En osaa sanoa muiden pistemääristä juuri mitään. Lähinnä itseäni kiinnostaisi se, kuinka moni sai juoksusta täydet pisteet. Itse juoksin linja-autolliseni (noin 35 miestä) parhaassa ryhmässä (jaettiin kolmeen osaan cooper-tuloksen mukaan), kun ilmoitin vetäväni cooperissa 3200. Ensimmäisestä juoksuryhmästä kolme tai neljä sai maksimipisteet ja muista - huonommista - kait yksi. Reppujuoksuhan on kuitenkin varsin ratkaiseva tekijä.
Heikommissa juoksuryhmissä osa putosi jo lämmittelyssä (vedettiin radan sivuun) ja hyvin monella meni aika yli 14:30:n rajan, eli nollille (eikö se nollille mene silloin, vai tuleeko kymmenen?).
Nollillehan se menee. Aika kova painotus on tuossa juoksussa. Meillä kans jaettiin ryhmiin: paras juos 11:35, mun lisäks vaan yks juos alle 13. Mut aika monihan jäi kieltämättä alle sen 14:30, jotkut tosiaan lopetti kesken lämmittelyn. Meidän 12-14 hengen juoksuryhmästä tais kyllä kaikki päästä alle maksimiajan. Veikkaisin et korkeintaan kymmenen pääs alle 12 minuutin. Ja 40 alle 14:30. En halua syrjiä ketään tai väittää olevani parempi kuin muut, mutta mun mielestä ei pitäs olla kamalasti asiaa kurssille, mikäli aika ylitti sen vaaditun rajan. Mut kai ne kouluttajat tietää paremmin.