Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Henkilökohtainen mielipiteeni on näitten ulkomaalaisten raiskareitten kohdalla se, että heidät karkotetaan välittömästi tuomion lukemisen jälkeen omaan maahansa suorittamaan tuomiota.

Tätähän jo onneksi on ruvettu joidenkin osalla toteuttamaan, mutta tuomiot ovat kyllä hanurista. Jos raiskari saa tekosistaan tuomiota vuoden ja lusii siitä hyvässä lykyssä ekakertalaisena puolet, niin on varmaan ihan sama, istuuko sen kuus kuukautta himassa vai valtion passattavana.

Suomalaisten raiskareitten kohdalla voisi sitten ihan huoletta katkoa vehkeet, niin ei sitten enää ikinä tule ketään väkisin ottamaan.:curs:

PAKKOKASTRAATIO TAKAISIN!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen heti mukana operaatio rapepatrolissa.

Olen valmis ottamaan tuomion, jos saan pahoinpidellä naapuri raiskaajan.

Anteeksi viestin sävy, mutta pistää niin vihaksi. Ja olen tosissani. Olen jo pidemmän aikaa fantasioinut, että satun paikalle kun raiskaus on menossa.
Tässähän meitä on jo kolme jolla on sama "fantasia". Tuomio tai turpaan, kunhan raiskaajakin saa isän kädestä. Kun Suomessa ollaan niin täytyy vaan varautua siihen että itse saa huomattavasti kovemman sanktion kuin se raiskaaja.

Itse en pysty millään ymmärtämään mikä on syynä raiskata. Miksi?

Jos olisin lähempänä niin voisin tulla houkutuslinnuksi. Sitten joku vois pitää tyyppiä paikallaan ja minä saisin potkia siltä munat rusinaksi. :jahas:

Mun mielestä olis myös kiva Dr. Martenseilla potkia porukalla vähän joka sortin ihmisryhmää, kuten mm. somppuja,, ryssiä, kurdeja, Kosovon albaaneja, lietolaisia ja hurreja, mutta kun se vaan vähän rikollista touhua myös se...

Seuraavaksi ollaankin jo siinä pisteessä, kun kaiken maailman kuulapäät luulevat saavansa oikeutuksen tehdä mitä tahansa - lisäksi todennäköisesti kaiken maailman idänihmeet ja etelän poppoo järjestäytyisivät vielä suuremmiksi porukoiksi missä nyt liikuskelevat, kun se on saletti, ettei sieltä puolen saada koskaan minkään näköistä perääntymisen merkkejä.

Eli kannatan välitöntä karkoitusta, eikä mua haittaa, mikäli kytät tai maahanmuuttoviranomaiset vähän silittää näiden kikkelintuikkaajien poskea matkalla lentoasemalle.

Kuitenkin kirjoitat aivan muuta.
Sulla tais mennä pointti ohi? Toki minulla on oikeus mennä suojatiellä auton alle enkä ole syyllinen mutta en siltikään sitä tee. Teetkö sinä? Lohduttaisko sua kun makaat lasaretissa, että sulla nyt vain olisi pitänyt olla oikeus olla välittämättä siitä autosta joka kaahasi sua kohti?

Wikipediasta lainattua:

Teon motiivi
Raiskaajien motiiveista vallitsee erilaisia näkemyksiä. Erityisesti feministiset tutkijat ovat esittäneet raiskauksessa olevan kyse ennen kaikkea vallankäytöstä ja uhrin kiduttamisesta ja nöyryyttämisestä. Eräät evoluutiopsykologit ovat puolestaan väittäneet, että raiskaus on ensisijaisesti seksuaalisen halun toteuttamista

Raiskauksen seuraukset uhrille
Raiskauksen uhrit kokevat usein traumaattisia muistoja vielä pitkään teon jälkeen, joskus jopa koko loppuelämänsä ajan. Henkiset seuraukset ovat yleensä kulttuurisidonnaisia, mutta yleensä koetaan häpeää ja vihaa, josta usein seuraa masennusta ja syrjäytymistä. Uhrit ovat käytännössä aina psykologisen hoidon tarpeessa. Joissakin kulttuureissa raiskatut saatetaan syyllistää ja syrjäyttää yhteisöstä. Näin esimerkiksi arabimaissa, joissa raiskattu nainen saatetaan surmata suvun kunnian nimissä.

Raiskauksen fyysiset seuraukset naiselle voivat olla vakavat: Nainen voi saada sukupuolielinten vaurioita, kuten anuksen ja emättimen repeämiä, jotka voivat vaatia joissakin tapauksissa hoitotoimenpiteitä. Myös erilaiset sukupuolitaudit ovat mahdollisia, kuten myös naisen tuleminen raskaaksi.

Sulla tais mennä pointti ohi? Toki minulla on oikeus mennä suojatiellä auton alle enkä ole syyllinen mutta en siltikään sitä tee. Teetkö sinä? Lohduttaisko sua kun makaat lasaretissa, että sulla nyt vain olisi pitänyt olla oikeus olla välittämättä siitä autosta joka kaahasi sua kohti?
Sama koskee miehiä yhtä lailla kuin naisia raiskausten osalta. Ei ole pakko mennä snagarin jonoon perjantai-iltana, jossei ole varmasti jonon isoin ja vahvin karpaasi.

Sama koskee miehiä yhtä lailla kuin naisia raiskausten osalta. Ei ole pakko mennä snagarin jonoon perjantai-iltana, jossei ole varmasti jonon isoin ja vahvin karpaasi.
Juu siis kyllä. Siksi yleensä minä, jos joku minua isompi (näitä on paljon) näyttää alkavan riehumaan ja haastamaan riitaa snägärijonossa, siirryn sivuun enkä ala ehdoin tahdoin ottamaan pataani, vaikka minulla olisikin täysi oikeus siinä jonossa olla.

Täällä yksi vapaaehtoinen ilmoittautuu mukaan väijyyn. Kyllä nyt aletaan oikeasti olla siinä tilanteessa että pitää ottaa omankädenoikeus käyttöön. Kun ei saatana päättäjät herää, niin eiköhän olisi aika suomalaisten miesten alkaa toimia. :curs::curs:

Suosittelen pitäytymään julkisella forumilla väkivallalla uhkailusta, privana voi kuka vaan sopia mitä vaan, mutta se että jää kiinni ulkomaalaisiin henkilöihin kohdistuneesta pahoinpitelystä lynkkausmentaliteetilla ja vielä tulee ilmi että se on etukäteen netissä sovittu.. Ei hyvä.. huonoa julkisuutta ja ennakkotapauksena linnaa.

vink vink, meilit laulamaan jos siltä tuntuu, mutta oman selustan takia ei kannata huudella näistä julkisesti.

Parlamentaarinen ratkaisu, reilu siirtymä oikealle on sitä mitä itse toivon ja odotan, en pelkästään rikoskysymyksissä vaan ihan muutenkin. Vaalit tulossa, toivotaan ettei hyysärit+vasemmisto kerää paljoa ääniä. Eduskuntavaaleissa seuraavaksi tsemppi päälle ja mahdollisimman moni oikean laidan kulkija ja nykylinjan vastustaja arkadianmäelle. Toivon itse Itävallan mallia. Kyllä vielä joskus sekin tapahtuu tätä menoa.

Munattomalle politiikalle joka selkeästi ei kykene suojelemaan suomen kansalaisia ja eritoten naisia, on tehtävä loppu!

e: Paremman suomen puolesta, elkää helvetissä äänestäkö vihreitä, rkp:tä, demareita tai vasureita.. Kokoomuskaan ei ihan puhtaita jauhoja saa, mutta pahimpia on sosialistit ja viherpipertäjät maailmanhalailijat. Helsingissä jos asuisin Halla-Aho saisi mun äänen, ja toivottavasti aika monen muunkin.!

Suosittelen pitäytymään julkisella forumilla väkivallalla uhkailusta, privana voi kuka vaan sopia mitä vaan, mutta se että jää kiinni ulkomaalaisiin henkilöihin kohdistuneesta pahoinpitelystä lynkkausmentaliteetilla ja vielä tulee ilmi että se on etukäteen netissä sovittu.. Ei hyvä.. huonoa julkisuutta ja ennakkotapauksena linnaa.

vink vink, meilit laulamaan jos siltä tuntuu, mutta oman selustan takia ei kannata huudella näistä julkisesti.

Parlamentaarinen ratkaisu, reilu siirtymä oikealle on sitä mitä itse toivon ja odotan, en pelkästään rikoskysymyksissä vaan ihan muutenkin. Vaalit tulossa, toivotaan ettei hyysärit+vasemmisto kerää paljoa ääniä. Eduskuntavaaleissa seuraavaksi tsemppi päälle ja mahdollisimman moni oikean laidan kulkija ja nykylinjan vastustaja arkadianmäelle. Toivon itse Itävallan mallia. Kyllä vielä joskus sekin tapahtuu tätä menoa.

Munattomalle politiikalle joka selkeästi ei kykene suojelemaan suomen kansalaisia ja eritoten naisia, on tehtävä loppu!

Dilemma onkin siinä että esim. nyt kuntavaaleissa ei ole yhtään oikeasti potentiaalista oikeistolaista puoluetta mukana. Joku Perussuomalaiset tietysti löytyy, mutta niilläkin on täällä Lahdessa joku helvetin Hassan Osman Gebreil ehdolla. Siinäpä oikein Perussuomalainen saatana. Kävin asiasta mainitsemassa muille ko. puolueen ehdokkaille. Voin kertoa että kyllä heitäkin harmitti.

Se on sääli, koska itseäkin arveluttaa suomen puoleiden yleinen vasemmistolaisuus.

Oispa meillä edelleen puolueita tyyliin IKL, suomen kansan sinivalkoiset sun muut vastaavat porukat.. Tälläisessä monikulttuurissa varmasti alkaa pikkuhiljaa kukoistamaan oikea oikeistolaisuus.

Se on vaan fakta että suomalainen mies aniharvoin raiskaa naisen, suurinosa tapauksista on jotain väärinkäsityksii kun on tajuton humalatila jne... tai sit henkilö on sairas henkisesti

Ulkomaalaiset ja ennenkaikkee muslimit raiskaa naisen ihan vaan luontevasti.. se vaan on luonteva juttu niille

Se on vaan fakta että suomalainen mies aniharvoin raiskaa naisen, suurinosa tapauksista on jotain väärinkäsityksii kun on tajuton humalatila jne... tai sit henkilö on sairas henkisesti

Ulkomaalaiset ja ennenkaikkee muslimit raiskaa naisen ihan vaan luontevasti.. se vaan on luonteva juttu niille

Oliko tää sarkasmia :eek:

Suomalainen mies hakkaa vaimoaan ja raiskaa neljän seinän sisällä kenenkään ulkopuolisen tietämättä.

Suomalainen mies hakkaa vaimoaan ja raiskaa neljän seinän sisällä kenenkään ulkopuolisen tietämättä.

Tuo sun viestis sitä sarkasmia tais olla, parhaammasta päästä..

Mulle on aivan sama onko tää raiskaaja vihree vai punanen, mutta turpiin tuollaisia sais pistellä.

Älä nyt jaksa jauhaa tota iänikuista paskaa. Eiköhän toi nyt ole jo teidän piipertäjien puolellekin tullut selväksi että noi pakolaiset tulee tänne ja järjestää valtaosan kaikista raiskauksista. Turha siihen on vetää mukaan suomalaisten välisiä ongelmia. Ne on kuitenkin niitä juttuja joiden kanssa meidän on elettävä, mutta noita ulkomaalaisia sikoja ei ole mikään pakko tänne ottaa. Siinä on iso ero. Vittu että vituttaa tollanen. Isosti. Kyllä välillä melkein oikeasti toivoo että näille ikuisille puolustajille napsahtaisi omalle kohdalle joskus tuota rikastusta, niin voisi viimeistään siinä vaiheessa ni voisi siinä vaiheessa ne silmät aueta.

Noita raiskaavia tummaihoisia ulkomaalaisia miehiä on kuitenkin aika pieni osuus kaikista suomen ulkomaalaisista, eikä niistäkään varmaan raiskaa kun ihan pieni murto-osa...

ff_06.jpg

Edit: Aika mainio toi thaimaalaisten ja italialaisten miesten ja naisten suhde :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom