Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe oli pannut faktoja kehiin, hyvä.
Itse asiassa, tuli tuosta Kaisaniemen puiston noin x-tuhannesta pahoinpitelyistä, raiskauksista ja niiden erilaisista variaatioista ja yrityksistä mieleeni: miksei kukaan isänmaallinen ja kanssasisaristaan (/-veljistään) huoltakantava voisi ryhtyä voivotteluista itse tekoihin, eli auttamaan näitä Kaisiksessa pulaanjoutuneita?

Tyyliin "vuoden hyvä teko" -> pari-kolme kaveria päivystäisi kimpassa selvinpäin + ilman aseita kys. puistossa pari tuntia yöaikaan ja auttaisi hätäänjoutuneita. Jo läsnäolo voi olla ennaltaehkäisyä.
Ihan toteuttamiskelpoinen idea ja kaikenlisäksi laillinen. Varsinkin jos mukana olisi poliisin puhelinnumero ja kännykamera jälkiselvittelyjä varten. Ja muistissa hätävarjelupykälät noin suurinpiirtein ....

Olikse Auvo Niiniketo joka sanoi, että budokalle on kuin lottovoitto kun joutuu tositilanteessa käyttämään taitojaan? Siinä saisi hyvää treeniä ja voisi vanhana kiikkustuolissa muistella aitoa sankaruutta. Ja nythän on pikkujoulukausi alkamassa ....

Noh, suojavärillisten kimppuun käymisessä on suuri riski saada itse rapsakat tuomiot, vaikka mokkamunat olisivatkin tarjoamassa pyytämättä ja yllättäen joukkoviidakkohubailua jollekin tytölle.

Huppe oli pannut faktoja kehiin, hyvä.
Itse asiassa, tuli tuosta Kaisaniemen puiston noin x-tuhannesta pahoinpitelyistä, raiskauksista ja niiden erilaisista variaatioista ja yrityksistä mieleeni: miksei kukaan isänmaallinen ja kanssasisaristaan (/-veljistään) huoltakantava voisi ryhtyä voivotteluista itse tekoihin, eli auttamaan näitä Kaisiksessa pulaanjoutuneita?

Voi olla ettei liity tähän asiaan mutta tuli vaan mieleen nyt tästä Kaisaniemestä. Nimittäin käveltiin siitä puiston läpi viime lauantaina noin klo 15.30 pienessä vesisateessa ja siinä tenniskenttien vieressä olevan rakennuksen katoksen alla oli 2 afrikkalaista alkuperää olevaa miestä ja yksi valkonen nuori nainen juopottelemassa. Nainen oli huomattavan humalassa ja iloisella tuulella, mutta miehet hyvin vaitonaisia kun siitä ohi käveltiin. Tuli vaan nyt mieleen tämä...

Vuonna 1990 Helsingin Sanomat kertoi, että maahanmuuttajat, joita tuolloin oli Norjan väestöstä 3,3%, tekivät 70% Oslon poliisin tietoon tulleista raiskauksista. Norjalaisnaisten on ymmärrettävä, että elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa, ja sopeuduttava siihen.

Vuonna 1990 Helsingin Sanomat kertoi, että maahanmuuttajat, joita tuolloin oli Norjan väestöstä 3,3%, tekivät 70% Oslon poliisin tietoon tulleista raiskauksista. Norjalaisnaisten on ymmärrettävä, että elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa, ja sopeuduttava siihen.

on ne saatanan muslimineekerit niin sairasta porukkaa... jos suomessakin joku uskaltaisi tilastoida puskaraiskaukset niin uskallan väittää että selviäisi reilusti yli 90 % niistä olevan muslimineekereiden tekosia.

nytkin on raiskauksissa suuri osuus meidän pienellä muslimineekeri vähemmistöllä...ja nyt kuitenkin on mukana kaikki ne hiukan epäselvätkin raiskaukset...siis tyyliin umpikännissä molemmat ja sekstaillaan yhteisymmärrykses ja sit mies ei malta/tajua lopettaa..tai muutoin on nainen aamulla sitä mieltä että se tais olla raiskaus..

puskaraiskaukset on kuitenkin niitä kaikista pahimpia ja niissä ei oo mitään epäilystä siitä että onko esim raiskaustuomio oikea vai väärä.. ja uskon että on ihan kaikista traumatisoivin tilanne joutua ählynekrujen joukkoraiskauksen uhriks

puskaraiskaukset on kuitenkin niitä kaikista pahimpia ja niissä ei oo mitään epäilystä siitä että onko esim raiskaustuomio oikea vai väärä.. ja uskon että on ihan kaikista traumatisoivin tilanne joutua ählynekrujen joukkoraiskauksen uhriks

Ootellaan koska siellä kaisaniemessä on eka kertaa mies raiskattu, saattaa tulla vielä enempi niitä traumoja :eek:

Villien huhujen mukaan homoraiskaaminen(kin) on tietyissä aavikkokulttuureissa in, joten odotellaan... :urjo:

Kyllä niitä miehiä Suomessakin raiskataan. Nää tapaukset vaan jää yleensä pimentoon, koska miehet tuntee sen niin hävettävänä asiana, etteivät vie juttua eteenpäin.

Niin, tai miksei ne valkoiset miehet, jotka partioivat Kaisaniemessä etsi käsiinsä mustia miehiä raiskattavaksi. Omaa lääkettä. :D

Kuka haluaisi raiskata mustan miehen? :D
Itse en kyllä pysty ymmärtää naisia jotka on niin naiiveja että kävelevät sieltä kautta vaikka matka lyhenisikin jonkun verran? Tietenkin jos ei tiedä että siellä tapahtuu tämmöstä..
Ite oon kieltäny mun tyttökavereita menemästä sitä kautta kun stadista tulee :D

http://elisa.net/uutiset/kotimaa/?id=42497300

"Maahanmuuttoasioista hallituksessa vastaava ministeri Astrid Thors (r.) paljastaa Aamulehden haastattelussa olevansa huolissaan perussuomalaisista.
- Perussuomalaisten kannattajajoukoissa ja ehdokkaissa on henkilöitä, jotka suhtautuvat erittäin kielteisesti ulkomaalaisiin. Tämä on näkyvissä etenkin Helsingissä.
Ulkomaalaisvastaiset puolueet ovat menestyneet hyvin vaaleissa Pohjoismaissa ja viimeksi Itävallassa. Aamulehden mukaan Thors pelkää, että Suomessa perussuomalaiset seuraavat samaa tietä."

Jep jep, mistähän syystä. Toivon mukaan suurin osa kansasta tajuu ketä vaaleissa kannattaa äänestää.

http://elisa.net/uutiset/kotimaa/?id=42497300

"Maahanmuuttoasioista hallituksessa vastaava ministeri Astrid Thors (r.) paljastaa Aamulehden haastattelussa olevansa huolissaan perussuomalaisista.
- Perussuomalaisten kannattajajoukoissa ja ehdokkaissa on henkilöitä, jotka suhtautuvat erittäin kielteisesti ulkomaalaisiin. Tämä on näkyvissä etenkin Helsingissä.
Ulkomaalaisvastaiset puolueet ovat menestyneet hyvin vaaleissa Pohjoismaissa ja viimeksi Itävallassa. Aamulehden mukaan Thors pelkää, että Suomessa perussuomalaiset seuraavat samaa tietä."

Jep jep, mistähän syystä. Toivon mukaan suurin osa kansasta tajuu ketä vaaleissa kannattaa äänestää.

Aikamoista leimaamista iki-ihanalta Astrid-tädiltämme. Mutta kun se mamukriittisyys on nykyään väistämättä vihaa ulkomaalaisia kohtaan, niin minkäs teet.

Vaikea ymmärtää miksi kukaan viikolla aamuyöllä lähtisi Kaisaniemen puistoon häröilemään, en minä ainakaan lähtisi sieltä oikomaan vaikka mies olenkin. Se on semmoinen mesta, että saa aika kovaa jo huutaa, että kukaan kuulee ja vaikka kuulisikin, niin löytääkö?

Henkilökohtasesti mulle on aika sama vaikka vaikka lahjottasivat suomenmaan kokonaan Yk:lle pakolaisleiriksi sillä penniäkään ei ole mulla kiinni täällä. Monia ulkomaita ja sen kansallisuuksia pidän suomea parempana ja itseasiassa tykkään eniten juuri tummista ihmisistä...on muuten ihan totta. Ja mua ei 100% varmasti raiskata eikä pahoipidellä suomessa eikä muuallakaan. Mutta täytyyhän sitä nyt pentele tosiasiat myöntää eikä paskaa puhua vaikka politiikko olisikin!!!!

Vaikea ymmärtää miksi kukaan viikolla aamuyöllä lähtisi Kaisaniemen puistoon häröilemään, en minä ainakaan lähtisi sieltä oikomaan vaikka mies olenkin. Se on semmoinen mesta, että saa aika kovaa jo huutaa, että kukaan kuulee ja vaikka kuulisikin, niin löytääkö?

Siinäpä se. Maalaisjärkeä saa ja voi käyttää. Yleensä Kaisaniemeen mennään öiseen aikaan liian jurrissa kuselle, tekemään pilleri- ja huumekauppoja tai sitten panemaan ihan omasta tahdosta. Jotkut nuoret saattavat mennä toki hengailemaan muuten vaan tai vähän pusuttelemaan.

Ja yleensä ne, jotka siellä tekevät näitä rikoksia, ovat just noi nuorisoporukat (suomalaiset/ulkomaalaistaustaiset) tai sit narkki ryöstää toisen narkin tai perii muuten velkojaan.

Yleensä Kaisaniemeen mennään öiseen aikaan liian jurrissa kuselle, tekemään pilleri- ja huumekauppoja tai sitten panemaan ihan omasta tahdosta. Jotkut nuoret saattavat mennä toki hengailemaan muuten vaan tai vähän pusuttelemaan.

Oma vakiooikireitti kulki ennen Kaisaniemen läpi eikä siinä mitään ongelmaa ollu öisinkään silloin mutta niin ne ajat muuttuu. Voi niitä naisressukoita jotka kanssa muistaa niitä vanhoja aikoja ja lähtee vanhasta muistista oikomaan kaisiksen kautta...

Tuo taulukko minkä Huppe postas pitäis laittaa bussipysäkeille mainosten sijaan.
Kyl eilen taas vitutti kattoa ja kuunnella kaiken maailman jätteiden paskanjauhantaa turun keskustassa. Pelkkiä mamuja näytti olevan siinä notkumassa ja sylkemässä minne sattu.
Ja seurana, kuinkas muutenkaan, todella nuoria suomalaisia bimboja :curs:

^^

Miehet taas joutuvat Kaisaniemen puistossa helposti ryöstetyksi pimeän aikaan. Naisille on enemmän vaaraksi joutua raiskatuksi. Ei näitä nyt ihan järjestäin tapahdu todellakaan, mutta aina silloin tällöin. Itse en sinne lähtisi kävelemään. Itse kierrän mielummin vähän pidemmän reitin öisin ja kuljen niillä kaduilla, jossa liikkuu ihmisiä/takseja ja on kunnon valaistus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom