Snake sanoi:
Se on kyllä ihme,että kukaan ei auta. :(
Takavuosina siskon kimppuun kävi somali Tampereen Koskikeskuksessa,eikä kukaan tehny mitään,vaikka sisko huusi minkä pysty ja paikalla oli muitakin ihmisiä.Se kuollumies kouri pikkusiskoo vähän joka paikasta,ennenkuin se sai rimpuiltua ittensä irti ja juoksi karkuun.
Tuota olen itsekin ihmetellyt, että miten ihmiset on niin välinpitämättömiä nykyisin. Ei sen puoleen olen kyllä sitä mieltä, että somalit voisi järestään kaikki lähettää takaisin omaan kotimaahansa. Viime syksynä olin kävelemässä Rocksista taksijonoon lauantaina joskus kahden aikaan yöstä, kun kaksi somppua käveli vastaan ja toinen täräytti nyrkillä suoraan olkapäähän. Vieläkin ketuttaa etten ruvennut huutamaan kuin palosireeni, poliisit oli maijalla noin 100 metrin päässä istuskelemassa. Tyydyin vain haistattelemaan takaisin, tuskinpa edes ymmärsivät mitä sanoin. Ja en varmasti provoisunut tilannetta mitenkään, kun en edes katsonut heihin päin, vaan maahan, juuri sen takia, etteivät ala molottaa mitään.
Itse en kyllä mieluiten yöllä kävele yksin missään ja taksikuskiltakin pyydän aina, että katsoo, että varmasti pääsen rappuun ilman ylimääräisiä seuralaisia.
Ei tulisi mieleenkään alkaa juttelemaan kenenkään tuntemattoman kanssa, jos en nää lähistöllä myös muita ihmisiä.
Suomessa raiskauksista saa kyllä järkyttävän pienet tuomiot. Mutta taas aika usein kuulee näitä juttuja, jossa toista onkin alkanut aamulla kaduttaa ja yöllä yhdessä sovituista hommista tuleekin raiskaus. Tapauksia missä on tuntemattoman kanssa baarista lähdetty jomman kumman kotia ja
sitten päättääkin puolialastomana kieltäytyä niin olen vähän sitä mieltä, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tietenkään niin EI saisi tapahtua, mutta kyllä tuossa jo jonkun verran joutuu peiliinkin katsomaan