Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, onnea vaan kaikille läpäisijöille. Jonkinlaisen erehdyksen seurauksena, meikäläinenkin on saatu joukkoon mahtumaan. Nyt vaan ois pieni kysymys: sattuisiko näistä pakkiksen hyväksytyistä ketään olla vapaaottelija, painija, lukkopainija tai brassi ju-jutsuka?
leimu;2885681 begin_of_the_skype_highlighting**************2885681******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Täältä löytyisi yksi sisäänpäässyt, joka on aloittanut painimisen muutama kuukausi sitten. Eli kokemusta on vähän, mutta kovaa on reenattu ja suunta on vain ylöspäin. Vapariakin on tullu viime aikoina väännettyä.
Joo jonkunlaisen ryhmän perustaminen voisi olla ihan hyvä idea. Noilla 3. kurssin miehilläkin näyttäis olevan Immola II/09 ryhmä, niin joku vois vaikka perustaa samantyylisen ryhmän?Tuossa aiemmin kun viitattiin Facebookiin niin tuli mieleen että ryhmän perustaminen ei lienisi huono idea. Luultavasti se tulisi perustettua kuitenkin ainakin myöhemmin kun palvelus alkaa. FB:n kautta varmaan löytäisi 'etukäteen' Immolaan saapuvaa väkeä, itse ainakin olen arvuutellut FB:ssä milloin joku lyö ryhmän tulille.
En tiiä onko tästä aikasemmin ollut puhetta, en oo ainakaan itse huomannut, mutta mitä siellä haastattelussa pääasiassa jutellaan ? Tarkotan sitä kahdenkeskeistä.. Että kyseleekö se justiin että miksi haluat tänne jne.. ? :D
Minulta kysyttiin lähinnä muistaakseni mm. "mitä odotat koulutukselta", "miksi haluat tänne", "miksi meidän pitäisi valita juuri sinut", "mitä haluan tehdä tulevaisuudessa" ja "oletko parisuhteessa". Ja tottakai piti "kertoa itsestään".
Onkos tää rajavartijoiden ketju?
04.09.2010 olisi taas uudet viranomaisten penkkipunnerruskisat Kontulan kuntokellarissa Helsingissä ja myöhemmin illalla illanvietto. Käykääpä tutustumassa Helsingin poliisi-voimailijoiden sivuihin:
http://www.helsinginpoliisivoimailijat.fi/node/502
Miltäs tuntuu, kun kohta onpi lähtö Immolan mättäille :D