Kuis ny noin?
Paskaa hommaa oli. Vitutti ekast päiväst asti... Turha sitä itteää oli kiusata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuis ny noin?
Paskaa hommaa oli. Vitutti ekast päiväst asti... Turha sitä itteää oli kiusata.
Otit loparit vai sait loparit ?
Vaikken ole ajanu kontin konttia niin ei se vaikeeta voi olla. Sataman portista sisään, joku muu pistää kontin kyytiin, konttilukot kiinni, vähän paperitöitä ja poroo torveen. Voiko tollasesta edes vaatia samaa palkkaa kuin pöllikuski, joka sieltä keskeltä ei mitään käy hakemassa itse tehdyn kuorman, vaikka tie näyttää lähinnä mettäkoneen uraltaKertokaas rahtarit minkälaista noitten merikonttien ajo on? Onko nää just niitä hommia missä on käytössä joku hikinen läpituntipalkka ja tunteja pitää tehdä 100/vko?
Kuinka yleisiä noi aluevaihtajat ja puolittajat on nykysin kuorma-autoissa? Entä kuinka kuinka nopeesti siitä laatikosta pääsee "jyvälle" jos on ajanu vaan perus 7-lovista?
Pienemmissä Scanioissa on vielä ainakin puolittajaa ja se on kyllä helppo käyttää. Yleensä vaihteet menee aina puolittajalla 1->2, 3->4..., mutta viimeisissä vaihteissa voi olla poikkeuksia kuten Scaniassa on. Napin siirtämällä ja kytkimen polkaisemalla uus vaihde tulee silmään.Kuinka yleisiä noi aluevaihtajat ja puolittajat on nykysin kuorma-autoissa? Entä kuinka kuinka nopeesti siitä laatikosta pääsee "jyvälle" jos on ajanu vaan perus 7-lovista?
Listailtaas rahtarit ne eri kuorma-automallit, millä ootte joskus ajellu. Itelle tuli mieleen nämä:
Volvo FL6 -06 ja FL6 -89 , FM9 -05
Renault: Joku -05 en osaa mallia sanoo. 25 tonninen.
Iveco: Eurocargo -00, Cursor -02
MB: Uusimmasta päästä Actros,Atego,Axor. Sit ainakii 1117, 1824. On nuita joitain muitakkii, mut empähän muista mallimerkintöjä.
Joo mullaki kokemusta vaan autokoulusta. Metalliala alkanu hiljenee maailmantalouden takia ja lomautukset edessä, joten tarttee alkaa ettiä töitä toiselta alalta. Tarjolla ois jakeluhommia yöaikaan joten pääsis sisälle ajamiseen vähäisen liikenteen seassa.Enkä mäkään siis mikään rahtari todellakaan ole, vaan oon tosiaan kuorma-autokokemuksen hankkinu pelkästään autokoulusta tolla Scanialla ja Renulla.
Volvo: FH12 ja FH16 vanhasta kanttilampusta viirusilmään 380 ja piristetyn 520 väliltä useita yksilöitä, tällä hetkellä ajokkina -95 vuoden FH12 millä on rullailtu jo pari miljoonaa kilsaa. Varmaan neljä tai viis jakokatiskaakin on tullu testattua...Listailtaas rahtarit ne eri kuorma-automallit, millä ootte joskus ajellu.
Todellakin. Itsekin oon tota Volvolandiasta vilkuillut ja todella nätti peli on.Asiasta kolmantee.
Tommosella ois kiva paiskoa hommii : http://s104.photobucket.com/albums/m177/Nakkiraketti/Scania R 560/?action=view¤t=DSC_0072.jpg
Scania R 560
Todellakin. Itsekin oon tota Volvolandiasta vilkuillut ja todella nätti peli on.