Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänne päin ei ole vielä tullut. Pitää katsoa jos huomenna tulisi.

Ihan löysään paikkaan. Yläasteen liikuntatunnitkin ovat rankempia kuin Immolan harjoitukset.

;)

Hittolainen, ei ole vieläkään tullut uutta palvelukseenastumismääräystä. Pitäisiköhän tuonne lähetellä sähköpostia pikku hiljaan.

Varmaan aika paljo siit kiinni et missä asuu se et milloin se uusi palvelukseen astumis määräys tulee.Jos ei ens viikolla ala näkymään niin varmaan sit kannattaa kysellä immolasta että missä se viipyy.

Noh ei, Niinku mä oon teille jumalauta miljoona kertaa sanonut niin se Immola ei ole mikää lasten leikkikoulu, siellä tehrään jumalauta maan kovimmat erikoisrajajääkärit... onko selvä?

Noh ei, Niinku mä oon teille jumalauta miljoona kertaa sanonut niin se Immola ei ole mikää lasten leikkikoulu, siellä tehrään jumalauta maan kovimmat erikoisrajajääkärit... onko selvä?

Voisin jopa tunnistaa tuosta jonkun...:rolleyes:

Voi vinetto! Kellekkään muulle tullut puhelua Aito Median puolelta? :D:D:D

Nehän tekee saman tyylisen dokkarin Erkeistä kuten tekivät sukeltajista. Soittivat kysyäkseen, että voiko tulla käymään :D. Tulevat ilmeisesti kotiin asti kuvaamaan.

mites masterpiece ne sun numerot sai ku sulle soitteli , et annoitko ne jo siel testeis. Itse kysyin tätä dokkari juttua kapteeni Jukka Lukkarilta sähköpostilla ja vastas et saadaan kuulla tarkemmin kun astutaan palvelukseen tost kuvaus hommelist.

Jaa-a, en kyllä tiedä. Kai ne jostain lapuista on ne selville saaneet. Paha kyllä sanoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom