Raiskaus helsingin keskustassa

Status
Viestiketju on suljettu.
T.K. sanoi:
Ei välttämättä... Jos itse odottelisin yöbussia Rautatientorilla ja kuulisin aamuyöhön sopivaa "kännisten metelöintiä", niin en todellakaan menisi tsekkaamaan, onko kaikki ok. Tuskin olen ainoa, joka näin ajattelee... Todennäköisesti vielä kävelisin syrjemmälle, etten itse saisi epämiellyttäviä kännisiä tms. pelottavia seuralaisia.

Et ole.

T.K. sanoi:
Mun mielestä kaikki turhat asematunnelin neekerihengailijat pitäisi ajaa ulos, kuten juopoille ja puluillekin tehdään. Menisivät töihin tai kouluun opiskelemaan suomen kieltä sen sijaan, että päivät pitkät istuskelevat huutelemassa naisten perään. :curs:

Ei ne saa tehdä töitä, tai sitten se ei vaan kuulu somali miesten tapoihin. Eli naiset tekee työt, miehet polttaa ganjaa ja hosuu rynnäkkökiväärien kanssa. Korjatkaa jos ole väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumu sanoi:
Vittumainen tapaus.

Todennäköisesti uhri on mennyt shokkiin, eikä ole osannut huutaa apua. Näin käy ilmeisesti valitettavan usein.

Tai sit on lyöty puukko kurkulle ja sanottu että turpa kiinni ämmä.

Sumu sanoi:
Silti, jonkinlainen itsesuojeluvaistokaan ei olisi pahitteeksi. Täytyisi vähän katsoa kenen kanssa alkaa keskellä yötä pimeässä jutustella, varsinkin kun ihmisiä paikalla ei juurikaan ole. Älkää silti käsittäkö väärin, en syyllistä uhria, raiskaaja sen väärän teon on tehnyt.

Noiden hengailijaneekereiden ja muiden asemalatinojen seuraa kun yleensä ei voi valita. Liian suorasukainen pois häätäminen yleensä vain provosoi ja suututtaa täysin itsekritiikittömiä seuraan lyöttäytyjiä. Välinpitämättömyydestäkin saattavat vain muuttua todella agressiivisiksi, eikä heistä ainakaan pääse eroon. Kai yksin keskellä yötä sitä vain yrittäisi väkisin kohteliaasti "jutustella" aiheuttamatta minkäänlaisia konflikteja ja toivoa, että se bussi tulisi nopeasti. Mun mielestä se on itsesuojeluvaistoa parhaimmillaan, ellei sitten ole niin taitava ja voimakas nainen, että tarvittaessa selättäisi vaikka isokokoisen miehen.

On niillä ählyillä kans ihan omat muslimien säännöt. Jos naisella kasvot tai hiukset näkyy nainen on saastainen ja hänet saa raiskata. yms. lakeja. Miksi ei maahanmuuttajille ja muille pakolaisille tehdä heti rajalla selväksi suomen lakeja. Vittu mitä mulkkuja.

Jahas. Jälleen yks "tapetaan kaikki ulkomaalaiset" -threadi :jahas:

Teko on yhtä perseestä ja tuomittava oli tekijänä kuka tahansa.

Ei ole elämä reilua, ei

Eli naiset tekee työt, miehet polttaa ganjaa ja hosuu rynnäkkökiväärien kanssa. Korjatkaa jos ole väärässä.

Ei taida kuulua muslimien uskontoon. Ganja ei yleensä liity mihinkään väkivaltaisuuteen muutenkaan. Kunhan korjasin.

SEAGRAM sanoi:
Ei ne saa tehdä töitä, tai sitten se ei vaan kuulu somali miesten tapoihin. Eli naiset tekee työt, miehet polttaa ganjaa ja hosuu rynnäkkökiväärien kanssa. Korjatkaa jos ole väärässä.

Olet väärässä.

Miksi ihmeessä tässä haukutaan heti neekereitä ja muslimeja kun raiskaajasta tiedetään about pelkästään että se oli tummahiuksinen ja puhui espanjaa?

T.K. sanoi:
Noiden hengailijaneekereiden ja muiden asemalatinojen seuraa kun yleensä ei voi valita. Liian suorasukainen pois häätäminen yleensä vain provosoi ja suututtaa täysin itsekritiikittömiä seuraan lyöttäytyjiä. Välinpitämättömyydestäkin saattavat vain muuttua todella agressiivisiksi, eikä heistä ainakaan pääse eroon. Kai yksin keskellä yötä sitä vain yrittäisi väkisin kohteliaasti "jutustella" aiheuttamatta minkäänlaisia konflikteja ja toivoa, että se bussi tulisi nopeasti. Mun mielestä se on itsesuojeluvaistoa parhaimmillaan, ellei sitten ole niin taitava ja voimakas nainen, että tarvittaessa selättäisi vaikka isokokoisen miehen.

Tai ajattelisi etukäteen itsesuojeluvaistolla ja istuisi johonkin, missä on muita ihmisiä. Viimeiset bussit menee noin 1.35, joten luulisi sitä porukkaa siihen aikaan olevankin.

Itselleni ei tulisi mieleenkään istua yhtään syrjään tuohon aikaan viikosta ja yöstä. Eipä ikinä, kun on pimeää.

Siltikään en tarkoita sitä, että tämä tyttö teki mitään väärin.

VVF sanoi:
On niillä ählyillä kans ihan omat muslimien säännöt. Jos naisella kasvot tai hiukset näkyy nainen on saastainen ja hänet saa raiskata. yms. lakeja.

Lähde?

VVF sanoi:
On niillä ählyillä kans ihan omat muslimien säännöt. Jos naisella kasvot tai hiukset näkyy nainen on saastainen ja hänet saa raiskata. yms. lakeja. Miksi ei maahanmuuttajille ja muille pakolaisille tehdä heti rajalla selväksi suomen lakeja. Vittu mitä mulkkuja.
Ja tässäkään viestissä ei ollut mitään yleistystä.
-------------
Nää saunis-threadit on kyllä pirun kehittäviä :rolleyes:

"kaikki ählyt ja ryssät pois puhtaasta Suomesta ja heti!" "Raiskaajilta munat pois ja vielä hirveämmät pedofiilit saunan taakse välittömästi."

T.K. sanoi:
"neekerihengailijat". Menisivät töihin

Korvaani kuulostaisi, että sinulla on ennakkoluuloja. Ei taitaisi "neekerihengailija" saada kuvitteellisesta lafkastasi töitä? Ihme, että jossakin ne "neekerihengailijat" hengaa päivät pitkät, kun ei löydy töitä.

ps. Sanokaa nyt joku, että he vierastavat töitä pliis.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Minustakin on sangen ihmeellistä, että pakolaiset "kiittää" Suomea avunannosta tekemällä rikoksia. Mutta niin se oli Ruotsissakin, kun finskit sinne meni ryhmällä.

Mike sanoi:
Uskomatonta että noin voi tapahtua, luulisi että eukko olisi pitänyt semmoista mekkalaa, että edes joku olisi apuun tullut. Tosin kun tuommoisen raiskaajan paikanpäällä pieksee, niin saa pian itse syytteen.

Se on kyllä ihme,että kukaan ei auta. :(
Takavuosina siskon kimppuun kävi somali Tampereen Koskikeskuksessa,eikä kukaan tehny mitään,vaikka sisko huusi minkä pysty ja paikalla oli muitakin ihmisiä.Se kuollumies kouri pikkusiskoo vähän joka paikasta,ennenkuin se sai rimpuiltua ittensä irti ja juoksi karkuun.Viikkoja intin siskolta,että mennään kattoon kuka se oli,mutta ei suostunu millään,kun tiesi,ettei se apina sieltä omin jaloin pois lähteny olis.Se olis takuulla lentäny sieltä kaiteelta alas,missä ne ainakin tohon aikaan nojaili,sen verran hyvät raivarit siitä otin.Jälkeenpäin olen miettinyt,että ehkä ihan hyvä,kun ei lähteny näyttään kuka se oli...,vaikka vieläkin se vituttaa :curs:

Hippa sanoi:
Tai ajattelisi etukäteen itsesuojeluvaistolla ja istuisi johonkin, missä on muita ihmisiä. Viimeiset bussit menee noin 1.35, joten luulisi sitä porukkaa siihen aikaan olevankin.

Itselleni ei tulisi mieleenkään istua yhtään syrjään tuohon aikaan viikosta ja yöstä. Eipä ikinä, kun on pimeää.

Siltikään en tarkoita sitä, että tämä tyttö teki mitään väärin.

Samoilla linjoilla. Viime lauantaina käveltiin Kalliosta keskustaan. Minä kaveri ja sen tyttöystävä. Tämä tyttöystävä, joka opiskeli naistutkimusta valitteli, kuinka hirveää on naisille, että ei voi keskellä yötä kulkea Kaisaniemen puiston läpi. Siellä ilmeisesti tapahtuu eniten raiskauksia koko Suomessa. Well, mä en nyt tässä viestissä ota erikoisemmin kantaa raiskauksen vastenmielisyyteen. Se varmasti on monta kertaa pahempi asia, kun pahoinpitely. Kuitenkaan mä en nää esim. Kaisaniemen puistoa tai rautatieaseman syrjäisiä nurkkia naiskysymyksenä. Itse olen 190 senttinen ja ainakin takki päällä näytän normaali vartaloiselta, mutta mulla ei tulis mieleenkään kävellä yksin keskellä yötä Kaisaniemen puiston läpi.

eccu sanoi:
Valitettavasti moni niistä kusipäistä jää tuomitsematta, koska "näyttö on epäselvä" (WTF). Jos oman perheen/tuttujen kohdalle sattuisi tällainen tapaus, minä voisin kyllä henkilökohtaisesti selväntää näyttöä. Ihan sama, vaikka itsellekin tulisi tuomio, mutta joku lasten/naisten raiskaaja ei pääsisi ilman rangaistusta.

Jep, valitettavasti aina silloin tällöin raiskaaja pääsee pälkähästä. Mutta ilman pitävää näyttöä ei ketään voi tuomita. Ei varmaan sinustakaan olisi ihan hirmuisen mukavaa joutua syyttömänä "raiskauksesta" vankilaan, koska joku vanha hoito on päättänyt kostaa syystä tai toisesta.

Itse olen 190 senttinen ja ainakin takki päällä näytän normaali vartaloiselta, mutta mulla ei tulis mieleenkään kävellä yksin keskellä yötä Kaisaniemen puiston läpi.

IMO on aika perseestä että Suomessa ei enää voi liikkua turvallisesti 'pahoilla' alueilla. Tämä on tietysti arkipäivää oikeissa kaupungeissa, mutta esimerkiksi Central Park New Yorkissa on siivottu siihen malliin, että siellä voi nykyisin jopa kävellä tulematta ryöstetyksi, raiskatuksi ja tapetuksi. Toisin on asiat Detroitissa, mutta sielläpä ei ihan kaikki ihmiset asukaan...

No eipa ollut yllatys:
1) Taas yksi suomalainen ääliö muija raiskattiin
2) Suomen poliisi on munaton johtuen lainsäädännöstä
3) Munattomuus vie maineen, kun ei ole mainetta niin kaikki rakit hyppii silmille
4) Helsingin rautatieasema on törkypesä
5) Törkypesää ei voi putsata kun ollaan niin vetelä kansa
6) Venäläiset tutut aina ihmettelee miten te siedätte tollasta
7) Vastaan että finski poliisejakin vituttaa kun ei voi mitään
8) Eipä voi muuta todeta kuin että idiotismia parhaimmillaan
9) Oi kunpa voisin antaa rautatieaseman seudun Hanti-Mantiskin OMONin valvontaan pariksi päiväksi...

Snake sanoi:
Se on kyllä ihme,että kukaan ei auta. :(
Takavuosina siskon kimppuun kävi somali Tampereen Koskikeskuksessa,eikä kukaan tehny mitään,vaikka sisko huusi minkä pysty ja paikalla oli muitakin ihmisiä.Se kuollumies kouri pikkusiskoo vähän joka paikasta,ennenkuin se sai rimpuiltua ittensä irti ja juoksi karkuun.

Tuota olen itsekin ihmetellyt, että miten ihmiset on niin välinpitämättömiä nykyisin. Ei sen puoleen olen kyllä sitä mieltä, että somalit voisi järestään kaikki lähettää takaisin omaan kotimaahansa. Viime syksynä olin kävelemässä Rocksista taksijonoon lauantaina joskus kahden aikaan yöstä, kun kaksi somppua käveli vastaan ja toinen täräytti nyrkillä suoraan olkapäähän. Vieläkin ketuttaa etten ruvennut huutamaan kuin palosireeni, poliisit oli maijalla noin 100 metrin päässä istuskelemassa. Tyydyin vain haistattelemaan takaisin, tuskinpa edes ymmärsivät mitä sanoin. Ja en varmasti provoisunut tilannetta mitenkään, kun en edes katsonut heihin päin, vaan maahan, juuri sen takia, etteivät ala molottaa mitään.

Itse en kyllä mieluiten yöllä kävele yksin missään ja taksikuskiltakin pyydän aina, että katsoo, että varmasti pääsen rappuun ilman ylimääräisiä seuralaisia.
Ei tulisi mieleenkään alkaa juttelemaan kenenkään tuntemattoman kanssa, jos en nää lähistöllä myös muita ihmisiä.

:offtopic: Suomessa raiskauksista saa kyllä järkyttävän pienet tuomiot. Mutta taas aika usein kuulee näitä juttuja, jossa toista onkin alkanut aamulla kaduttaa ja yöllä yhdessä sovituista hommista tuleekin raiskaus. Tapauksia missä on tuntemattoman kanssa baarista lähdetty jomman kumman kotia ja
sitten päättääkin puolialastomana kieltäytyä niin olen vähän sitä mieltä, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tietenkään niin EI saisi tapahtua, mutta kyllä tuossa jo jonkun verran joutuu peiliinkin katsomaan :offtopic:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom