Raiskausko?

Pjuus sanoi:
Vittu mikä ukko, kulli stanassa vaikkei tajua että riisutaan??

mikä ettei.
meikäläiselläkin seisoo kyrpä ja järki samaan aikaan.
oon heränny sammuneesta tilasta siihen , että on otettu suihin.
onneksi oli oma tyttökaveri.
hieno herätys.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumu sanoi:
Justiinsa joo. Ihan suoraan sanottuna toi on PASKAPUHETTA, että 99% olisi miesten aikaansaannoksia. Varmaa prosenttijakaumaa kukaan ei tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella joku 70%-80% voi olla huomattaavasti lähempänä totuutta.

"Oman kokemuksen?" :kippis1:

Vähän aikaa sitten keltainen lehdistö ja muut haaskalinnut repivät isoja juttuja naisten väkivaltaisuudesta. Ja täysin aiheetta, sillä suurin osa väkivallan harjoittajista on kuitenkin miehiä. Tuo 99 % nyt tietysti oli vain arvio, mutta tähdensinkin sillä sitä, että _erittäin suuri_ osa perheväkivaltatapauksista on miesten aiheuttamia. Ja minä en laske tähän niitä juttuja, joissa varttihullu vaimo on vetänyt humalassa riehuvaa äijäänsä leipäveitsellä, vaan miesten väkivaltaisuuteen rinnastettavia tapauksia, eli vuosikausia jatkuvaa perheväkivaltaa. 99 % on varmasti lähempänä totuutta kuin 70 % - 80 %

Vaimoltaan turpiinsa saava mies on yhtä harvinainen näky kuin työssäkäyvä mustalainen: kyllä niitä varmaan jossakin on, huhuja ainakin liikkuu, vaikkei kukaan olekaan tavannut sellaista.

Sitä paitsi useimmista miehistä vaimon väkivaltaisuus olisi pelkästään kiihottavaa.

:kuola:

Spoonie_Luv sanoi:
Vaimoltaan turpiinsa saava mies on yhtä harvinainen näky kuin työssäkäyvä mustalainen: kyllä niitä varmaan jossakin on, huhuja ainakin liikkuu, vaikkei kukaan olekaan tavannut sellaista.

No jaa, onhan päivän uutinen nainen, joka (näillä näkymin) pisti perheensä lihoiksi haulikolla...

Spoonie_Luv sanoi:

Perustan väittämäni siihen, että olen tavannut useita miehiä jotka ovat joutuneet naisystävänsä harjoittaman väkivallan kohteeksi.

Heitetääs muutama esimerkkitapaus. Missä näistä mies aiheuttaa väkivaltaa, missä nainen? Mikä on väkivaltaa?

a) Mies tulee kännispäissään kotiin, keksii, että vaimo huoraa ja pieksää vaimon siltä istumalta.

b) Nainen on tyytymätön miehen elämänhallintaan/mihin tahansa ja soittaa koko illan suuta ja välillä läpsii miestä kun se mies "on niin saamaton ja laiska". Itkua ja hampaiden kiristelyä jatkuu 5 tuntia, mies käskee naisen olemaan hiljaa, silti sättiminen ja natina jatkuu. Mies hermostuu ja sitten ottaa vaimoparka osumaa.

c) Mies väittää naista alkoholistiksi, nainen väittää miestä alkoholistiksi. Molemmat kieltävät olevansa alkoholisteja. Nainen ja mies elävät yhteisessä kodissa, ovat avioliitossa, perheessä on kaksi lastakin. Nainen tajuaa tässä vaiheessa, että "hip hei, tässäpä onkin oiva ase huoltajuustaistelussa! Hankitaan miehelle pahoinpitelysyyte!" Nainen kampeaa humalassa nukkuvan miehen kimppuun ja alkaa huutaa ja meuhkata ja yrittää ärsyttää miestä tahallaan. Mies haluaa naisen pois kimpustaan ja nainen lentää lattialle saaden mustelmia ja jonkun naarmun.

d) Nainen on tyytymätön mieheen. Tämän johdosta nainen ilmaisee tyytymättömyyttään lähes joka päivä läpsimällä miestä eri puolille vartaloa ja haukkumalla tätä.

Oma lyhyt analyysi asiasta: Tapaus A on varmasti yleisin ja mies on syypää väkivaltaan. Tapaus B on yleisempi kuin moni kuvitteleekaan ja mielestäni nainen vähintäänki provosoi ja kerjää verta nenästään, taitaapi olla jopa suurin syypää väkivaltaan. Tapaus C lieneekin vähän vaikeampi, nainen provosoi ja on tarkoituksella epämiellyttävä, mies puolustaa itseään. Tapaus D, nainen on syyllinen väkivaltaan ja uskokaa pois, tätäkin sattuu ja usein.

Lisänä vielä näihin sellainen väkivalta, jossa nainen oikeasti lyö miestä ja aiheuttaa vammoja. Tekee siis ihan samalla tavalla kuin "suomalainen mies".

Sumu sanoi:
c) huutaa ja meuhkata ja yrittää ärsyttää miestä tahallaan.

Jos naisten huutaminen ja meuhkaaminen oikeuttaisi turpiin mättämiseen, ei kaduilla muita tulisi vastaankaan kuin mustasilmäisiä naaraita.

d) Nainen on tyytymätön mieheen. Tämän johdosta nainen ilmaisee tyytymättömyyttään lähes joka päivä läpsimällä miestä eri puolille vartaloa ja haukkumalla tätä.

Hyvä sumu, ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel parantumiselle.

:D

Alkuperäiseen aiheeseen ottaakseni kantaa niin, jos on oikesti äijä tullut hyväksikäytetyksi otan osaa. Oli sitten paska homma ja oikeutta pitäisi siihen hakea.

Mutta enemmän taivun kuitenkin siihen suuntaan että kyseessä on kännisen hätäselitys omalle mokalle! On meinaan aika Batman ollut että on:
a) sammunut
b) ollut niin koomassa ettei oo reagoinut mitenkään siihen että häntä riisutaan
c) saanut unessa ollessaan slerssin kovaksi ulkoisen ärsykkeen (eli jokinorsun) toimesta
d) ei ole aluksi herännyt jokinorsu ratsaillaan
e) on kuitenkin jossain vaiheessa herännyt jokinorsu ratsaillaan

Ei kuitenkaan kannata varmaan tuota alkuperäistä selitystä muijalleen kertoa, oli sitten totuus mikä hyvänsä!!

Sumu sanoi:
Oma lyhyt analyysi asiasta: Tapaus A on varmasti yleisin ja mies on syypää väkivaltaan. Tapaus B on yleisempi kuin moni kuvitteleekaan ja mielestäni nainen vähintäänki provosoi ja kerjää verta nenästään, taitaapi olla jopa suurin syypää väkivaltaan. Tapaus C lieneekin vähän vaikeampi, nainen provosoi ja on tarkoituksella epämiellyttävä, mies puolustaa itseään. Tapaus D, nainen on syyllinen väkivaltaan ja uskokaa pois, tätäkin sattuu ja usein.

Lisänä vielä näihin sellainen väkivalta, jossa nainen oikeasti lyö miestä ja aiheuttaa vammoja. Tekee siis ihan samalla tavalla kuin "suomalainen mies".

No joo... uskon kyllä itsekin että tasa-arvo toteutuu näissä vähintäänkin kohtalaisesti jos henkinen puoli lasketaan mukaan. Perheväkivallaksi taidetaan vaan ymmärtää yleensä ainoastaan fyysinen väkivalta.

IronMind sanoi:
Minusta olisi vielä parempi jos mietittäisiin kuka ja missä keksi käsitteen "tasa-arvo" ja sitten vielä onnistui jonkin mutkan kautta saamaan ko. termin tarkoittamaan "samanlaista".

Nyt voisi selventää että mitä tarkoitat "samanlaisella"? Sitäkö mitä minä tulkitsen sen merkitsevän allaolevan perusteella? Vaiko jotain muuta?

Miksi pitäisi leikkiä, että läski jokinorsu hyppimässä sammuneen ruhoni päällä olisi joku maailmanloppu, kun ns. raiskaus taas naisille tuntuu useimmiten olevan isompikin asia? Eivät miehille ja naisille päde samat säännöt.

No nih. Minullekaan eivät varmasti päde samat säännöt kuin sinulle. Kenties minä en haluaisi laittaa itseäni raiskannutta jokinorsua linnaan kuten sinä kenties haluaisit. Suuri kysymys: voidaanko yhteiskunnassa jakaa oikeutta jokaisen kansalaisen henk.koht. mieltymysten mukaan? Toimiiko? Vai olisiko kenties pikkaisen järkevämpää ja käytännöllisempää säätää kaikille (täysikäisille ja täysvaltaisille) kansalaisille samat oikeudet, vapaudet ja velvollisuudet? :)

Palveluammatissa olen nähnyt monenlaista asiakasta ja olen yllättynyt kuinka paljon on tosi agressiivisia naisia miehiään kohtaan. Olen jopa joutunut antamaan yhdelle naiselle porttikiellon kun se pisti turpaan omaansa ja jopa tuttaviaan ukkoja yhtenään meillä asioidessa. Nainen on ihan duunissa olevan henkilö mutta vapaalla kyllä viina maistuu.

Spoonie_Luv sanoi:
"Oman kokemuksen?" :kippis1:

Vähän aikaa sitten keltainen lehdistö ja muut haaskalinnut repivät isoja juttuja naisten väkivaltaisuudesta. Ja täysin aiheetta, sillä suurin osa väkivallan harjoittajista on kuitenkin miehiä. Tuo 99 % nyt tietysti oli vain arvio, mutta tähdensinkin sillä sitä, että _erittäin suuri_ osa perheväkivaltatapauksista on miesten aiheuttamia. Ja minä en laske tähän niitä juttuja, joissa varttihullu vaimo on vetänyt humalassa riehuvaa äijäänsä leipäveitsellä, vaan miesten väkivaltaisuuteen rinnastettavia tapauksia, eli vuosikausia jatkuvaa perheväkivaltaa. 99 % on varmasti lähempänä totuutta kuin 70 % - 80 %

Sitä paitsi useimmista miehistä vaimon väkivaltaisuus olisi pelkästään kiihottavaa.

:kuola:

Tiedoksi: Useiden maailmalla tehtyjen puolueettomien ja metodeiltaan validien (siis EI feministien tekemien/tukemien) tutkimusten mukaan naiset ovat parisuhteessa yhtä väkivaltaisia kuin miehet, ja joidenkin tutkimusten mukaan useammin väkivallan aloittajia. Lisäksi naiset ovat miehiä useammin lasten pahoinpitelijöitä.

Olen itse törmännyt tähän tosiasiaan työssäni lukuisia kertoja.

Ikävä kyllä feministisessä yhteiskunnassamme naiset nähdään aina "pahojen miesten" uhreina.

sorzo sanoi:
Tiedoksi: Useiden maailmalla tehtyjen puolueettomien ja metodeiltaan validien (siis EI feministien tekemien/tukemien) tutkimusten mukaan naiset ovat parisuhteessa yhtä väkivaltaisia kuin miehet, ja joidenkin tutkimusten mukaan useammin väkivallan aloittajia. Lisäksi naiset ovat miehiä useammin lasten pahoinpitelijöitä.

Ikävä kyllä feministisessä yhteiskunnassamme naiset nähdään aina "pahojen miesten" uhreina.
Ihan vain mielenkiinnosta, olisiko sinulla lahdetta tai linkkia noihin tutkimuksiin?

sorzo sanoi:

Olisko linkkejä noihin tutkimuksiin?

Muay sanoi:
Olisko linkkejä noihin tutkimuksiin?

http://www.angryharry.com/esDomesticViolenceandtheMaleVictim.htm

http://www.angryharry.com/rePerpetratorsofChildAbuse.htm

Jokin aika sitten löysin linkin, jossa esiteltiin lyhyesti yli 100 tutkimusta, joiden mukaan naisten väkivaltaisuus on yhtä yleistä TAI yleisempää kuin miesten. Valitettavasti se linkki oli kuollut, kun nyt tarkistin.

En tiedä, onko Suomessa tällaista tutkimusta tehty (on ainakin yritetty, mutta naisjärjestöt pyrkivät torpedoimaan ne), mutta eiköhän täällä tilanne ole kutakuinkin samansuuntainen kuin muualla, vaikka omat feministimme haluavat väittää, että suomalainen mies on väkivaltaisin sika naisia kohtaan koko maailmassa.

Lisäksi kannattaa lukea:

http://www.harrysnews.com/tgDomesticViolenceFacts.htm

http://www.harrysnews.com/tgWhoWillSpeakfortheBatteredMen.htm

D.Yates sanoi:
Jos naisten huutaminen ja meuhkaaminen oikeuttaisi turpiin mättämiseen, ei kaduilla muita tulisi vastaankaan kuin mustasilmäisiä naaraita.

Lue esimerkki tarkemmin, ei pelkästään kyse huutamisesta ja meuhkaamisesta, vaan myös päälle hyppäämisestä ja TARKOITUKSELLISESTA provosoinnista.

Hyvä sumu, ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel parantumiselle.

Eiii, en elä parisuhteessa, en ole ongelma :D

Muay sanoi:
No joo... uskon kyllä itsekin että tasa-arvo toteutuu näissä vähintäänkin kohtalaisesti jos henkinen puoli lasketaan mukaan. Perheväkivallaksi taidetaan vaan ymmärtää yleensä ainoastaan fyysinen väkivalta.

Tosiaan joo, vähintäänkin kohtalainen "tasa-arvoisuus" tässä asiassa. Kumma vaan miten yleisesti käsitetään väkivalta miehen aiheuttamaksi jos nainen on koko illan riehunut ja meuhkannut ja läpsinyt äijäänsä ja tahallaan ärsyttänyt ja provosoinut miestä. Sitten miehellä palaa se käpy ja nainen saa ojennusta, mies on silti syyllinen vaikka nainen on suorastaan kerjäämällä kerjännyt verta nenästään. Sitten mennään itkemään sukulaisten helmoihin kun "Se meidän mörrikkä siellä kotona on niin väkivaltainen, vaikka mä sitä rakastankin niin kovin".. Hohhoijaa...

Ja lisättäköön sitten vielä muutama asia: En puolustele minkäänlaista väkivaltaa, en naisen, enkä miehen harjoittamaa. En myöskään itse harjoita väkivaltaa. Tämä on vain mielipiteiden vaihtoa omien kokemuksien ja näkemyksien värittämänä...

Fyysinen koskemattomuus(omasta toivomuksesta) + toisen kunnioittaminen joka ilmenee sillä tavoin ,että verbaaliakrobatiaa ei tarvitsisi kuunnella jos sitä ei itse halua=Mahdottomuus parisuhteessa?

Sumu sanoi:
Tosiaan joo, vähintäänkin kohtalainen "tasa-arvoisuus" tässä asiassa. Kumma vaan miten yleisesti käsitetään väkivalta miehen aiheuttamaksi jos nainen on koko illan riehunut ja meuhkannut ja läpsinyt äijäänsä ja tahallaan ärsyttänyt ja provosoinut miestä. Sitten miehellä palaa se käpy ja nainen saa ojennusta, mies on silti syyllinen vaikka nainen on suorastaan kerjäämällä kerjännyt verta nenästään. Sitten mennään itkemään sukulaisten helmoihin kun "Se meidän mörrikkä siellä kotona on niin väkivaltainen, vaikka mä sitä rakastankin niin kovin".. Hohhoijaa...

Kai se tulee siitä että monikaan nainen ei pysty pistämään kampoihin miehelle fyysisesti. Henkisesti tilanne taas on monesti toisinpäin, mutta eihän mies saa valittaa moisesta... :rolleyes: No, ei nämä asiat ole ihan näin yksinkertaisia. Mutta mitenkään itsekään väkivaltaa puolustelematta asettaudun kyllä varovaisen myönteiselle kannalle kanssasi... ;)

Sumu sanoi:
Lue esimerkki tarkemmin, ei pelkästään kyse huutamisesta ja meuhkaamisesta, vaan myös päälle hyppäämisestä ja TARKOITUKSELLISESTA provosoinnista.

Juu, tahallaan napsin otolliset kohdat teksistä. Pointti oli, että kyllä naiset osaa kaikki olla pirullisia ja huutavat ja pitävät pahaa ääntä. Vielä jos kaikki naiset kävisivät tuossa tilanteessa käsiksi, niin aivan pirullistahan se olisi.

Voiko joku parisuhteessa elävä mies sanoa, ettei naiset ikinä huuda ja meuhkaa olemattomista asioista?

sorzo sanoi:
http://www.angryharry.com/esDomesticViolenceandtheMaleVictim.htm

http://www.angryharry.com/rePerpetratorsofChildAbuse.htm

En tiedä, onko Suomessa tällaista tutkimusta tehty (on ainakin yritetty, mutta naisjärjestöt pyrkivät torpedoimaan ne), mutta eiköhän täällä tilanne ole kutakuinkin samansuuntainen kuin muualla, vaikka omat feministimme haluavat väittää, että suomalainen mies on väkivaltaisin sika naisia kohtaan koko maailmassa.

Lukematta sanaakaan tästä tutkimuksesta en ota siihen kantaa. Ainoastaan otan kantaa lähdekritiikkin, tai pikemminkin sen puutteeseen...
Tämän tutkimuksen takana näyttäisi olevan jonkinlainen miesasialiike, onko tutkimus siis mielestäsi luotettavampi kuin muut, usein yliopistojen ja korkeakoulujen tekemät "feministi"tutkimukset?

challenger sanoi:
Lukematta sanaakaan tästä tutkimuksesta en ota siihen kantaa. Ainoastaan otan kantaa lähdekritiikkin, tai pikemminkin sen puutteeseen...
Tämän tutkimuksen takana näyttäisi olevan jonkinlainen miesasialiike, onko tutkimus siis mielestäsi luotettavampi kuin muut, usein yliopistojen ja korkeakoulujen tekemät "feministi"tutkimukset?

Varmaan ihan yhtä luotettavia molemmat... totuus on jossain siinä välissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom