Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin luvata että saa....Ja varmaan saa laittaa itsensä ihan viimesilleen täälläkin :D
Onko näillä oikeestaan muuta eroa kuin se, että uttissa hypellään koneesta ja immolas ei?
Kuulostaa... hyvältä :DOikeastaan aika paljonkin eroa, jo pelkästään metsäaamuja kertyy erikoisrajajääkäreille reilusti enemmän kuin laskuvarjojääkäreille. Tehtävät ovat erilaisia ->koulutus on erilaista.
Mist päin tuutte immolaan? Miten te kelasitte treenailla sinne? Kelasin itte osallistuu johonki marathonii ja treenata sitte siiheen 10-15 km lenkeill ku immolas vedetää niit pitkii marssei ja sitte joku 2 kertaa viikos punttii.
Itte minkä oon todennu tosi hyväks nii on se, et yhdistät reenejä samalle päivälle (mikäli aika riittää) esim; et otat samana päivänä vaikka lenkin, puntin ja uinnin. Tai sitte lenkki+ hyvät lihaskunnot. En tiiä millases kondiksessa nyt oot mut toi toimii! Alussa tuntuu aika raskaalta mut kroppa tottuu toho yllättävän nopeesti. Itte aijon tehä enne intin alkuu just ton tyyppisiä reenipäiviä monipuolisesti sovellettuna esim. aerobisena lenkkinä vaihtelee; juoksua, fillarointia tai pidempiä ''marsseja''. Sit jaksottaa sillee et vetää vaikka 3 viikkoo kovaa ja pitää sen jälkee viikon iha kevyttä(kevyttä lenkkii, lihaskuntoo). Sit tollanen reeni toimii just tonnekki hyvänä reeninä ku toi kokonais rasitus kumminki kestää aika monta tuntia, just niinku tuolla intissäkin. Ja sen verra viel et kantsii salireeniä vetää lihaskestävyys mielessä ja unohtaa maksimivoima:D Tommosia neuvoja mä oon saanu äijiltä ketkä palvelee tuolla ja on todettu toimiviks!
Lapissa jos haluat pyöräily, uinti tai lenkkeilykaveria, niin itse asun myös Tampereella. Itse suunnilleen samassa Cooper kunnossa, kuin sinäkin..
Ja tarkoituksena hakea tänne 2010 erään, mikäli silmät eivät ole esteenä (silmälasit).