Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerropa jaakko, ootko koskaan ampunu ketään?
Ootko koskaan nähny ketään ammuttavan?
Onko sua koskaan ammuttu?

Mun mielestä aseet ei oo kivoja, aseet on luotu tappamaan jotain elävää, eikä tappaminen oo kivaa :(

Huono idea :(

Voipi olla lähikontaktissa vaikeempi kaivaa sitä asetta ja jos se sit vielä päätyski sen alhaisen raiskarin käteen... :(

Erilaisten paprikasumuttimien ollessa niin vaikeesti saatavia taitais helpoin ja toimivin suojautumiskeino käydä joku itsepuolustuskurssi tai ruveta harrastaa sopivaa kamppailulajia, jossa siinä harrastuksen lisähyötynä oppis joitain tehokkaita liikkeitä...

Kerropa jaakko, ootko koskaan ampunu ketään?
Ootko koskaan nähny ketään ammuttavan?
Onko sua koskaan ammuttu?

Mun mielestä aseet ei oo kivoja, aseet on luotu tappamaan jotain elävää, eikä tappaminen oo kivaa :(
Ei tää foorumi oo siks että mietitään jotakin käyttäjä (vaikka mä) mutta oon nähnyt ku ihminen on tapettu ruuvimeisselillä (ihan live) ja varmaa pyssyllä olis jääny henkiin. Ne tosin oli molemmat varmaan kriminaaleja joten ei kiinnosta.

Aseet on luotu tappamaan joo, niitä tällä planeetalla on paljon. Jos nyt kielletään lailla kaikki niin taataan seuraava: Rikolliset saa aina niitä. Lakia tottelevat kansalaiset todennäkösesti ei.

Ase ownaa aina aseettoman eli lopputulos = lisää eläviä tapetaan, arvon ojr (valitettavasti. munkin mielestä ne on pahoja mutta minkäs teet ku niitä vaa on tällä planeetalla).

Tää on hyvin vakava juttu ja sit ku joku on kuollut niin ei sen henkeä saa takaisin.

Tän jaakon jutut paranee päivä päivältä :hyvä: :lol2:

Jaakolla on hieman kärkkäät tavat tuoda näitä ajatuksiaan julki mutta älkäähän heti teilatko. Onhan noissa kuvissa pointtinsakin ja ihan hyvä sellainen. Sanomassa on järkeä vaikkei Jaakon ulosannissa aina olisikaan ;)

Ikävä vaan että harvat asiat toimivat käytännössä yhtä hyvin kuin teoriassa.

:piis:

Kuljetettiin kaverin kanssa ennen aina mukana pieniä hiuslakkapulloja, joista olisi voinut hätätilanteessa suihkaista hyökkääjän silmille. Kaverin äiti piti sellaisen varoituspuheen kaupungin vaaroista, että sen jälkeen oli aina hiuslakkaa laukussa.

Nykyisin en ole vähään aikaan pitänyt, mutta ottaen huomioon asuinalueeni, olisi ehkä kannattavaa.

Ei tää foorumi oo siks että mietitään jotakin käyttäjä (vaikka mä) mutta oon nähnyt ku ihminen on tapettu ruuvimeisselillä (ihan live) ja varmaa pyssyllä olis jääny henkiin. Ne tosin oli molemmat varmaan kriminaaleja joten ei kiinnosta.

Aseet on luotu tappamaan joo, niitä tällä planeetalla on paljon. Jos nyt kielletään lailla kaikki niin taataan seuraava: Rikolliset saa aina niitä. Lakia tottelevat kansalaiset todennäkösesti ei.

Ase ownaa aina aseettoman eli lopputulos = lisää eläviä tapetaan hyvä ojr.

Mietin vaan kun sulla tuntuu olevan niin vahvat näkemykset noista asehommista ja niiden hyvyydestä.

Noh, jotkut elämäntaparikolliset varmasti saa aseen jos sellasn tahtoo joo.
Mut wannaberikollis-ääliöt, nistit ja mielenvikaiset ei välttämättä Suomessa saa niin helposti, mikä on mun mielestä vaan hyvä asia. Ja mitä vapaammat asemarkkinat, sitä enemmän aseita päätyy vääriin käsiin ja mitä enemmän aseita päätyy vääriin käsiin, sitä enemmän niitä väärinkäytetään.

Mut ehkä oon vaan hölmö, kun en usko että lisää aseita = lisää turvallisuutta. Mun mielestä on vaan paska asia jos jokaisella on ase. Jos jotenkin voitais taata, että jokaisella ois ase, eikä niitä käytettäis vääriin aikeisiin IKINÄ, eikä ne päätyis ikinä vääriin käsiin, niin oishan se sit varmaan ihan kivaa.

Kuljetettiin kaverin kanssa ennen aina mukana pieniä hiuslakkapulloja, joista olisi voinut hätätilanteessa suihkaista hyökkääjän silmille. Kaverin äiti piti sellaisen varoituspuheen kaupungin vaaroista, että sen jälkeen oli aina hiuslakkaa laukussa.

Nykyisin en ole vähään aikaan pitänyt, mutta ottaen huomioon asuinalueeni, olisi ehkä kannattavaa.

Jos vielä sytkäri sen hiuslakan kera niin... Köh köh. No joo, eihän ne erikseen ole vaarallisia mutta yhdessä = hiuslakasta tulee liekinheitin.

En suosittele käyttämään. Paras suoja raiskaukselta on... olla mies?

Elämä opettaa, kai sitä tuossa (Jaakon) iässä luuli itekin tietävänsä kaiken. Katotaan muutaman vuoden päästä uudelleen, eiköhän ala laput tippumaan silmiltä. Tän ketjun tarkoitus muuten oli keskustella raiskauksista, EI aseista.

Jos multa kysytään (ei kysytä), niin kaikille raiskaajille JULKINEN KASTRAATIO torilla. Tämän jälkeen vaikkapa kahvitarjoilu ja mukavaa yhteislaulua.

Jos vielä sytkäri sen hiuslakan kera niin... Köh köh. No joo, eihän ne erikseen ole vaarallisia mutta yhdessä = hiuslakasta tulee liekinheitin.

En suosittele käyttämään. Paras suoja raiskaukselta on... olla mies?

Samalla sun suihkuttaa silmiin, laittaa sytkäristä hiukan tulta ja raiskaaja hoidettu :D
No ei, siis ideana oli että joku pieni hiuslakkapullo on halpa, laillinen ja helppo kuljettaa mukana, mutta silti kirvelee aika lailla jos sitä suihkuttaa silmiin. Parhaassa tapauksessa saisi ainakin ostettua itselleen sen verran aikaa, että pääsee pakoon.

Jos multa kysytään (ei kysytä), niin kaikille raiskaajille JULKINEN KASTRAATIO torilla. Tämän jälkeen vaikkapa kahvitarjoilu ja mukavaa yhteislaulua.

Elämä opettaa, kai sitä tuossa (Cher) iässä luuli itekin tietävänsä kaiken. Katotaan muutaman vuoden päästä uudelleen, eiköhän ala laput tippumaan silmiltä ;)

Eiköhän nuo normaalit rangaistavat riitä raiskaukseen siinä missä murhiinkin :)

Siis jos naiset nyt oikeesti kuljettais asetta mukanaan, niin veikkaanpa, että ase kääntyisi naista itseään vastaan. Harvalla naisella on itsevarmuutta/taitoa käyttää asetta, varsinkaan paniikkitilanteessa. Tod. näk. raiskaaja(t) saa aseen käsiinsä ja homma on siinä.

Eiköhän nuo normaalit rangaistavat riitä raiskaukseen siinä missä murhiinkin :)

Ilmeisesti eivät riitä koska molempia tapahtuu edelleen. No tajusit varmaan etten nyt ollutkaan ihan tosissani? :rolleyes: Ja laput on tippuneet silmiltä jo aikaa sitten, en varmaan muuta väittänytkään?

Ilmesesti eivät riitä koska molempia tapahtuu edelleen.

Tai sitten rangaistukset on liian lieviä eli tuomiot liian lyhyitä kun eivät toimi pelotteena...ja onhan niitä kaikkia sekoja jotka pitäs sulkea laitokseen pysyvästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom