Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Rock^
Kertokaahan mullekin miten rahkan saa maistumaan HYVÄLTÄ?
Originally posted by carboniitti
Kyllä ne vähäkaloriset mehukeitot saa rahkan maistumaan hyvälle. Itelläni makuna mustikka joka antaa mielestäni eniten makua.
Oisikohan joko Fannya tai Exquisaa? Molemmissa sokeria pirusti, ei hyvä.Originally posted by Cader
Itse olen mässyttänyt tuota kaupan tädin tekemää 0,2%:n valmista mansikkarahkaa, enkä juuri kuollakseni muista nimeä nyt, mutta 500g:n purkissa ja on kyllä hyvää sellaisenaan.
Originally posted by PorinKarhu
Tonnikalaahan on tylsä jyrsiä sinällään mutta koittakaa unohtaa ennakkokäsityksenne ja laittakaa tunan kanssa jugurttia sekasin. Uskomattoman hyvää tai sit mun makuaisteissa on jotain vikaa. Jos tarvii tukevamman välipalan ni oon heittäny toho sekeaan puurohiutaleita nälän mukaan. Eli normaalissa hässäkässä siis purkki tonnikalaa, n. 300gr jugurttia (mansikkajugurtti paras) ja puurohiutaleita n. desi siten että mömmö on suht juoksevaa. Kannatta kokeilla!:thumbs:
Originally posted by PorinKarhu
Tonnikalaahan on tylsä jyrsiä sinällään mutta koittakaa unohtaa ennakkokäsityksenne ja laittakaa tunan kanssa jugurttia sekasin.Uskomattoman hyvää tai sit mun makuaisteissa on jotain vikaa.