Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl pällit ja haastattelut ratkasee sitte jos saat sen yli 30 pistettä.

Immolassa jätkät veteli jtn tyylii 10-15 pistettä fyysisistä:D(ei tietty kaikki mut kumminki aika moni)

Kaikki sai jäädä haastatteluihin asti mutta käsitin että alle 30 pistettä saaneet olis sitten lähinnä varasijoilla.

Sellanen yksityiskohta jäi mieleen että immolassa tais kyllä suurempi osa päästä juoksun läpi - ja siellähän juoksu oli viimesenä mikä on aika yllättävää.

Kaikki sai jäädä haastatteluihin asti mutta käsitin että alle 30 pistettä saaneet olis sitten lähinnä varasijoilla.

Sellanen yksityiskohta jäi mieleen että immolassa tais kyllä suurempi osa päästä juoksun läpi - ja siellähän juoksu oli viimesenä mikä on aika yllättävää.

Johtuisikohan siitä, että hylkääviä rajoja ei ole.

En sit tiiä tosta juoksusta.. Juttelin yhe kaverin kaa ketä on sielä sisällä nii ekan valintakoepäivän (n.50 henk) valintakokelaista yli puolet ''tippu'' juoksussa, ja tän faktan sain erikoisrajajääkäriltä:D tiedä sitte miten sillä seuraavan päivän ryhmällä on menny! Mut ei ainakaa alussa hirveen lupaavalta näyttäny:D

Itse olin valvomassa toisen kurssin valintakokeita ja voin sanoa, että yllättävän heikkokuntoista ainesta tuonne yrittää. Ite lähtisin testeihin sillä pohjalla, että coopperi vähintään 3100 ja lihaskuntotesteistä jokaisesta lajista täydet. Hiihto ja uinti kohtalaisella tasolla.

Viime testeissä ainakin kolmannes porukasta ei kestäny edes lihaskuntoa loppuun, vaan alkoi voida pahoin ja oksenteli mihin sattuu. Treenatkaa hyvät ihmiset jos aiotte tuonne hakea! Testit on vasta alku soittoa. Ensimmäisellä kurssilla kaikilla tuntui olevan se 30 pistettä vähintään fyysisistä alla ihan jo lähtötasotestien perusteella.

En sit tiiä tosta juoksusta.. Juttelin yhe kaverin kaa ketä on sielä sisällä nii ekan valintakoepäivän (n.50 henk) valintakokelaista yli puolet ''tippu'' juoksussa, ja tän faktan sain erikoisrajajääkäriltä:D tiedä sitte miten sillä seuraavan päivän ryhmällä on menny! Mut ei ainakaa alussa hirveen lupaavalta näyttäny:D

Ei mulla mitään tilastoja ole asiasta. Sen vaan tiiän että omista juoksuryhmistäni (utti ja immola) utissa karsiutu enemmän porukkaa juoksussa.

Niinkuin Munqi jo totesi: Ehkäpä ei. Katsos kun Munqi osaa katsoa ketkä saa pisteitä ja ketkä ei.

Ensin puhut hylkäämisestä ja nyt puhut pisteiden saamisesta? Jos saat esim. Utissa 8 pistettä juoksusta --> hylätty. Immolassa olet 8 pisteellä jatkossa.

Sinua ennen todettiin, että yhteispisteet olivat selvästi Uttia alhaisemmat, joten väitteesi on aika huonolla pohjalla. Lisäksi Utin testeissä olleet ovat raportoineet aika alhaisia keskeytysmääriä.

Ensin puhut hylkäämisestä ja nyt puhut pisteiden saamisesta? Jos saat esim. Utissa 8 pistettä juoksusta --> hylätty. Immolassa olet 8 pisteellä jatkossa.

Sinua ennen todettiin, että yhteispisteet olivat selvästi Uttia alhaisemmat, joten väitteesi on aika huonolla pohjalla. Lisäksi Utin testeissä olleet ovat raportoineet aika alhaisia keskeytysmääriä.

Koska ne on sama asia?

Mulla ei ole mitään statistiikkaa, vain ja ainoastaan kokemukseni omista juoksuryhmistäni immolassa ja utissa. Utissa suurempi osa jäi pisteittä kun immolassa minun juoksuryhmissäni. (niin ja immolassa ei siis jaettu pisteitä jos sai alle 10)

Mut hei, ei ollu tarkotus hyppiä kenenkään varpaille. Jos se on laskuvarjojääkärien ja sellaiseksi pyrkivien egolle ehdoton edellytys että puolustusvoimien vikkelimmät pikkupojat löytyy heidän kasarmeiltaan niin sovitaan sitten niin. :rolleyes:

Kyl pällit ja haastattelut ratkasee sitte jos saat sen yli 30 pistettä.

Immolassa jätkät veteli jtn tyylii 10-15 pistettä fyysisistä:D(ei tietty kaikki mut kumminki aika moni)
Tuliko tuommosia pisteitä pelkästä lihaskunnosta, vai oliko tuossa mukana kaikki mahdollinen, eli juoksut, uinnit jne?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom