Joku raiskaajien foorumin miitti kaisaniemessä? Raiskausristeily from Åbo?
Go Huppe go Ai saatana kun mä repesin :dance:
Thanks! Ilta pelastettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku raiskaajien foorumin miitti kaisaniemessä? Raiskausristeily from Åbo?
Huppe oli pannut faktoja kehiin, hyvä.
Itse asiassa, tuli tuosta Kaisaniemen puiston noin x-tuhannesta pahoinpitelyistä, raiskauksista ja niiden erilaisista variaatioista ja yrityksistä mieleeni: miksei kukaan isänmaallinen ja kanssasisaristaan (/-veljistään) huoltakantava voisi ryhtyä voivotteluista itse tekoihin, eli auttamaan näitä Kaisiksessa pulaanjoutuneita?
Vuonna 1990 Helsingin Sanomat kertoi, että maahanmuuttajat, joita tuolloin oli Norjan väestöstä 3,3%, tekivät 70% Oslon poliisin tietoon tulleista raiskauksista. Norjalaisnaisten on ymmärrettävä, että elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa, ja sopeuduttava siihen.
puskaraiskaukset on kuitenkin niitä kaikista pahimpia ja niissä ei oo mitään epäilystä siitä että onko esim raiskaustuomio oikea vai väärä.. ja uskon että on ihan kaikista traumatisoivin tilanne joutua ählynekrujen joukkoraiskauksen uhriks
Villien huhujen mukaan homoraiskaaminen(kin) on tietyissä aavikkokulttuureissa in, joten odotellaan... :urjo:Ootellaan koska siellä kaisaniemessä on eka kertaa mies raiskattu, saattaa tulla vielä enempi niitä traumoja
Villien huhujen mukaan homoraiskaaminen(kin) on tietyissä aavikkokulttuureissa in, joten odotellaan... :urjo:
http://elisa.net/uutiset/kotimaa/?id=42497300
"Maahanmuuttoasioista hallituksessa vastaava ministeri Astrid Thors (r.) paljastaa Aamulehden haastattelussa olevansa huolissaan perussuomalaisista.
- Perussuomalaisten kannattajajoukoissa ja ehdokkaissa on henkilöitä, jotka suhtautuvat erittäin kielteisesti ulkomaalaisiin. Tämä on näkyvissä etenkin Helsingissä.
Ulkomaalaisvastaiset puolueet ovat menestyneet hyvin vaaleissa Pohjoismaissa ja viimeksi Itävallassa. Aamulehden mukaan Thors pelkää, että Suomessa perussuomalaiset seuraavat samaa tietä."
Jep jep, mistähän syystä. Toivon mukaan suurin osa kansasta tajuu ketä vaaleissa kannattaa äänestää.
Vaikea ymmärtää miksi kukaan viikolla aamuyöllä lähtisi Kaisaniemen puistoon häröilemään, en minä ainakaan lähtisi sieltä oikomaan vaikka mies olenkin. Se on semmoinen mesta, että saa aika kovaa jo huutaa, että kukaan kuulee ja vaikka kuulisikin, niin löytääkö?
Yleensä Kaisaniemeen mennään öiseen aikaan liian jurrissa kuselle, tekemään pilleri- ja huumekauppoja tai sitten panemaan ihan omasta tahdosta. Jotkut nuoret saattavat mennä toki hengailemaan muuten vaan tai vähän pusuttelemaan.