"Rahtaus" - Topicci Pakkiksen rahtareille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lumbago
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jeejee kolmen ja puolen kuukauden kesätyörupeama auton ratissa ohi. Saa taas nukkua niin ku ihmiset eikä tarvi herätä kahelta töihin repimään :D

Mulla loppu tänään kesähommat. 2,5kk ajelin. Minä sain sentään nukkua kolmeen tai neljään asti :D Alko kyllä loppuvaiheessa tökkimään pahasti tollanen rytmi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla loppu tänään kesähommat. 2,5kk ajelin. Minä sain sentään nukkua kolmeen tai neljään asti :D Alko kyllä loppuvaiheessa tökkimään pahasti tollanen rytmi.

Joo kyllä mullakin alko vähän hajottamaan. Pari kuukautta meni vielä ihan hyvin mut sitte alko tuntumaan, että ois joskus voinu iltasin tehä muutaki ku nukkua.

Nostellaas vanhaa threadia, kun tulee taas ajankohtaiseksi nämä hommat. Olen näköjään itsekin täällä threadissa kysellyt alasta ja niinhän siinä kävi, että koulun ohella tulee ajeltua. Aloitin tuolloin vuonna 2009 postin jakeluajot pakulla, jonka jälkeen armeija ja tämän jälkeen koulun ohessa pullakaapilla leipää. Kesä tuli jaettua leipää ja lääkkeitä + pikarahtia pitkin poikin uudellamaalla ja viikonloppuisin aina tammikuulle asti, jolloin päätin, ettei enää ikinä. Noh, eipä se kauaa pitänyt, tämän kuun lopulla alkaa taas kesäurakka ratin takana. :D Tällä kertaa taas postia, mutta 18 tonnisella.
Mites muut, pääsettekö viettämään iltanne nukkuen ja aamuyöt töissä? Onko lumbago vielä alalla, oli mukava lueskella tarinoita aiemmin tässä threadissa!

nyt löyty kyllä helvetin ydin, rahtausketju voi helvetti mä sanon
t.ex-rahtari mahdollisesti tuleva rahtari pakosta ku on vaihtoehdot vähissä:face:

Mites teillä rahtareilla onnistuu yöpyminen noissa autoissa esim, talvipakkasilla tai kuumana kesäyönä, ilmeisesti webasto lämmittää jos auton moottori on sammutettuna mutta kuinka on tuon ilmastoinnin kanssa voiko sitä käyttää ilman että auton moottori käy ?

Ajelen itse arvokuljetuksia ja usein nähdään öisin että rekkoja on yöpymässä levähdyspaikoilla verhot kiinni.

Entisenä rahtarina voin vastata, ettei se autossa nukkuminen koskaan herkkua ollut. Jos olet huonosti nukkuvaa ihmistyyppiä, niin varmasti heräät taukopaikalla, kun joku kolleega ajaa viereen omaa taukoaan viettämään. Jotkut taas nukkuu, kuin tukki..tapauskohtaista. Pohjoismaisissa merkeissä lämmitys pelaa erinomaisesti, ei tarvitse palella talvella. Tosin jos pakkanen laskee alle -25 asteen, niin webastokaan ei aina välttämättä pelitä. Kesällä kärsittiin kuumassa kopissa, koska ilmastointilaite toimii samalla periaattella kuin henkilöautoissa, eli moottorin pitää olla käynnissä. Oi niitä aikoja...:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom