Raiskausko?

protsku sanoi:
Täytyy olla aika epätoivoinen jätkä jos menee tekemään poliisille rikosilmoitusta siitä että hänet on raiskattu humalassa jonkun naisen toimesta!

:hyper:

P.S. Olisin pannut sitä jokinorsua.

Mä oon prode tainnu sanoa tän ennenki mutta älä hyvä mies edes suunnittele panevas muita ku sitä omaa muijaas. Viime kerralla oli jo protskulla hengenlähtö lähellä :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hehehehh :lol2:

Ihan kuningasläppää..

Ei mut hei, ihan oikeesti ja rehellisesti uskon (ja toivon) että tää jätkä joutu vaan kiimaisen jokinorsun seksileluksi. Mun mielestä ko. kaveri on ihan normaali ok tyyppi, ja sen oma vosu on muistaakseni ihan mukiinmenevä kisu. Kyllä ne inhonväreet tuli ihan selkäytimestä. Vähän samanlaiset yökkäysrefleksit, kuin jos olisi juonut hapanta maitoa.

Tässä muuten nähdään aikast hyvin nää sukupuolierot. Ei ole eka eikä viimenen kerta, kun joku säälittävä kiimanen juoppoäijä höylää sammunutta naista. Aikast pikakäsittelyllä tulee linnareissu.

Nyt vaan kaikki nauraa, että "sua vaan hävettää, kun vehtasit hehtaarilehmän kanssa kännissä" :lol2: :lol2:

ringside sanoi:
MUN MIELESTÄ SE ÄMMÄ RAISKASI MUT!

Meinaatko hakea korvauksia? On se nyt kumma jos aikuiselle miehelle tulee pillun saamisesta traumoja...

:jahas:

Aika pahaa tekstiä ringside:ltä :lol2:

Lisää penkkitreeniä vaan, jos sattuu tilanne omalle kohdalle niin voi ainakin luottaa siihen, että se 150kg ryhävalas NOUSEEEEEEEE.

Mutta ihan vakavasti ottaen, olisi kyllä karseeta herätä tuommoiseen näkyyn ja ties mitä pöpöjä siltä vielä tarttuisi.

vvarpa sanoi:
Nyt vaan kaikki nauraa, että "sua vaan hävettää, kun vehtasit hehtaarilehmän kanssa kännissä" :lol2:

Nämä häpeät muuttuvat myöhemmin nauruksi! Elä huoli sen enempää "kaveristasi"!! :lol2:

protsku sanoi:
Täytyy olla aika epätoivoinen jätkä jos menee tekemään poliisille rikosilmoitusta siitä että hänet on raiskattu humalassa jonkun naisen toimesta!

Mielestani myos miehilla on oikeus valita seksuaalikumppaninsa. Vaikka mekot luulevat toisin niin jokainen mies ei pane kaikkea mika liikkuu, jotkut jopa joskus valitsevat.

Toimisin kylla itse tuossa tilanteessa kuten normaali nainen ja en kehtaisi menna kertomaan poliisille tapahtuneesta. Kaikkein helpointa olisi varmaankin vain yrittaa unohtaa tapahtuma ja uskotella itselle sen olevan vain kuviteltua.

IJK sanoi:
Mä oon prode tainnu sanoa tän ennenki mutta älä hyvä mies edes suunnittele panevas muita ku sitä omaa muijaas. Viime kerralla oli jo protskulla hengenlähtö lähellä :eek:

:lol2: :piis:
Joo se oli kauheaa seurattavaa koko pakkisväelle.

Dragon sanoi:
Missä on Sumu kun häntä tarvitaan? :D

El Toroo! Aim bäk :D

Hmm.. hetken mietin ja mun kenttätuomioistuin kallistui kovasti RL 20 luvun 5§ tarkoittaman seksuaalisen hyväksikäytön puolelle, ei siis raiskaus.

Vertaillaampas hiukan
RL 20:1 (raiskaus)
...
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.

---
RL 20:5 (seksuaalinen hyväksikäyttö)
...
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.

Raiskauksen tunnusmerkistössä tekijä saattaa itse urhin tiedottomaan tilaan ja se ei tässä tapauksessa näillä "faktoilla" tule kysymykseen. Seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkistössä kohde on jostain syystä (mahd. itseaiheutettu) tiedoton tms, eikä kykene puolustamaan itseään. Käsitykseni mukaan tässä tapauksessa kohde oli itse hankkiutunut tiedottomaan tilaan eikä tekijällä ollut osuutta tähän.

Mutta tosiaan joo, tämä oli vain pikainen 2min pohdinta aiheesta, tuomioistuin voisi toki olla eri mieltä. Siihen en ota kantaa, että ovatko pykälät järkevässä suhteessa toisiinsa ja että tulisiko itseaiheutetussa tiedottomuuden tilassa väkisin makaamisen kuulu raiskauksen tunnusmerkistöön.

Ja jottei jäisi epäselväksi, lainatut lakitekstit olivat vain osa pykälää, jätin turhat ja tähän asiaan liittymättömät sepustukset pois. Hope this helps.

vvarpa sanoi:
Tässä muuten nähdään aikast hyvin nää sukupuolierot. Ei ole eka eikä viimenen kerta, kun joku säälittävä kiimanen juoppoäijä höylää sammunutta naista. Aikast pikakäsittelyllä tulee linnareissu.

Joo täytyy myöntää että aika huvittava homma tää on. Mutta nyt toivoisin, että jokainen palstalainen lopettaisi hetkeksi nauramisen ja miettisi millainen threadi tämä olisi jos vvarpan kaveri olisikin ollut nainen, ja herännyt alastomana siihen kun joku läski juoppo yrittää survoo tattia sisään. Sitten mietitte missä on tasa-arvo. Jatkakaa sen jälkeen vaikka nauramista.

Tasa-arvo on sitä, että nainen "antaa" ja mies "saa".. tai siltä se ainakin tuntuu noin yleisesti. :(

hemmmo sanoi:
Joo täytyy myöntää että aika huvittava homma tää on. Mutta nyt toivoisin, että jokainen palstalainen lopettaisi hetkeksi nauramisen ja miettisi millainen threadi tämä olisi jos vvarpan kaveri olisikin ollut nainen, ja herännyt alastomana siihen kun joku läski juoppo yrittää survoo tattia sisään. Sitten mietitte missä on tasa-arvo. Jatkakaa sen jälkeen vaikka nauramista.

Totta kai asia olis ollut eri... mutta eipä tällaisissa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa voi täydellistä tasa-arvoa saavuttaa mitenkään ihan käytännön syistä. Kun vehkeet on erilaiset niin ne on erilaiset. :) Turha tällaista on edes pohtia.

Mä voisin kyllä antaa saman tuomion tälle jokinorsulle minkä muut antais jos oiskin ollu tajuton nainen ja mies päällä, eli saunan taakse vaan.

hemmmo sanoi:
olisikin ollut nainen, ja herännyt alastomana siihen kun joku läski juoppo yrittää survoo tattia sisään. Sitten mietitte missä on tasa-arvo. Jatkakaa sen jälkeen vaikka nauramista.

Tai se olisi ollut mies ja herännyt siihen että joku läski juoppo survoo tattia sisään :hyper:

Vaikuttaako tämä mielipiteeseeni alkuperäistä juttua kohtaan? Ei. Ei iso mies tuollaisesta nillitä, kuitenkin itse vongannut sitä eukkoa muttei vain muista.

D.Yates sanoi:
Tai se olisi ollut mies ja herännyt siihen että joku läski juoppo survoo tattia sisään :hyper:

Tai nainen ja herännyt siihen että joku läski muija työntää sormea sisään ja tussua naamaan? :rolleyes:

Muay sanoi:
Tai nainen ja herännyt siihen että joku läski muija työntää sormea sisään ja tussua naamaan? :rolleyes:

Eiköhän se nyt ole aika selvää pässinlihaa että mitkä on motiivit jos lähdetään ns. jatkoille kännäysbileistä joskus aamuyön aikaan! Olipahan sitten hetero, lesbo tai homo...

protsku sanoi:
Eiköhän se nyt ole aika selvää pässinlihaa että mitkä on motiivit jos lähdetään ns. jatkoille kännäysbileistä joskus aamuyön aikaan! Olipahan sitten hetero, lesbo tai homo...

Tässäpä osuit protsku just siihen dilemmaan mitä mä mietin. Kuinkahan monta linnatuomiota on jaettu siitä, kun mennään porukalla jatkoille ja känninen sikaniska painaa puoliväkisin tiedotonta naista jossain komerossa?

"ainahan jatkoilla naidaan"

"mentiin jatkoille, niin tottakai se on sama kuin, että vedä mua perseeseen koivuhalolla"

Ps. mun käsityksen mukaan nää ei ollu mitkään jatkot, vaan ne oli ns. kotipippalot.
:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom