Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, onnea vaan kaikille läpäisijöille. Jonkinlaisen erehdyksen seurauksena, meikäläinenkin on saatu joukkoon mahtumaan. Nyt vaan ois pieni kysymys: sattuisiko näistä pakkiksen hyväksytyistä ketään olla vapaaottelija, painija, lukkopainija tai brassi ju-jutsuka?

Täältä löytyisi yksi sisäänpäässyt, joka on aloittanut painimisen muutama kuukausi sitten. Eli kokemusta on vähän, mutta kovaa on reenattu ja suunta on vain ylöspäin. Vapariakin on tullu viime aikoina väännettyä.

Jos sisäänpäässeiltä löytyy facebook-profiileita niin voisitte ilmotella tässä topickissa niistä...
Oma profiili: Juho Tuukkanen, lisäilkää kaveriks!

leimu;2885681 begin_of_the_skype_highlighting**************2885681******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Täältä löytyisi yksi sisäänpäässyt, joka on aloittanut painimisen muutama kuukausi sitten. Eli kokemusta on vähän, mutta kovaa on reenattu ja suunta on vain ylöspäin. Vapariakin on tullu viime aikoina väännettyä.

No mutta sehän on hienoa! Juteltiin tossa testien aikana muutaman kaverin kanssa ja kävi ilmi, et harrastelijoita oli. Liekö päässy sissään, en tiedä. Ite on kolmen vuoden kokemus BJJ:stä ja lukkopainista. Vaparia oon alkanu vetää enemmän nyt hiljattain.

Tuossa aiemmin kun viitattiin Facebookiin niin tuli mieleen että ryhmän perustaminen ei lienisi huono idea. Luultavasti se tulisi perustettua kuitenkin ainakin myöhemmin kun palvelus alkaa. FB:n kautta varmaan löytäisi 'etukäteen' Immolaan saapuvaa väkeä, itse ainakin olen arvuutellut FB:ssä milloin joku lyö ryhmän tulille.

Tuossa aiemmin kun viitattiin Facebookiin niin tuli mieleen että ryhmän perustaminen ei lienisi huono idea. Luultavasti se tulisi perustettua kuitenkin ainakin myöhemmin kun palvelus alkaa. FB:n kautta varmaan löytäisi 'etukäteen' Immolaan saapuvaa väkeä, itse ainakin olen arvuutellut FB:ssä milloin joku lyö ryhmän tulille.
Joo jonkunlaisen ryhmän perustaminen voisi olla ihan hyvä idea. Noilla 3. kurssin miehilläkin näyttäis olevan Immola II/09 ryhmä, niin joku vois vaikka perustaa samantyylisen ryhmän?

En tiiä onko tästä aikasemmin ollut puhetta, en oo ainakaan itse huomannut, mutta mitä siellä haastattelussa pääasiassa jutellaan ? Tarkotan sitä kahdenkeskeistä.. Että kyseleekö se justiin että miksi haluat tänne jne.. ? :D

En tiiä onko tästä aikasemmin ollut puhetta, en oo ainakaan itse huomannut, mutta mitä siellä haastattelussa pääasiassa jutellaan ? Tarkotan sitä kahdenkeskeistä.. Että kyseleekö se justiin että miksi haluat tänne jne.. ? :D

Minulta kysyttiin lähinnä muistaakseni mm. "mitä odotat koulutukselta", "miksi haluat tänne", "miksi meidän pitäisi valita juuri sinut", "mitä haluan tehdä tulevaisuudessa" ja "oletko parisuhteessa". Ja tottakai piti "kertoa itsestään".

Minulta kysyttiin lähinnä muistaakseni mm. "mitä odotat koulutukselta", "miksi haluat tänne", "miksi meidän pitäisi valita juuri sinut", "mitä haluan tehdä tulevaisuudessa" ja "oletko parisuhteessa". Ja tottakai piti "kertoa itsestään".

outoo, mult ei kysytty ainakaa noita ensimmäisiä kolmea mainitsemaasi kysymystä, tais se jotai mimmistä kysyä ja tulevaisuudesta

Erkkariblogi päivittyi taas pitkästä aikaa Rajan sivuilla.

Joo itekki kävin koko ajan kyyläämäs ja sitte mietin , että onko ne mahdollisesti unohtanu koko blogin kun ei mitään uutta tullu pitkään aikaan :wtf: Mutta onnea ja menestystä teille sinne immolaan ! :worship: Kirjotelkaa toki kuulumisia ja kokemuksia tänne.. Olisi mielenkiintosta lukea :D Kohta itekki saa alkaa stressaa tulevia testejä.. Taino onhan täsä vielä aikaa jonkin verra :rolleyes:

Ei ollut aikaa/kiinnostusta jatkuvasti pitää blogia yllä. Kuitenkin kohtuu vaikea kirjoittaa sinne mitään, kun kaikkea ei saa paljastaa tulevia kursseja ajatellen. Siksi nuo blogin kirjoitukset ovatkin ehkä vähän ympäripyöreitä.

Mikäs juttu tämä muuten on, kun tässä luin noita juttuja että Erikoisrajajääkäreistä tehtäs joku dokumentin tapanen niinkuin taistelusukeltajista ? Millon tällainen on tulossa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin ?:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom