Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on radikaali mutta samalla koko ongelman ratkaiseva ja taloudellisesti kannattava idea:

Otetaan Suomeen ainoastaan ulkomaalaisia NAISIA! Näin loppuvat ulkomaalaisten tekemät raiskaukset, Suomalaiset saavat paremman näköisiä vaimoja (ei enää siiderimahaisia gootteja kiitos) ja lapsia plus työllisyys- sekä syntyvyys paranevat! Miksi ei! Kuka estää!

:wtf:

Mutta sitten ei voida enää kuin katsoa peiliin, kun Reinot edelleen pieksevät kännissä vaimojaan. Ehkä kannattaa päästää tänne ainoastaan musliminaisia, ehkä he nalkuttavat vähemmän jolloin väkivallan ärsykkeet vähenevät ja toisaalta ilmoittavat jo tapahtuneesta väkivallasta harvemmin miliisille?

:david::david::lol2: juu... ja lähetetään suomalaiset naiset afrikkaan ja lähi-itään vaimoiksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli jo tuolla lööppi threadissa mut pistetään tännekin.

Mikä helvetti näitä naisia vaivaa. Ainakin minulla ja minun kaveripiirissäni tuo puisto on tunnettu noiden ulkomaalaisten suorittamista raiskauksista ja silti naiset sinne yöhämärissä vääntäytyy.

Ei, en tarkoita että vika olisi uhrissa mutta en minäkään hyppää suojatiellä ehdoin tahdoin auton alle kun näen sen tulevan ilman aikomustakaan hiljentää. Saatan jopa väistää (vrt. älä mene puistoon yöllä yksin).

Puisto on kuulemma sen kokoinen, että pari yövartijaa riittäisi tekemään raiskaukset hyvin vaikeaksi alueella. Resursseja ei tietenkään ole, ne laitetaan ennemmin kaikkeen ihQuun monikulttuurisuutta edistävään toimintaan.

Kuitenkin kirjoitat aivan muuta.

Suomalaisilla tulisikin olla vapaa liikkuvuus kaupungeissamme, ellei erikseen kielletä. Kuitenkin maamme monikultturistuu (= rikastuu) koko ajan enemmän ja enemmän ja Helsinki on tästä mitä parhain esimerkki.

Saamme tottua siihen, ettei enää ole turvallista liikkua ainakaan yksin tietyillä alueilla. Kuitenkin tätä etnistä värinää ja kulttuurillista rikkautta ylistetään, joten eiköhän suunta ole oikea. Vai?

Eikö tuossa nyt ole jo jumalauta oman käden oikeuden paikka? Sinne vain muutama kaljupää puiden taakse jemmaan ja syötti kävelemään minarissa sinne. Sitten kun ulkomaalaisvahvistukset tulevat hätyyttämään, niin reilusti vain turpaan ja ripustus kolmen Sepon patsaaseen. Josko sana sitten kiirisi, että antaa mimmien olla.

Mustalle miehelle naisen kylään tuleminen valitettavan usuein tarkoittaa että sitä pillua annetaan tai sitten sitä otetaan. Suomalaisille naisille on vain koko heidän elämänsä toitotettu, että "Sinulla on oikeus...oikeus..oikeus.."

Mikä helvetti näitä naisia vaivaa. Ainakin minulla ja minun kaveripiirissäni tuo puisto on tunnettu noiden ulkomaalaisten suorittamista raiskauksista ja silti naiset sinne yöhämärissä vääntäytyy.

Ei, en tarkoita että vika olisi uhrissa mutta en minäkään hyppää suojatiellä ehdoin tahdoin auton alle kun näen sen tulevan ilman aikomustakaan hiljentää. Saatan jopa väistää (vrt. älä mene puistoon yöllä yksin).
Sama on kyllä mullakin mielessä. Tuo puisto on aivan varmasti jokaisen stadilaisen sekä lähiseudun asukkaan tiedossa tuollaisena "raiskaus- ja pahoinpitelypuistona", mutta silti sinne pitää mennä keskellä yötä ja yksinään. En vain käsitä logiikkaa. Tietenkin täällä lintukodossa pitäisi voida kulkea missä haluaa kokematta minkäänlaista uhkaa ulkopuolisten taholta, mutta se ei ikävä kyllä vain näin ole.

Ja mitä näihin raiskareihin tulee, niin teko on aina täysin heidän syytään. Raiskausta ei tapahtuisi, jos he eivät siihen ryhtyisi.
Henkilökohtainen mielipiteeni on näitten ulkomaalaisten raiskareitten kohdalla se, että heidät karkotetaan välittömästi tuomion lukemisen jälkeen omaan maahansa suorittamaan tuomiota riippumatta siitä minkälaiset olot vastassa ovat. Suomalaisten raiskareitten kohdalla voisi sitten ihan huoletta katkoa vehkeet, niin ei sitten enää ikinä tule ketään väkisin ottamaan.:curs:

Ei koske tuo ilmeisten riskien välttäminen pelkästään naisia.
Kyllä miestenkin on aihetta olla yksin turhia hoipertelematta umpijurrissa aamuöisin kaupungilla.
Miehet joutuvat jopa naisia useammin tuntemattomien väkivallan uhreiksi. Me pölhöt emme vain osaa kantaa huolta omasta turvallisuudestamme naistenkaan vertaa haavoittumattomuuden tunteessamme, vaikka olisi aihetta.

Voi jumalauta että mä tuun pahalle päälle noista uutisista joka tänäänkin iltalehdessä oli!!!!! Olen heti valmis Miken ehdottamaan kokeiluun. Vaikka minihameen kanssa syötiksi sitten jos en puun taakse-osastoon ole tarpeeksi iso.

Eikö tuossa nyt ole jo jumalauta oman käden oikeuden paikka? Sinne vain muutama kaljupää puiden taakse jemmaan ja syötti kävelemään minarissa sinne. Sitten kun ulkomaalaisvahvistukset tulevat hätyyttämään, niin reilusti vain turpaan ja ripustus kolmen Sepon patsaaseen. Josko sana sitten kiirisi, että antaa mimmien olla.

Iteki miettiny samaa mut jäi viimeks siihen ku ei saanu tarpeeks populaa mukaan!
Halukkaat privalla yhteyttä!!

Jos olisin sikamainen, niin pistäisin ison kuulutuksen etusivulle, olisi kova variksenpelätin leviten nopeaan netissä. Mutta se olisi jo laitonta. Kyse on kuitenkin nyt muutamasta ali-ihmisestä, ei kaikista ulkomaalaisista, koska seassa on varmasti suurin osa ihan ihmisiä.

Jos olisin sikamainen, niin pistäisin ison kuulutuksen etusivulle, olisi kova variksenpelätin leviten nopeaan netissä. Mutta se olisi jo laitonta. Kyse on kuitenkin nyt muutamasta ali-ihmisestä, ei kaikista ulkomaalaisista, koska seassa on varmasti suurin osa ihan ihmisiä.

Totta! Mut ku aina selitetään sitä että ei ne kaikki oo semmosia plaa plaaa.
Niin esin mannet, vaikka eivät ilmeisesti(?) raiskailekkaan niin paljoa , niin jos yksi tai kaksi tuhannesta ei syyllisty rikoksiin, tai ainakaan eivät jää kiinni. Niin kannattaako koko ryhmää silloin puolustella?
Jep, en ole mikään suomi suomalaisille-ideologian kannattaja, vaan lähinnä realisti.
Onhan se nyt järjetöntä jos etnisen taustan omaavat henkilöt tekevät joku 80% raiskauksista. :eek:

Kyllähän pakkikseltakin löytyy näyttäviä naisia jotka heittelevät pari kolme somppukukkakeppiä mennen tullen halki poikki ja pinoon. Parempi silti pistää korstot väijyyn puskiin.

Olis kyllä reteetä pistää turpaan tommosia raiskaajia! :dance:
Jos tuon joku toteuttaa niin mua ei voi ainakaan syyttää kun olen tuhansien kilsojen päässä :D

pitäis järjestää joku mielenosoitus ja vaaditaan, että rikokseen syylistyneet maahanmuuttajat karkotetaan maasta (mieluiten pallittomina). Tämän jälkeen voidaankin sitten pistää tää rape patrol pystyyn.

pitäis järjestää joku mielenosoitus ja vaaditaan, että rikokseen syylistyneet maahanmuuttajat karkotetaan maasta (mieluiten pallittomina). Tämän jälkeen voidaankin sitten pistää tää rape patrol pystyyn.

MIeluummin sitä ennen, koska suomen valtio on niin munatonta että menis joku 30 vuotta ennenku joku kehtais siellä ääneen myöntää että meillä on ongelma asian suhteen.

Olen heti mukana operaatio rapepatrolissa.

Olen valmis ottamaan tuomion, jos saan pahoinpidellä naapuri raiskaajan.

Anteeksi viestin sävy, mutta pistää niin vihaksi. Ja olen tosissani. Olen jo pidemmän aikaa fantasioinut, että satun paikalle kun raiskaus on menossa.

Olen heti mukana operaatio rapepatrolissa.

Olen valmis ottamaan tuomion, jos saan pahoinpidellä naapuri raiskaajan.

Anteeksi viestin sävy, mutta pistää niin vihaksi. Ja olen tosissani. Olen jo pidemmän aikaa fantasioinut, että satun paikalle kun raiskaus on menossa.

Kuin minun suustani. :thumbs: Paras olisi silleen että raiskaus ei ole vielä kerennyt penetraatiovaiheeseen, mutta selvästi tunnistettavissa väkisinmakaamisen yritykseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom