jaakko_89
Banned
Kyllä tässä tosissaan ollaan, perkele.Vaikea uskoa että kukaan tosissaan noita asejuttuja heittelee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tässä tosissaan ollaan, perkele.Vaikea uskoa että kukaan tosissaan noita asejuttuja heittelee...
Ei tää foorumi oo siks että mietitään jotakin käyttäjä (vaikka mä) mutta oon nähnyt ku ihminen on tapettu ruuvimeisselillä (ihan live) ja varmaa pyssyllä olis jääny henkiin. Ne tosin oli molemmat varmaan kriminaaleja joten ei kiinnosta.Kerropa jaakko, ootko koskaan ampunu ketään?
Ootko koskaan nähny ketään ammuttavan?
Onko sua koskaan ammuttu?
Mun mielestä aseet ei oo kivoja, aseet on luotu tappamaan jotain elävää, eikä tappaminen oo kivaa :(
Tää on hyvin vakava juttu ja sit ku joku on kuollut niin ei sen henkeä saa takaisin.
Ei tää foorumi oo siks että mietitään jotakin käyttäjä (vaikka mä) mutta oon nähnyt ku ihminen on tapettu ruuvimeisselillä (ihan live) ja varmaa pyssyllä olis jääny henkiin. Ne tosin oli molemmat varmaan kriminaaleja joten ei kiinnosta.
Aseet on luotu tappamaan joo, niitä tällä planeetalla on paljon. Jos nyt kielletään lailla kaikki niin taataan seuraava: Rikolliset saa aina niitä. Lakia tottelevat kansalaiset todennäkösesti ei.
Ase ownaa aina aseettoman eli lopputulos = lisää eläviä tapetaan hyvä ojr.
Kuljetettiin kaverin kanssa ennen aina mukana pieniä hiuslakkapulloja, joista olisi voinut hätätilanteessa suihkaista hyökkääjän silmille. Kaverin äiti piti sellaisen varoituspuheen kaupungin vaaroista, että sen jälkeen oli aina hiuslakkaa laukussa.
Nykyisin en ole vähään aikaan pitänyt, mutta ottaen huomioon asuinalueeni, olisi ehkä kannattavaa.
Jos vielä sytkäri sen hiuslakan kera niin... Köh köh. No joo, eihän ne erikseen ole vaarallisia mutta yhdessä = hiuslakasta tulee liekinheitin.
En suosittele käyttämään. Paras suoja raiskaukselta on... olla mies?
Jos multa kysytään (ei kysytä), niin kaikille raiskaajille JULKINEN KASTRAATIO torilla. Tämän jälkeen vaikkapa kahvitarjoilu ja mukavaa yhteislaulua.
Aika herätä todellisuuteen, ei se metsästystä varten perimmiltään ole tehty.Tuollaisten jaakkojen ja muiden höyrypäiden vuoksi tarkkuusammuntaa harrastavat ja metsästäjät joutuvat luopumaan aseistaan.
Paras suoja raiskaukselta on... olla mies?
Tuskin isoa ja rumaa lihavaa naistakaan kukaan haluaa raiskata vaikka mistä sitä koskaan tietää :lol2:
Eiköhän nuo normaalit rangaistavat riitä raiskaukseen siinä missä murhiinkin
Ilmesesti eivät riitä koska molempia tapahtuu edelleen.
Tai sitten rangaistukset on liian lieviä eli tuomiot liian lyhyitä kun eivät toimi pelotteena