Rahkasta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt olisi elämäni tilaisuus kirjoittaa sanat "käytä sitä söörtsiä!!22!ATM!", mutta en taida.
Rahkasta saa kaikkea hyvää, esimerkiksi jälkiruokia. Erityisesti Ehrmannin rahkavalmiste, joka sisältää myös jogurttia, maistuu täällä päässä.
Normaalisti syön rahkan ihan raakana, ei se niin pahaa ole, maistuu melkeinpä hyvälle. Jos välttämättä haluat jotain sekaan sotkea, kokeile Valion vähäkalorisia mehukeittoja.
:haart: Mansikka :haart: :kuola:

edit.

2 osaa rahkaa, 1 osa maitoa, 2 osaa jogurttia -> sekaisin :kuola:

Kertokaahan mullekin miten rahkan saa maistumaan HYVÄLTÄ? Mun suussani rahka sellaisenaan ei mee alas, ja kokeilin jotain banaanipirtelöjuttuakin mutta sitä juodessa meinas tulla :urjo:

Originally posted by Rock^
Kertokaahan mullekin miten rahkan saa maistumaan HYVÄLTÄ?

Paljon mainostettu Fun Light - rahka kombo, jossa pikkasen öljyä maistuu mun mielestä aivan samalle kuin vastaava jugurtti.

Edit: siis nimenomaan Ehrmannin rahka...

Ei mies muuta tarvii kun lusikan ja rahkapurkin. Nynnyille loraus vettä.:D

Hyvän makuinen rahkabulkmansikkapirtelö:

2 desiä vanilijajäätelöä
250g (purkki) maitorahkaa
4 desiä maitoa
joku 10 mansikkaa.

:kuola: Vie kielen mennessään. Tietenkin maitoa voi lisätä/vähentää, kun halutaan pirtelö juoksevammaksi.

Jos laittaa jotain fucking neljänviljan hiutaleita mukaan, niin maku muistuttaa aika hyvin puuroa. Toisaalta eihän syömisen pidäkkään olla mikään nautinto ;)

Minusta rahka (ehrman) ihan semmosenaan on jo ihan hyvää. Valion tuote ei sitten ole ihan niin hyvää. Mehukeitto, jogurttia tai jotain hedelmäsosetta joukkoon niin siitä tulee jo herkkua. Onkohan minulla makuaistissa jotain vikaa, kun toiset tuntuvat haukkuvan rahkan makua.

Originally posted by carboniitti
Kyllä ne vähäkaloriset mehukeitot saa rahkan maistumaan hyvälle. Itelläni makuna mustikka joka antaa mielestäni eniten makua.

Mä oon samoilla linjoilla. Valion rahkaa 250-375g, kaurahiutaleita 90-120g ja mehukeittoa niin paljon että sotkusta tulee mukavan notkeaa. Näitä sekotuksia uppoaa pari päivässä. Yleensä kaveriksi muutama ruisleipä ja pieni (15g) drinkki heraa.

EDIT: Plussana vielä se että tuollaisen sössön lusikoi naamaan hetkessä, eli valmistuksineen koko operaatioon kuluu ~10min. Kun ihmiset nykyään on muka niin kiireisiä niin tuo sopii heillekin. Toki itse käytän syömiseen hieman enemmän aikaa niin vatsakin on yhteistyöhaluisempi.

Aluksi kun selittivät maitorahkan olevan hyvää niin sitä kyllä ihmetteli helkkarin happaman makusta kamaa.
Mutta nyt menee raakanakin siitä hyvä että en voi hotkasta sitä ellei se oo ehreman joka maistuu ihan pelkästäänkin kohtuulliselle.
Mutta olen myös sellasta tehnyt että kaatanut esim vaikka laitti mehua laimentamattomana siihen rahkaan ja sekottanut mulla on tälläkin hetkellä sellasissa 500 käytetyissä hedelmärahka purkeissa valmiiksi sekotettua maitorahkaa kaapissa aivan mahtavaa kamaa maistuu oikeen sekotettuna ihan niinku se alkuperänen rahkaki mitä niissä purkeissa on ollut.
Joka tapauksessa oikein sekotettuna peittoaa tonnikalat sun muut ja käy ihan treeni ravinnosta.
Tosin tonnikalaa sitä tule vedettyä helvetisti ei sitä pelkällä rahkalla kukaan jaksa.

Itse olen mässyttänyt tuota kaupan tädin tekemää 0,2%:n valmista mansikkarahkaa, enkä juuri kuollakseni muista nimeä nyt, mutta 500g:n purkissa ja on kyllä hyvää sellaisenaan.

500g rahkaa
banaani
ananas purkki
reiludesi kaurapuurohiutaileita
makeutusainetta

=über cool herkku jota syön aamuisin :5:

Rahkahan on ihan hyvää jo sellaisenaan. Jos ei uppoa sellaisenaan niin kokeilkaa vaikka luumurusinamehukeiton kanssa :thumbs: .

Kyllä mulla menee Valion hyla rahka ihan sellaisenaankin... On se Ehrmannikin toki ihan hyvää. Yleensä sotken purkin Valion hyla rahkaa, 100g mansikka mehukeittoa, 100g raejuustoa ja vehnäleseitä vielä sekaan. :D :kippis1:

Originally posted by Cader
Itse olen mässyttänyt tuota kaupan tädin tekemää 0,2%:n valmista mansikkarahkaa, enkä juuri kuollakseni muista nimeä nyt, mutta 500g:n purkissa ja on kyllä hyvää sellaisenaan.
Oisikohan joko Fannya tai Exquisaa? Molemmissa sokeria pirusti, ei hyvä.

Karumpi rahkamössö (tai raejuusto):
purkki rahkaa
sopivasti kaura- tai ruishiutaleita (noin 1,5dl laitan, koska ei meinaa saada enempää mahtumaan norm. syvälle lautaselle muiden ainesten lisäksi)
mössön ohennukseen sopivasti maitoa (noin 1dl)

Sekoitetaan ja eikun syömään. Mun makuun noikin lågkalori aspartaamimehukeitot ovat alkaneet maistua liian makeilta, joten siirryn ylläolevaan. Pienenä plussana maidosta tulee vielä muutama gramma laatuproteiinia lisää eikä laktoosikaan mua häiritse.

Tähän herkkucomboon ei tuu rahkaa mut en viittiny pistää tätä mihinkään vanhaankaan threadiin. Tonnikalaahan on tylsä jyrsiä sinällään mutta koittakaa unohtaa ennakkokäsityksenne ja laittakaa tunan kanssa jugurttia sekasin.:kuola: Uskomattoman hyvää tai sit mun makuaisteissa on jotain vikaa. Jos tarvii tukevamman välipalan ni oon heittäny toho sekeaan puurohiutaleita nälän mukaan. Eli normaalissa hässäkässä siis purkki tonnikalaa, n. 300gr jugurttia (mansikkajugurtti paras) ja puurohiutaleita n. desi siten että mömmö on suht juoksevaa. Kannatta kokeilla!:thumbs:

Originally posted by PorinKarhu
Tonnikalaahan on tylsä jyrsiä sinällään mutta koittakaa unohtaa ennakkokäsityksenne ja laittakaa tunan kanssa jugurttia sekasin.:kuola: Uskomattoman hyvää tai sit mun makuaisteissa on jotain vikaa. Jos tarvii tukevamman välipalan ni oon heittäny toho sekeaan puurohiutaleita nälän mukaan. Eli normaalissa hässäkässä siis purkki tonnikalaa, n. 300gr jugurttia (mansikkajugurtti paras) ja puurohiutaleita n. desi siten että mömmö on suht juoksevaa. Kannatta kokeilla!:thumbs:

Jugurttia ja tonnikalaa...hmmm...Ihan mielenkiintoinen yhdistelmä...Uskaltaiskohan tuota kokeilla?... Mie oon nykyään syönyt tonnikalani Realin päällä. Kaksi kpl Realia, päälle pari salaatinlehteä ja kurkkua, siihen sitten purkki tunaa jaettuna kahdelle leivälle ja päälle vielä suolaa hippunen ja tomaattisiivuja. Ja ISO mukillinen teetä! :thumbs: :kippis1:

Minäkin tuota tonnikala hommelia pähkäilin tuossa joku aika sitten. Kukas se nyt olikaan, kun ehdotti tuota ruisleipää siihen kaveriksi...No anyway, kiitti siitä! :)

Mä olen saanut Pirkka -rahkan maistumaan syötävältä, kun siihen kaataa jotain jugurttia sekaan.. Yksinään se on kyllä jotain aivan hirveetä..
Ehrmannin pystyy syömään ilman lisäjuttuja melkein kokonaan.. Vauvojen hedelmäsoseet on hyviä siellä seassa kanssa..

Originally posted by PorinKarhu
Tonnikalaahan on tylsä jyrsiä sinällään mutta koittakaa unohtaa ennakkokäsityksenne ja laittakaa tunan kanssa jugurttia sekasin.Uskomattoman hyvää tai sit mun makuaisteissa on jotain vikaa.

Mä veikkaan tuota jälkimmäistä:jahas:. Mistä ihmeestä sä oot ees saanut ajatuksen sekoittaa masikkajugurttia ja tunaa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom