: :urjo:

Missäköhän se mun kuva nyt on.......saatana...se vaan on jäänyt mieleen....

JWO sanoi:
Toi tiedetään, mä kerran tein haukkareita siellä pari vuotta sitten ni se saatana nappas musta kuvan yhtäkkiä ja alko sit selittää niin saatanasti etten päässyt edes mitään selittää. Lopuksi se laitto kameran laukkuun ja ihan tahallaan otti Suki Suki pakkauksen laukusta, katto mua hetken kysyvästi ja laitto sit sen kameran kanssa takas laukkuun. :lol2: :lol2: :urjo:

Missäköhän se mun kuva nyt on.......saatana...se vaan on jäänyt mieleen....

:david: Säkin oot ollu siel punttaamassa:lol2: :jahas:

edit: no ei kyl mäkin susta oisin kuvan ottanu:love:

Meah sanoi:
:david: Säkin oot ollu siel punttaamassa:lol2: :jahas:

totta kai, ensin tissit ja haukkarit törrölle, ja sit kissojen eteen kävelee muka luonnollisesti (oikeesti kankeena ja vatsa sisässä...:lol2: )

Ulkona treenaaminen jossain hyvällä salilla ulkona olis oikeesti kyllä kivaa kesällä. Ei missään hietsussa vaan OIKEALLA salilla. :)

JWO sanoi:
totta kai, ensin tissit ja haukkarit törrölle, ja sit kissojen eteen kävelee muka luonnollisesti (oikeesti kankeena ja vatsa sisässä...:lol2: )

Ulkona treenaaminen jossain hyvällä salilla ulkona olis oikeesti kyllä kivaa kesällä. Ei missään hietsussa vaan OIKEALLA salilla. :)
:lol2:

Oikea sali oliskin ihan jees hyvällä säällä, missä löytyisi sitten kunnolla niitä laitteita, eikä vain yksi penkki mikä kertoo siitä että halutaan vain esittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom