Olen miettinyt, että oiskos se yksi syy tähän ulkomaalaisten islamilaistaustaisten perseilyyn, että täällä länsimaailmassa ei heidännäkökulmastaan ole niin minkäälaisia lakeja.
Pientä galluppia, ketkä teistä on käyny Amsterdamissa, teittekö reissulla mitään minkä voisi tulkita suomessa laittomaksi?
Pointti on se että rangaistusten puutteessa helposti tulee tehtyä asioita mitä ei tulisi tehtyä jos se olisi laitonta. Saksassa olen ajanut 240km/h autolla jne. Muslimien näkökulmasta suomessa ei ole minkäänlaisia lakeja, kun vertaa syntymämaan lakeihin. Täällä ei kivitetä ihmisiä, täällä ei vedetä torilla kirveellä kättä irti.. ei mitään sellaista. Kysymys kuuluu, voiko sellaisista oloista kotoisin olevat milloinkaan kunnioittaa lakeja joissa niiden mielestä ei ole mitään "munaa"
Toinen juttu sitten on, että miten paljon tossa vaikuttaa toi ja miten paljon se että suomalaisnaiset on moraalittomia alastikulkevia vääräuskoisia huoria, joiden raiskaaminen on suorastaan Allahille kunniaksi oleva teko.
Se silti minusta on niin että ainoa keino saada maahanmuuttajat/pakolaiset kunnioittamaan lakeja on säätää ne lait niin tiukoiksi että niitä kunnioitetaan. Tämä äärimmäisen lepsu rangaistuskäytäntö yhdistettynä hyysäämiseen on aikapommi. Nyt jos suomessa kertakaikkiaan lopetettaisiin tälläinen hyysääminen (afrikastatulijat pitänevät suomalaisia vammasina idiootteina, eihän nyt kukaan voi vastikkeetonta mammonaa jakaa valtaisia määriä, hulluhan sellanen on..) Siinä olen samaa mieltä, sulaa hulluutta se on jakaa suomalaisten työllä tehtyä rahaa somaleille..
Somalit ei voi kunnioittaa suomalaista yhteiskuntaa niin kauan kun täällä jaetaan vastikkeetonta rahaa, ne pitää suomalaisia maailman suurimpina pölvästeinä, ja niin kauan kun täällä heidän näkökulmasta ei ole mitään lakeja
Mutta jos se hyysäys ja lepsut rangaistukset jäisi historiaan, somalit tuntisivat olonsa kotoisammaksi ja sopeutuisivat tai kuolisivat.. Tai lähtisi ruotsiin. Kaikki parempia vaihtoehtoja;)