Raiskausko?

T.K. sanoi:
Alkuperäisestä tekstistä tuli lähinnä mieleen ex-poikaystäväni selitys siitä, mistä hän oli saanut sukupuolitautinsa... Hänen pilinsä oli kuulemma osunut vessan seinään, kun hän oli säikähtänyt jotain oven avannutta.

Ahahahaha. Oot kyllä aika Sherlock kun aloit epäilee onko totta. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
metalman sanoi:
nyt varmaan kärjistät kirkaasti vai meinaatko todella että pistäisit koteloon kännistä tyttöä joka raivopuuskassa kutittelee poskipäitäsi käsi nyrkissä?

Esni kuitenkin taitaa olla naispuolinen, joten mitä ihmeellistä siinä on?

M.O.P. sanoi:
Mulle kävi omissa lakkiaisissa seuraavanlainen tilanne. .

Heh, mulla kävin vähän vastaava tilanne joskus laivalla n. 7 vuotta sitten. Kaverilla oli "vähän" riitaa jonkun pokansa kanssa ja minä tietenkin siihen väliin soittamaan suutani. No en muista enää mitä ja kuinka pahasti sille sanoin, mutta samalla heilahti nyrkki. No sanoin että lyö nyt uudestaan kun ei tuntunu misään ja se pamautti sitten pari kertaa perään. No sai hieman verta tulemaan huulesta ja sanoin sille jotenkin että jos et parempaan pysty niin parempi lähtee jatkamaan matka ja lähdin käveleen pois. Pikkusen oli akka erilainen seuraavana aamuna...nolona pyyteli anteeks useempaan kertaan... :D

Wendy sanoi:
Esni kuitenkin taitaa olla naispuolinen, joten mitä ihmeellistä siinä on?

Vaikka eihän se tietenkään mitään oikeuta... :rolleyes:

On niin vaikeeta olla pasifisti, altruisti, empaatikko ja vielä telepaatikkokin, kun on kauheen aggre kanssa. :evil: Mutta itse asiassa puntti vähentää sitä aggreutta - ja jos selkeästi tietää olevansa vahvempi ei tule tarvetta todistaa sitä. Ehkä niillä lyöneillä naisilla on alemmuuskompleksi. Pitäisi vaan nostella hiukka rautaa, että tulisi sitä itsetuntoa.

M.O.P sanoi:
Uskon että moni naisihminen vetelee miehiä turpaan siinä uskossa että mies on ns. herrasmies, eikä lyö takaisin.

Joskus olen katsonut naista silmiin syvalle ja sanonut, etta mielestani nainen ei lyo ketaan. Ja jos joku ei ole nainen niin hanta voin lyoda. Eihan nyt mies naista voi lyoda.

Hauskempia tapauksia sattuu naaraista jotka pyytavat miespuolista kaveria isottelemaan. Vuoden sisaan sattunut kaksi hauskaa tapahtumaa. Ensimmaisessa nainen huomautti teinihelvetissa (tapahtui mikkelissa, menimme muistelemaan) istuimien missa istuimme olevan varattuja. Emme kuitenkaan viitsineet lahtea poiskaan kun olimme tulleet tyhjille penkeille, varaajatkin olivat varmaan hakemassa makeaa siideria. No neito pyysi jotakin nuorta poikaa kovistelemaan minua, hymyilin pojalle ja kysyin onko asiaa. Ei ollut. Seuraavaksi tuli isompi jantteri joka kertoi minulle istuimista olevan pulaa. Pyysin poikaa istumaan polvelle ja siina sitten olimme poika polvella. Hymyilytti aika paljon.

Toisella kertaa samaisen paikan ylakerrassa jokin teinipahis netio kavi keuhkoamaa minulle kun juttelin kaverin kanssa, en ollut edes huomannut hanta. Haukkui minua taydeksi idiootiksi ja sanoi, etta minun olisi parempi lahtea menemaan baarista. Enpa sitten lahtenyt ja neito pyysi jotakin nuorukaista paikalle. Tyyppi oli asiallinen ja heitettiin muusta aiheesta lappaa siina. Jannu oli varmaan ihan kykynevainen tyyppi mutta ei todellakaan niin tyhma etta olisi tullut isottelemaan. Pienet koirat haukkuvat kovimpaan.

M.O.P. sanoi:
...Uskon että moni naisihminen vetelee miehiä turpaan siinä uskossa että mies on ns. herrasmies, eikä lyö takaisin...
Juu, samaa mieltä! Jotkut naiset omaavat viinaksissaan aivan samanlaisia agressionpiirteitä kuin jotkut miehetkin. Ja onhan tota naista ei saa lyödä-periaatetta houkuttelevaa käyttää hyväksi!

Samppo sanoi:
Ja onhan tota naista ei saa lyödä-periaatetta houkuttelevaa käyttää hyväksi!

Tuo oli juurikin se pointti! Jos se ilta kun minulle tämä tapahtui olisi ollut mikä tahansa random-kännäysilta niin olisin ehkä voinut harkita ottaa sitä naista kiinni ja sanoa että rauhotu saatana! Mutta mitä sekään nyt olisi auttanut, joko ko. neito olisi äitynyt kahta kauheampaan riehumiseen tai sitten minusta olisi tullut "se tyyppi joka käy akkoihin käsiksi". Eli kaikista paras tuollaisissa tilanteissa jos vain suinkin mahdollista on olla hiljaa ja poistua paikalta.

Tämä naista ei saa lyödä-periaate antaa joillekin naisihmisille rohkeutta mätkiä miehiä turpaan varsinkin jos nainen tuntee/tietää kohteen olevan herrasmies. Toki jokaisella tulee raja vastaan jolloin on pakko esim. tarttua kiinni että pääsee edes pois siitä tilanteesta. Ja sitten sitä ollaan taas siinä että mies on juuri "se saatanan sika joka käy akkoihin käsiksi".

Mä olen henk.koht sitä mieltä, että pieni läpsiminen vielä menee koska se ei varsinaisesti satu, mutta jos toinen (oli kuka tahansa ja kumpaa sukupuolta tahansa) hyökkää tarkoituksenaan tehdä mulle tai mun seuralaiselle oikeasti pahaa, niin turpiinsa saa. "Tarpeellisia voimakeinoja" käyttäen, tietenkin. Eli jos lähtee pois kun lyövän käden blokkaa hajalle á la bujinkan, hyvä. Jos ei, niin sit jatketaan hetki hieromista kunnes lakkaa uhoaminen.

maxmussel sanoi:
Mä olen henk.koht sitä mieltä, että pieni läpsiminen vielä menee koska se ei varsinaisesti satu, mutta jos toinen (oli kuka tahansa ja kumpaa sukupuolta tahansa) hyökkää tarkoituksenaan tehdä mulle tai mun seuralaiselle oikeasti pahaa, niin turpiinsa saa. "Tarpeellisia voimakeinoja" käyttäen, tietenkin. Eli jos lähtee pois kun lyövän käden blokkaa hajalle á la bujinkan, hyvä. Jos ei, niin sit jatketaan hetki hieromista kunnes lakkaa uhoaminen.

Toi on kyllä harvinaisen hienoa tekstiä.

Mulla menee niin, että vastaan verbaaliseen pieksemiseen yleensä samalla mitalla tai lähden pois. Fyysistä voimankäyttöä en kuitenkaan koskaan jätä sikseen. Haarovälillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Tietenkään en mielelläni lyö ketään, ja pidän sitä vihoviimeisenä keinona kaikista. Olen selittänyt tätä joskus aikaisemminkin, että näen itseni lähinnä tappeluiden lopettajana, koska en ikinä niitä aloita.

Jos joku TOSISSAAN "PAHAT MIELESSÄ" käy päälleni, ja on tarpeeksi heiveröinen minun peitottavakseni, niin kyllä mielelläni otan sidonnan tai kuristusotteen ja pakotan nöyrtymään tappioonsa. (Muuten luikin karkuun.) Mielellään vien vielä asian eteenpäin poliisille tms.:lle. Onneksi siihen ei olla vielä ikinä tultu.

Ikävä kyllä on aivan liikaa olemassa kännisiä "herrasmiehiä", jotka -tilanteesta mitään tietämättä- käyvät puoltamaan "naisia", vaikkei mitään iskuja jaeltaisikaan. Muutamalle puolitutulle on näin käynyt.

Olen kans samoilla linjoil et viimisenä keinona tappeleminen! itte en koskaan oo joutunu minkäänlaiseen käsirysyyn kenenkään kanssa enkä oo aatellu vieläkä sitä putkea katkaista! On kyllä käyny joskus mieles et pitäs päästä joskus vääntää jonkun jätkän kans ni sais tietää omat voimat mut eiköhän ne tuu esille salilla :D

Oman tyttöystävän kanssa on ollu kännissä ja selvinpäin monia riitoja, tosi vakavia eli pelkkää karjumista ja tavaroitten tuhoamista ja sit niitä pienempiä joita tulee millo mistäki tyhmästä asiast... mut koskaa ei oo ollu sellasta tilannetta et olis käyny mieles lyöminen! jotenki se ei vaan mun mielest auta sitä asiaa mitenkää jos ruvetaa lyömään toista!

Siis uhoava akkahan hoidetaan siten, että otetaan tukasta kiinni, revitään akka kyyryyn ja ruvetaan läpsimään niin perkeleesti! Samalla tietysti kuuluu huutaa "SIKA SIKA SIKA!!!" :)

gnut sanoi:
Siis uhoava akkahan hoidetaan siten, että otetaan tukasta kiinni, revitään akka kyyryyn ja ruvetaan läpsimään niin perkeleesti! Samalla tietysti kuuluu huutaa "SIKA SIKA SIKA!!!" :)

asiaan!!! :rock:

gnut sanoi:

No niin, justiinsapa näin... :david:

Hmm... Idiootteja on niin naisissa kuin miehissäkin, ja nykyään kun niin keuhkotaan tasa-arvosta, niin voidaan saman tien unohtaa kaikki "ritarihyveet". Jos kerran naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia, niin miksi miestä saa lyödä mutta naista ei? Väkivallan käyttö on perusteltua vain silloin, kun se on välttämätöntä oman terveyden/hengen/fyysisen koskemattomuuden ylläpitämiseksi.
Monista naisista kyllä huomaa, että ne v*ttuilee miehille tahallaan, koska "naista ei saa lyödä"...
Mutta alkuperäiseen tapaukseen: Kyllä, kyseessä on raiskaus, mutta toteen näyttäminen voi olla aika hankalaa.... Toivottavasti kaveri ei saanut mitään tautia siltä sumohuoralta.

Kaveri oli pitkään kimpassa yhden muijan kanssa jolla oli tapana välillä riidellessä läpsiä tätä kaveria naamaan. Kerran läpsäyksen päätteksi kaveri sitten toikaisi vakuuttavasti, että jos joskus vielä läpsäytät, niin lyön takaisin. Ei muijakaveri kokeillut onko tosissaan, eli läpsiminen loppui siihen.

Omat empiiriset tutkimukset ovat aina päätyneet läpsivien naisten osalta seuraavaan johtopäätökseen: huono lapsuus (suhteellista) ja siitä heijastuva erittäin huono itsetunto. Samat asiathan ne tuppaa mörököllimiehilläkin taustalla lymyämään. (juu-ei, niitä en ole tutkinut)

Tosin ei mun tutkimusaineisto tältä osin taida ihan täysin täyttää tiukumpien kvalitatiivisten tutkimusten validiteettia ja reliabiliteettia. Ei mua nyt sentään jokainen ole yrittänyt läpsästä. :)

Tästä saisi muuten vielä erinomaisen keissin siitä, miten näihin tuloksiin vaikuttaa osapuolten verbaalinen kyky julkituoda ajatuksiaan. Itsetunto näytellee siinä suurinta osaa.

Joten taas ajattelimista perheellisille. Pitäkääpä niitä pikkupilttejä hyvänä ja toivottuina ne lapsuusajat, niin ei sitten tarvitse vanhempana käydä noutamassa nenä poskella olevaa pikkuprinsessaa, joka ei uskonut sitä, että seuraavasta läpsäisystä tulee takaisin.

Hyvä threadi muuten harvinaisen vittumaisesta aiheesta. :4:

Aimotarmo sanoi:
Omat empiiriset tutkimukset ovat aina päätyneet läpsivien naisten osalta seuraavaan johtopäätökseen: huono lapsuus (suhteellista) ja siitä heijastuva erittäin huono itsetunto. Samat asiathan ne tuppaa mörököllimiehilläkin taustalla lymyämään. (juu-ei, niitä en ole tutkinut)

Totta turiset, tosin itsetunto ei aina ole se ongelma vaan kotoa saadut toimintamallitkin vaikuttavat. Jos äiti on läpsinyt isää, niin kyllä se monesti jatkuu lapsillakin. Lapsuudestahan nämä jutut paljolti tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom