Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
En osaa sanoa muiden pistemääristä juuri mitään. Lähinnä itseäni kiinnostaisi se, kuinka moni sai juoksusta täydet pisteet. Itse juoksin linja-autolliseni (noin 35 miestä) parhaassa ryhmässä (jaettiin kolmeen osaan cooper-tuloksen mukaan), kun ilmoitin vetäväni cooperissa 3200. Ensimmäisestä juoksuryhmästä kolme tai neljä sai maksimipisteet ja muista - huonommista - kait yksi. Reppujuoksuhan on kuitenkin varsin ratkaiseva tekijä.
Heikommissa juoksuryhmissä osa putosi jo lämmittelyssä (vedettiin radan sivuun) ja hyvin monella meni aika yli 14:30:n rajan, eli nollille (eikö se nollille mene silloin, vai tuleeko kymmenen?).

Nollillehan se menee. Aika kova painotus on tuossa juoksussa. Meillä kans jaettiin ryhmiin: paras juos 11:35, mun lisäks vaan yks juos alle 13. Mut aika monihan jäi kieltämättä alle sen 14:30, jotkut tosiaan lopetti kesken lämmittelyn. Meidän 12-14 hengen juoksuryhmästä tais kyllä kaikki päästä alle maksimiajan. Veikkaisin et korkeintaan kymmenen pääs alle 12 minuutin. Ja 40 alle 14:30. En halua syrjiä ketään tai väittää olevani parempi kuin muut, mutta mun mielestä ei pitäs olla kamalasti asiaa kurssille, mikäli aika ylitti sen vaaditun rajan. Mut kai ne kouluttajat tietää paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä itse yllätyin kyllä tuosta yleisen tason heikkoudesta tuol testeissä. Jostain syystä oletin, et ois ollu viel paljo kovempaa porukkaa kaikki, mut eipä sinne kyllä pääsekään kun ne 70. Lähinnä myös huvitti ne alle 30 pisteen miehet, jotka pitivät realistisena sisäänpääsyään :D Toivottavasti ite pääsis :)

Mä itse yllätyin kyllä tuosta yleisen tason heikkoudesta tuol testeissä. Jostain syystä oletin, et ois ollu viel paljo kovempaa porukkaa kaikki, mut eipä sinne kyllä pääsekään kun ne 70. Lähinnä myös huvitti ne alle 30 pisteen miehet, jotka pitivät realistisena sisäänpääsyään :D Toivottavasti ite pääsis :)

Muaki vähän yllätti yleinen taso, mut näinhän se aina on ollu: sana "erikoisjoukkuo" kerää lössiä ku paska kärpäsiä. Mut kyl mä kuitenkin luulisin, et vajaalla kolmellakympillä vielä pääsee, sikäli mikäli psykologiset on menny haastatteluja myöten loistavasti, kun taas jollakulla on voinu mennä päin honkia. Yleensä noihin pälleihin kaatuu sellaset 5-15% käsittääkseni. Kurssillehan ei pääse psykologisitta soveltuvuuksitta, vaikka fyysisistä tulis täydet. Alikikshan ois kaikkien tarkotus tulla, jos nyt on kamala hissukka, ni onhan se ihan ymmärrettävää, jos ei pääse. Toivotaan kuiteski, että päästään. :dance:

morjens olikos pakkiksen taistelijoista kukaan 2-4.2 oleissa kokeissa toisessa fyysissä ryhmässä? kieltämättä minutkin yllätti se yleinen taso testeissä....ite sain n. 36 pistettä fyysisistä hiihosta täydet, juoksussa aika 13.16 jäi pikkusen kaivelee

Muaki vähän yllätti yleinen taso, mut näinhän se aina on ollu: sana "erikoisjoukkuo" kerää lössiä ku paska kärpäsiä. Mut kyl mä kuitenkin luulisin, et vajaalla kolmellakympillä vielä pääsee, sikäli mikäli psykologiset on menny haastatteluja myöten loistavasti, kun taas jollakulla on voinu mennä päin honkia. Yleensä noihin pälleihin kaatuu sellaset 5-15% käsittääkseni. Kurssillehan ei pääse psykologisitta soveltuvuuksitta, vaikka fyysisistä tulis täydet. Alikikshan ois kaikkien tarkotus tulla, jos nyt on kamala hissukka, ni onhan se ihan ymmärrettävää, jos ei pääse. Toivotaan kuiteski, että päästään. :dance:

Varmaan ne noilla psykologisilla lähinnä pahimmat töhöt korjaa sivuun :D Kyllä sellasiakin löyty ainakin ekasta valintakoeporukasta. Mut joo, itellä on 34 pojoa pelkästä juoksusta ja lihaskunnoista ja sit siihen hiihto päälle eli varmaan 40 pisteen raja paukkuu rikki. Huhtikuuta ja tuloksia odotellessa :rolleyes:

nyt ei sitten muuta kun lisää reeniä ettei paskamaha pääse yllättään ennen heinäkuuta... onneks lumet alkaa sulamaan mukavasti niin toi lenkkipolkukin alkaa houkutteleen enemmän :D
ja tosiaan edellistä lainaten, onnittelut kaikille kohtalotovereille. :piis:

kurssin aloitus päivä oli siinä ilmotuksessa 19.7 , vaikka mil.fi kertoo että seuraava palvelus erä astuu 12.7 ? Onhan tuo kyllä rajavartiosto, että voi olla eripäivätkii, mutta piti ihan tarkastaa niistä valintakoe kutsuista sattuvat olemaan vielä tallessa nii oli niissäkin tuo 12.7.
edellisiä lainaten onnea vaan kohtalotovereille:)

kurssin aloitus päivä oli siinä ilmotuksessa 19.7 , vaikka mil.fi kertoo että seuraava palvelus erä astuu 12.7 ? Onhan tuo kyllä rajavartiosto, että voi olla eripäivätkii, mutta piti ihan tarkastaa niistä valintakoe kutsuista sattuvat olemaan vielä tallessa nii oli niissäkin tuo 12.7.
edellisiä lainaten onnea vaan kohtalotovereille:)

jos nyt joku päivä uudet palvelukseenastumismääräykset tulis postista niin siinä ne päivämäärät lukee, toivottavasti :D

Juu, onnea vaan kaikille läpäisijöille. Jonkinlaisen erehdyksen seurauksena, meikäläinenkin on saatu joukkoon mahtumaan. Nyt vaan ois pieni kysymys: sattuisiko näistä pakkiksen hyväksytyistä ketään olla vapaaottelija, painija, lukkopainija tai brassi ju-jutsuka?

Estääköhän atooppinen ihottuma erikoisrajajääkäriksi hakemista? Tais olla että ei saa olla kroonista íhottumaa, mutta kun tuo ei ole oireillut pitkiin aikoihin juuri ollenkaan.

Estääköhän atooppinen ihottuma erikoisrajajääkäriksi hakemista? Tais olla että ei saa olla kroonista íhottumaa, mutta kun tuo ei ole oireillut pitkiin aikoihin juuri ollenkaan.

No ei vaikuta. Suus kiinni vaan asiasta niin ketään kiinnosta ja jos se ei edes oireile ni sitten ei ainakaan ole väliä. Paitsi jos siitä on jossain terveyskeskuksen papereissa merkintä niin huonompi homma...

No ei vaikuta. Suus kiinni vaan asiasta niin ketään kiinnosta ja jos se ei edes oireile ni sitten ei ainakaan ole väliä. Paitsi jos siitä on jossain terveyskeskuksen papereissa merkintä niin huonompi homma...
No voi saatana, kyllähän toi siellä lukee, kun pienempänä oli melko paha. Pitää vielä kysyä sitä kun siellä lukee että karsivia tekijöitä on pahat iho-ongelmat, niin voi olla toivoa vielä.

Jos tunnistat itsesi, niin huuda että hep: Testeissä oli ainakin yksi Etelä-Pohjanmaalta. Olisi mielenkiintoista tietää, että pääsikö tämä henkilö sisään? Eli jos luet tätä niin kerro miten kävi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom