Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pääsin, ja Lappeenrannasta tulen. Hiukan yllätti tuo sisäänpääsy, kun kuitenkin kipeänä ne testit sitten rykäsin lävitte :D Niin, onko porukka mistäpäin kotoisin ja minkälaista treeniä nytten teette?

turusta päin tuun ja olin iteki hiukan kipeenä testeissä mut oon miettiny täs et ehkä se johtu jännityksestä se nuha ja yskän poikanen mut varmasti silti vaikutti suoritukseen. Varmaan pitäisi aloittaa pidempien lenkkien vetäminen n. 15-20km(normaali n.10km) ja ehkä välillä repulla juosten n.10kg. tällä hetkellä itse innostunut tosta uimisesta et tulee vietettyy aika paljon aikaa hallil mutta niinkuin paperissa luki niin kannattaa varmasti ottaa vakavasti se totuttautumis/kestävyysharjoittelu ohje. Onko kenelläkään tietoa kuinka monta pääsi tänä vuonna immolaan tai mitä sinne on yleenä otettu?

Hellurei! :D

Ajan kultaamat muistot saivat minut taas palaamaan tänne pitkästä aikaa... :D Mitenkäs 1.kurssin sällit. Pitäiskös järkätä porukassa esim. jonkinlaiset ryyppäjäiset jossain vaiheessa? Ois mukava nähä kaikkia umpihulluja ystäviä joiden kanssa usein hajoiltiin rakkaalle Immolan kankaalle ja Jukikselle??????:hyper: Terveisiä nykyisillekin erkkareille :D Pitäkää pulju pystyssä!

Ei varmaan ihan vielä ole ajankohtaista mutta tietääkö joku saadaanko me jotain lisäinfoa palvelukseenastumispäivästä mm. tarkemmat ajat ja mukaan tarvittavat kamppeet esim. omat hygienia välineet? Siinä hyväksymiskirjeessä ei kapteeni kauhean monisanainen meinaan ollut.

Osaisiko joku sanoa, että mitä tuohon aamuliikuntaan oikein kuuluu :D. Siis tuossa hyväksyntäkirjeessä sanottiin, että "herätys on klo 06.00 ja aamuliikunta jo 06.05".

Mitenkäs pitkiä nuo aamulenkit sitten ovat?

Se aamuliikunta alkaa jo 06:03 eikä 06:05. :D Lenkit oli noin 2-3 kilometriä yleensä. Tarkoituksena skappareiden mukaan vaan herättää varusmiehet päivän palvelusta varten. Talvella ainakin tuntu, että paikat vaan revitään unisena hajalle ja sitten muihin hommiin. Lenkin taso vaihteli aika pitkälti vetäjän mukaan. Useimmiten joku varusmiehistä sen piti.

Aamuliikunnassa oli tosiaan kaikkea mahdollista. Joskus käytiin kuntohallilla uimassa, mikä oli ehkä paras mahdollinen aamuliikunta. Rento uinti, jossa heräs hyvin ja sai paikkoja auki. Eriasia sit ne uintireissut, kun juostiin Immolan järvelle uimaan maan kiiltäessä lumisen valkoisena. :)

Ite oon ainakin mukana, jos saadaan jotain 1. kurssin miittiä aikaan. Kesällä Hympyrään dokaamaan? :D

Enpä ala ottaa sen enempää kantaa tähän keskusteluun. stiGylerin ei kuitenkaan kannata levittää täällä perätöntä tietoa. Immolaan ei ole kertaakaan otettu 70, puhumattakaan tuosta mainitsemastasi 90.stä. Ja kyllä, on faktaa.

Uusien tulokkaiden kannattaa harjoitella se rinkan kanssa kävely kuntoon. Sitä on luvassa - paljon.

Larma & co: en tässä ala ruotimaan tarkemmin ensimmäisen kurssin kesäkinkereitä. Sellaiset on kuitenkin tulossa ja paikkana on Helsinki. Profiili tulee olemaan viime kesän kaltainen. Itse en ala järjestämään mitään kovin ihmeellistä, jos haluatte jotain tietoja suunnitelmista, niin olkaa yhteydessä sähköpostitse tai jos numero löytyy niin soittakaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom