"Meillä on kaikki hyvin, joten paskat muilla väliä"-asenne ei ainakaan ole minun mielestäni se kaikista paras ratkaisu.
Jos Afrikassa kuolee porukkaa nälkään ja tauteihin, onko se sinun tai minun ongelma? Ei ole mutta silti mielestäni on kohtuutonta olla auttamatta ihmisiä, jos siihen on kerra mahdollisuus.
Eli yrität siis auttaa koko maailmaa kerralla? En minäkään väitä että kaikki hätää kärsivät pitäis jättää pulaan.
Entä jos mietit kontrastina vaikka plussat ja miinukset mitä tulee meidän maallemme siitä että tänne kärrätään somppuja joilla ei ole:
-mitään koulutusta.
-käsitystä siitä miten muissa kulttuureissa pitäisi elää.
-kiinnostustakaan opetella elämään toisen kulttuurin mukaan.
-erittäin rasistinen asenne meitä kohtaan.
-asenne on että "me tehään mitä huvittaa"
Ja myönnän, sieltä tulee myös näitä hyviä tyyppejä. Mutta jos paskan seassa on kaksi "normaalia" ihmistä, niin tarkoittaako se edelleenkään sitä että meidän pitäis ottaa myös ne loput tänne elätettäviksi?
Onkohan kanadassa koko kansakunta huonon omatunnon kourissa ku tekee parhaansa pitääkseen omat kansalaisensa hyvissä olosuhteissa? Epäilen..
Mielestäni Pakolaisia ja maahanmuuttajia voitaisiin ottaa Suomeen ilman mitään ongelmia, mutta vakavien rikosten tehneille pitäisi laittaa menolippua takaisin.
Samallaisia paskojahan me oltaisiin jos ei autettaisi hädässä olevia jos siihen olisi mahdollisuus...
Jos sun mielestä on oikein jättää ihmisiä kuolemaan kotimaahansa, koska osa porukasta on kusipäitä niin mikäs siinä. "Vittuako sillä mitään väliä mitä muualla tapahtuu kun "ei ole mun ongelma"..?
Vastasin mielestäni yläpuolella..
Melko varmasti voidaan sanoa, että maahanmuuttajat eivät tee läheskään kaikkia 15000 raiskauksista.
Kuinka monta "ählämineekeriä" suomessa nyt edes on, ja kuinka suuri osuus heistä on miehiä.
Mutta se ei ole paljoa jos jo tilastollisesti seksuaalirikosten tekijöistä on 8/10 on etnisiä?
Tää on mun mielestä jo niin naurettavaa ees yrittää vähätellä lakujen osuutta raiskauksista yms.
Kysypä kaikilta tyttökavereiltasi että onko niitä baareissa "väkisin" lääppinyt enemmän valkosia vai tummia miehiä? Ja sit kun saat lukumäärän, niin suhteutappa se koko baarin asiakasmäärään niin saat pienen tilaston aikaan ihan ite..
Työvoima pula uhkaa, osa maahanmuuttajista olisi varmasti tarpeeksi päteviä täyttämään tiettyjä tehtäviä tarpeellisella koulutuksella.
Samaa mieltä. Aihetta on nyt sivuttu koko aika
Eli yhteenvetona:
Minun mielestäni ei ole oikein tuomita koko väestöä vain sen takia, koska osa porukasta on tehnyt rikoksia.
Tästä jauhetaan nyt koko aika joka kohdassa.
Oma yhteenvetoni:
Ei olekkaan oikein tuomita KOKO kansakuntaa sen takia.
Mutta onko se sit huonoa sattumaa vai mitä että koko suomen kansa on sitä mieltä että ne tekevät aivan liikaa rikoksia, varsinkin seksuaalirikoksia? Vai olisiko se vain sitä että kun ne tulevat tänne ja huomaavat että voivat tehdä melkein mitä vaan ilman että kylän seriffi tulee ja repii pallit irti ja raahaa
kärryn perässä neljää kilometriä?
E: Ja joo, ei ne nyt oikeesti tee kirjaimellisesti lähes kaikkia. Luulin että oisit sen verran tajunnu. Ootko nyt ylpeä sun somaleiden puolesta kun ei teekkää vieraassa maassa kaikkia raiskauksia? Ota nyt järki käteen. Ja jälleen kerran, meitän on täällä useampi miljoona, vertaappa sit meidän ja somppujen tekemien vaikka raiskausten määrää.
Lehteen vois tehä otsikon: Suomalaiset tekevät Suomessa enemmän raiskauksia kuin somalit.