Raiskaus helsingin keskustassa

Status
Viestiketju on suljettu.
T.K. sanoi:
Mun mielestä kaikki turhat asematunnelin neekerihengailijat pitäisi ajaa ulos, kuten juopoille ja puluillekin tehdään. Menisivät töihin tai kouluun opiskelemaan suomen kieltä sen sijaan, että päivät pitkät istuskelevat huutelemassa naisten perään. :curs:

Niin, Suomessahan on tunnetusti todella helppo saada töitä jos on vähänkin erivärinen tai -näköinen. Olisiko sitten parempi vaihtoehto jäädä himaan ryyppäämään ja pieksemään puolisoa ja lapsia, kuin lähteä ulos juttelemaan kavereitten kanssa?

Ja varmasti noiden neekerihengailijoiden joukosta löytyy aivan täysiä paskiaisia, mutta eiköhän suomalaistenkin joukosta löydy ihan vastaavia kusipäitä. Joten pitäisi varmaan kaikki loputkin heittää pois sieltä. Ja ensi kerralla kun joku alkuperäinen suomalainen tekee jonkun rikoksen, niin eiköhän pistetä tänne threadi pystyyn, että "Taas joku suomalainen raiskasi/ryösti pankin/whatever! Saunan taakse prkl kaikki valkoihoiset!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Valitettavan suuri osa poliisin tietoon tulleista raiskauksista on ulkomaalaisen tekemiä..
Varsinkin kun suhteuttaa väkilukuun ja maahanmuuttajien määrään nuo raiskaukset.
Silti kovempia rangaistuksia raiskaajille. Aivan sama onko suomalainen vai ulkomaalainen.

Salomaa sanoi:
Ganja ei yleensä liity mihinkään väkivaltaisuuteen muutenkaan. Kunhan korjasin.

Ai ei vai? Kyllä "kunnon" gangsta on väkivaltainen pilvessäkin. Rudeboy vie hengen ja rahat. Sun pilven pössyttelyllä tuskin on hirveesti tekemistä sen kanssa mitä kolmansissamaissa tapahtuu. Sitäpaitsi yhdessä dokkarissa lapsisotilaat oli ihan tuhannensekaisin kun riehui sielä Afrikassa, ja siinä vielä sanottiin että ne veti pilvee :piis:

Täällä missä minä asun oli joskus vuosi sitten lehdessä juttu, että nainen raikattu ja poliisi kaipaa vihjeitä. Seuraavalla viikolla oli, että tutkinnassa oli selvinnyt, että nainen oli keksinyt koko jutun.

Ja, että mitäkö tämä liittyy asiaan? Minusta tuntuu melko ihmeeltä miten kukaan ei ole nähnyt, joten vähän epäilyttää olisiko keksitty koko juttu.

En nyt halua millään lailla puolustella raiskaajaa ja hänen tekonsa on niin väärin kuin voi olla, mutta...

Tämä nainen siis oli tulossa viereisestä yökerhosta. Olikohan kyseessä ollut Baarikärpänen ja tiistain 0.20 euron tuopit? Nainen meni istumaan patsaan juureen. Hullussa kännissä ottamaan lukua? Nainen oli jutellut tämän ulkomaalaisen miehen kanssa, jonka jälkeen mies oli raahannut naisen patsaan taakse ja raiskannut. Nainen oli sammunut ja mies raiskannut sammuneena? Tämä ainakin selittäisi sen, miksei kukaan välttämättä ole kiinnittänyt tapahtumaan huomiota.

On tuo silti aika ällöttävää. En itse yleensä juo sammumispisteeseen asti, mutta kyllä välillä ylilyöntejäkin tapahtuu. :nolo: Ärsyttää, kun ollaan heti hyväksikäyttämässä puolustuskyvytöntä naista.

Njoo. Suomen oikeusjärjestä ja kaikki on ihan perseellään. Raiskauksen tuomiot pitäisivät olla 5 kertaa korkeampia, vähentyisi sekin toiminta pikkuhiljaa.

T.K. sanoi:
Samaan aikaan ovesta ryntäsi sisään neljä isokokoista somalia, joista kaksi tyrkkäsivät mut tuulikaapin seinää vasten ja yhden käsi käväisi hameen alla.

Tunnen syvää myötätuntoa puolestasi!

Mul meni loppupäivä ihan käteen, kun tärisin raivosta ja päässä oli musta pallo. Toivottavasti omille läheisille ei tapahdu koskaan mitään, koska jos mulla menee vaihde päälle, niin sit alkaa tapahtumaan.

-Marchi- sanoi:
Njoo. Suomen oikeusjärjestä ja kaikki on ihan perseellään. Raiskauksen tuomiot pitäisivät olla 5 kertaa korkeampia, vähentyisi sekin toiminta pikkuhiljaa.

Raiskaaja raiskaa vaikka tuomio olis mikä. Aivan varmasti. Toisaalta pitemmillä rangaistuksilla olis nämä hemmot kauemmin pois jaloista.

Mul meni loppupäivä ihan käteen, kun tärisin raivosta ja päässä oli musta pallo. Toivottavasti omille läheisille ei tapahdu koskaan mitään, koska jos mulla menee vaihde päälle, niin sit alkaa tapahtumaan.[/QUOTE]

Aikalailla samoilla linjoilla.

apophis sanoi:
IMO on aika perseestä että Suomessa ei enää voi liikkua turvallisesti 'pahoilla' alueilla. Tämä on tietysti arkipäivää oikeissa kaupungeissa, mutta esimerkiksi Central Park New Yorkissa on siivottu siihen malliin, että siellä voi nykyisin jopa kävellä tulematta ryöstetyksi, raiskatuksi ja tapetuksi. Toisin on asiat Detroitissa, mutta sielläpä ei ihan kaikki ihmiset asukaan...
Jokunen viikko sitten luin hesarista että Helsinki oli sijouttunut suuressa maailmanlaajuisessa tutkimuksessa maailman toiseksi turvallisimmaksi kaupungiksi, ainoastaan luxemburg oli turvallisempi, joten eiköhän stadi nyt ole kuitenkin vielä melko turvallinen paikka asua.

Ja itse täällä koko elämäni asuneena voin kyllä yhtyä tuohon tutkimukseen täysin, vaikka pari kertaa on tullut kadulla tapeltuakin :david: , mutta vakavat katuväkivaltatapaukset (murhat yms.) ovat aniharvinaisia, eli niitä ei täällä tapahdu käytännössä koskaan, kun taas jossakin päin maailmaa ne ovat arkipäivää.

Jakob sanoi:
Raiskaaja raiskaa vaikka tuomio olis mikä. Aivan varmasti. Toisaalta pitemmillä rangaistuksilla olis nämä hemmot kauemmin pois jaloista.

Ja onhan noissa rangaistusten koventamisessa aina myös se puoli, että panosten kovetessa myös teot raaistuvat, esimerkiksi raiskaustapauksessa tapetaan se uhri(?)

Onkohan aiheesta ihan tutkimuksia? Perstuntumalla sanoisin että mitä kurjemmat vankilat ja pidemmät tuomiot, sen kovemmat rikokset niillä, jotka niitä tekevät kuitenkin.

Rautatieasemien puhtaanapidosta...

spolk sanoi:
9) Oi kunpa voisin antaa rautatieaseman seudun Hanti-Mantiskin OMONin valvontaan pariksi päiväksi...

Olin itse joskus tilaisuudessa tarkkailla Moskovan miliisin toimintaa paikallisen rautatieaseman kulmilla. Kaikilta vähänkään tsetseenin näköisiltä tarkastettiin paperit aina tavattaessa ja paperien tarkastus alkoi hyvin usein pamputuksella.

Toinen vähemmistö, jota löytiin kuin vierasta sikaa (vaikka siis eivät näyttäneet olevan missään pahanteossa) olivat kaikki eskimonnäköiset Siperiasta tulleet asemapummit. Mainitsemasi hantit ja mansit sekä muutkin suomensukuiset ostjakit ja vogulit saivat siis säännönmukaisesti pamppua oikein isän kädestä.

Olisi tavallaan kaunis ajatus, että suomalainen poliisi tempoisi pampulla steissillä notkuvia somppuja aina ohi kulkiessaan, ihan liikunnan riemusta, mutta luulenpa, että Suomesta ei löydy loppujen lopuksi montakaan niin vannoutunutta neekerinvihaaja, jotka kestäisivät sellaista touhua ihan oikeasti katsella. Ei meinaan ole kivaa katseltavaa. Kuiteskaan.

Lainaus maikkarin keskuteluista;

Mene osoitteeseen http://statfin.stat.fi/statweb Paina nappia "Valitse tilastollisesta aihejaosta", jolloin sinulle aukeaa uusi ikkuna eri hakemistoilla. Valitse "oikeus".
Tämän jälkeen vain valitset "Rikostilastot ja vangit", tämän jälkeen "Rikokset ja niiden selvittäm. 1980-2000" Tämän jälkeen sinulle aukeaa uusi ikkuna jossa suoritat haun sinua kiinnostavilla parametreilla. Suhteellisen helppo käyttää.

Esim. somalit vs. suomalaiset ryöstöt: somalit tehneet vuonna 2000 124 ryöstöä, somaleita Suomessa 4410 kpl, joten somalit ovat tehtailleet 0.028118 ryöstöä per nuppi.
Suomalaiset tehneet 1304 ryöstöä ja suomalaisia on 5171320 kpl eli suomalaiset tehneet 0.00025216 ryöstöä per nuppi.
Lukujen suhteeksi saamme 111.5 eli somalit tekevät noin 112 kertaa enemmän ryöstöjä Suomessa suomalaisiin verrattuna.
Tässä muutama esimerkkiluku:

Somalit: kaikki rikokset 2.43, varkaus 3.99, ryöstö 111.5, pahoinpitely 7.17, törkeä pahoinpitely 13.6, raiskaus 33.38

Turkkilaiset: kaikki rikokset 5.36, varkaus 0.33, ryöstö 4.57, pahoinpitely 21.39, törkeä pahoinpitely 11.05, raiskaus 42.38

Turkkilaiset näemmä raiskaa jopa somppuja enemmän.

Vaikkei suoranaisesti liitykään asiaan; miksi sitä steissiä ei voi tyhjentää kaikista apinoista, vittupäähihhuleista ja muista häiriötekijöistä? En tiedä asiaa sen tarkemmin, joten antakaa anteeksi maalaisuuteni. Onko niitä saatanoita (suomalaisia, somaleita... mitä vaan) siellä niin paljon, ettei niitä saada sieltä roudattua pois? Halutaanko niitä edes heittää sieltä pois? Onko Helsingin kaupungin järjestyssäännössä mainintaa asiasta? Luulisi, että jos "tavalliset" ihmiset ei edes päiväsaikaan voi mennä ja tulla rauhassa, pitäisi asiaan puuttua jo kovalla kädellä.

SniffDaddy sanoi:
Onko niitä saatanoita (suomalaisia, somaleita... mitä vaan) siellä niin paljon, ettei niitä saada sieltä roudattua pois? Halutaanko niitä edes heittää sieltä pois? Onko Helsingin kaupungin järjestyssäännössä mainintaa asiasta? Luulisi, että jos "tavalliset" ihmiset ei edes päiväsaikaan voi mennä ja tulla rauhassa, pitäisi asiaan puuttua jo kovalla kädellä.

Tuolla viittauksella hanti-mantiskin OMON:iin en tarkoita ko suom-ugrilaisia kansoja vaan tämän tietyn OMON yksikön toimintapoja ja mainetta. Siinä on se pointti että jos jokainen HKI:n asemalla "steissailija" tietäisi että rötökset tuovat paikalle ko yksikköön verrattavan osaston, jonka jälkeen kellään ei ole enää kivaa ja steisssailijoilla vielä vähemmän kivaa, se nostaisi kynnystä notkua aseman seutuvilla ja näin alue siistiytyisi.

Kysehän ei ole siitä etteikö jotain aluetta voitaisi siistiä, muistaakseni Eva Biaudet vaati jossain haastattelussa lisää poliiseja juuri aseman nurkille, muttei "kyennyt" sitten vastaamaan miksi niitä tarvitaan.

No Helsinki sinänsä ei juuri kiinnosta, harmittaa vaan, että suomalaisista on tullut tällaisia lampaita ja kukkahattu tätien alamaisia. No sitä saa mitä tilaa

SniffDaddy sanoi:
Vaikkei suoranaisesti ...

Tuo on julkista aluetta, ei sieltä niin vaan ketää ilman syytä ulos heitetä.
Eikä siellä mitään jatkuvaa rähinää ole kulkeminen, toisaalta kun oon ruma jätkä, niin siellä kulkeminen on minulle eri asia kuin esim. tyttökaverille, joka saa kuunnella jatkuvaa kalkatusta kun sieltä läpi 7 jälkeen illalla kävelee.

Kamala juttu, rupee aina ahistamaan kun lukee tällasia uutisia :(

Mutta sanokaas Tatu, Sakael tai joku muu asiaan perehtynyt, että lasketaanko tuo tapahtuma (näiden tietojen varassa) lain mukaan raiskaukseksi? Muistaakseni, jos uhri itse on saattanut itsensä "huonoon kuntoon" (tässä: juonut itsensä kauheeseen känniin?), niin silloin kyseessä on "vain" sukupuoliyhteyteen pakottaminen eikä esim. yleinen syyttäjä voi siitä syytettä nostaa. Vai pitääkö olla niin, että uhri on juonut ihan tajunsa kankaalle, ennen kuin tämä ehto täytyy, vai miten se nyt menee...?

Helga sanoi:
lasketaanko tuo tapahtuma (näiden tietojen varassa) lain mukaan raiskaukseksi? Muistaakseni, jos uhri itse on saattanut itsensä "huonoon kuntoon" (tässä: juonut itsensä kauheeseen känniin?), niin silloin kyseessä on "vain" sukupuoliyhteyteen pakottaminen eikä esim. yleinen syyttäjä voi siitä syytettä nostaa. Vai pitääkö olla niin, että uhri on juonut ihan tajunsa kankaalle, ennen kuin tämä ehto täytyy, vai miten se nyt menee...?

Sukupuoliyhteyteen pakottaminen on kyseessä, jos väkivaltaa tai sillä uhkaamista ei tapahdu lainkaan, taikka sitten sellainen on vähäistä tai rikos on muutoin vähäinen.

Muistuttaa siis aika lailla monien muiden rikosten lieviä tekomuotoja: ilmaisu "lievä raiskaus" vain ei sopinut Suomen poliittiseen ilmastoon.

Erittäin tärkeän yleisen edun vuoksi syyttäjä voi nostaa syytteen sukupuoliyhteyteen pakottamisesta ilman uhrin tahtoakin. Näin esim. kun tekijä on toistanut tällaisia solkenaan, mm. oltuaan välillä poliisissa kiinni.

KONE-MASIINA sanoi:
Korvaani kuulostaisi, että sinulla on ennakkoluuloja. Ei taitaisi "neekerihengailija" saada kuvitteellisesta lafkastasi töitä? Ihme, että jossakin ne "neekerihengailijat" hengaa päivät pitkät, kun ei löydy töitä.

Minun mielestä hänellä on oikeus ennakkoluuloihin, sen jälkeen miten törkeästi nuo somalit häntä kohtaan käyttäytyivät.

Aleley sanoi:
Minun mielestä hänellä on oikeus ennakkoluuloihin, sen jälkeen miten törkeästi nuo somalit häntä kohtaan käyttäytyivät.
Mä oon tavannu monta kyrpää ja aggressiivista suomalaista. Vittu Mitä porukkaa! :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom