2011 keväällä tulee dokkari kolmoskurssista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä juuri kaiken järjen mukaan :D Ne jotka eivät koneesta uskalla hypätä, mars Immolaan :dance: Nojoo ei ehkä noin mene..
Jaa kuinka niin ihme pelleilyä?
Itse haen heinäkuun erään 2011, onko kenelläkään tietoa pisterajoista, millä sinne on aikasempina vuosina päässy http://www.raja.fi/rvl/rmvk/home.nsf/pages/FFA756E39D19C1BAC225732C00399DBD testit ovat tämmöiset, mutta raja-arvoista ei kerrota (utissa 29-32p)
Ei pidä aliarvioida psykologisten ja haastatteluiden merkitystä testeissä.
Ota selvää mikä on erikoisjoukon määritelmä. Ei erikoisjoukkoa tehdä lisäämällä etuliitteitä.
Ota selvää mikä on erikoisjoukon määritelmä. Ei erikoisjoukkoa tehdä lisäämällä etuliitteitä.
...Pitää tässäki ymmärtää se, että vuosi on loppujenlopuksi pitkä aika ja koulutuksen laatu varmasti hyvää...
Jeps. Ite oon koittanu keksiä sopivia kysymyksiä ja joitaki mitä kuulin, että mahdollisesti kysytään, niin oon laittanut paperille ja miettinyt päässä ja ääneen vastaukset. Melkeen niitä päntänny enemmän, kun koeviikolla kokeisiin :D Haastatteluvaiheessa ei kannata vissiin paljoa änkyttää ja sanoa että seuraava kysymys, kiitos :D
Mitenhän on pojilla lähtenyt kurssi rullaamaan? :wtf: Mitään ei ole juuri kuulunut.