Rahkasta..

Originally posted by Jakob
Mistä ihmeestä sä oot ees saanut ajatuksen sekoittaa masikkajugurttia ja tunaa??

Kuka tässä on mansikkajogurtista puhunu?
Tuota jogurttitunamössöä vois kyllä joskus kokeilla:)

oho...oli siinä sittenki mansikkajogurtti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jakob
Mä veikkaan tuota jälkimmäistä:jahas:. Mistä ihmeestä sä oot ees saanut ajatuksen sekoittaa masikkajugurttia ja tunaa??

Eiku rupes maistuu pelkkä tuna puulta ni rupesin muistelee et joku ehdotti jotain omenahilloa sen kanssa, tais muuten olla Halme itse mut ajattelni kokeilla sopisko jokin muu makea aine sen kanssa. Mut herkkua se mulle ainakin on.:evil: En oo silti muutenkaa ihan normaali.:D

Kokeilkaa ja kertokaa miltä maistuu et olenko ainoo ketä siit tykkää.

Ajattelin että tähän ketjuun vois sopia... Eli kiinnostaa että mahtaako tulla kovakin insuliinipiikki jos laittaa

500g maitorahkaa
2dl kermaa
Vähän tai paljonkin hermesetasta

Kun tossa ny kuitenki on sit rasvaa jo aika paljon... Et saako podari syödä tommosta?

Jogurtti+tuna... jätämpä kokeilematta :urjo:

Mut.. Ehrmann+valion mehukeitto+weetabix+maito, toimii :thumbs: Tulee aika usein aamulla vedettyä tollanen. Päivällä sit ilman weetabixejä ja maitoa.

Mehukeitoista tällä hetkellä rulettaa vadelmakeitto, helvetin hyvää rahkan kanssa :5:

Mä vedän rahkan yleensä ihan pelkiltään. Ei siinä mitään lisukkeita tarvita. Rahkan makuhan on oikeastaan ihan hyvä (ainakin jos multa kysytään). Ainoa ongelma on, että se meinaa olla vähän hankala saada alas koostumuksensa vuoksi. Tulee usein juotua vähän jotakin siinä samalla.

Originally posted by Fat22
Ajattelin että tähän ketjuun vois sopia... Eli kiinnostaa että mahtaako tulla kovakin insuliinipiikki jos laittaa

500g maitorahkaa
2dl kermaa
Vähän tai paljonkin hermesetasta

Kun tossa ny kuitenki on sit rasvaa jo aika paljon... Et saako podari syödä tommosta?

Ei kai se maitosokeri pahasti insuliinia heilauta. Ja voihan sitä kermaa vähän vähentää tai korvata osittain maidolla, jos haluaa.

Mää ostin tossa muutaman bissen ja 500gr! tiramisua, saakos semmosta syyä? Bisset tänään training loaderiksi ja tiramisut huomenna treenin jälkeen palautumiseen. :kuola:

Onko mulla toivoa?

nam..

En ymmärrä en sitten millään ymmärrä.....Miks ette pysty syödä rahkaa?Rahkahan on herkkua ja halpaa hyvää proteiinia...Kaikki niin paljon valittaa rahkasta että on pahaa voi voi itteäni tommoset viestit(ärsyttää) vaikka kuitenkin koitetaan olla niin podareita :D . Ei millään pahalla siis oikeesti mutta ihmetyttää vaan..... Itse syön rahkan pelkältään suoraan purkista ja joskus laitan vähän sokeria/hermesetasta sekaan.....ja joskus kun todella haluaa herkutella viipaloin yhden purkki ananaksen sekaan......Helppoa,halpaa,hyvää...
Helposti voi myös tehdä proteiini juoman jos ei viitti treenin jälkeen/ennen alkaa mutustaa rahkaa purkista ;) lisäämällä maitoa ja vaikka mehua/mehukeittoa....NAM NAM ja eikun rahkaa syömään :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Tota mietin että miten aspartaami vaikuttaa insuliinineritykseen. Kermaa on tossa jo mun makuaistille aika minimimäärä rahkaa kohden. Ennen oon kuitenki syöny 250g rahkaa, 2dl kermaa ja päälle viel marjat ja sokeria...

Originally posted by kekexx
Ei kai se maitosokeri pahasti insuliinia heilauta.

Eikös se ollu päinvastoin? :confused:
Tai ei siis maitosokeri, mutta astro kirjoitti jossain threadissa että nimenomaan maitotuotteet saavat insua erittymään jonkinlaisen
synergian takia.

Tai sitten olen lukenut väärin.

Meikäläisen ns. normaali.

-purkki (250grm) Valio-maitorahkaa
-muutama ruokalusikallinen marjoja
-teelusikallinen sokeria
-pieni loraus rypsiöljyä
-reilulla kädellä kauraleseitä
-loraus maitoa

..Ja sauvasekoittimella ERITTÄIN :kuola: herkulliseksi palautumis/välipala/ateriaksi!

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa tonnikalapirtelöä. Täytyy sanoa ettei siitä tullut uutta suosikkia meikäläisen ruokavalioon.

Originally posted by Fat22

1. Tota mietin että miten aspartaami vaikuttaa insuliinineritykseen.

2. Kermaa..... _makuaistille_ ...sokeria...

1. Mistä sitä tulisi niin paljon, että sillä olisi käytännön merkitystä.

2. Löydä Fun Light.

Originally posted by gotto
Eikös se ollu päinvastoin? :confused:
Tai ei siis maitosokeri, mutta astro kirjoitti jossain threadissa että nimenomaan maitotuotteet saavat insua erittymään jonkinlaisen
synergian takia.

Tai sitten olen lukenut väärin.

Ainakin maidon GI on aika alhainen ja rahkassa hh:ta ei ole kohtuuttomasti jolloin G-kuormakin olisi kohtuullinen. Lisäksi monet tuntuvat vetävän rahkaa välipalaksi. Astro varmaan komentoi tarvittaessa kymmenellä Bernhardin jutulla. :)

Pistäiskö joku tähän kuuluisan Ehrmannin rahkan sisällön 100g kohti?

Ja hinnan ja paketin koon. (Jos löytyy vain noi ekat sisältötiedot niin laita ne...)

Ei löydy lähikaupoista.

Kiitti.

Itse on tullut vedeltyä tätä herkkua:

Vitalinea 150g mansikkarahka.
100 g kohti:
55kcal
6 prot
7 hii
0,15 ras

Onko muut kokeilleet? Nam. :3:

Originally posted by luumu
Tämä:

ravintosisältö 100g:
Energiaa: 246kj/58kcal
Proteiinia:9,8g
Hiilareita:4,2g
rasvaa:0,2g

Ja purkki painaa 250g.

ja paljon muuta löytyy täältä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=11631&highlight=ehrmann

Prismassa maksaa 49 centavoa. Jos siis löytyy. Kuka oli taas eilen ostanut Raksilan Prisman E-hyllyn tyhjäksi!!!??? Joku teistä se varmasti oli. Tunnustakaa!

Originally posted by luumu

Ja hinnan ja paketin koon. (Jos löytyy vain noi ekat sisältötiedot niin laita ne...)

Ei löydy lähikaupoista.

Kiitti.
Löytyy kauppaketjusta nimeltä search.

Threadin toisessa postauksessa oli linkki searchiin. Jos siitä olisi viitsinyt lukaista otsikot läpi olisi huomannut threadin Ehrmannin rahkaa sikahalvalla. Ja mitäpä sieltä löytyikään:

ravintosisältö 100g:
Energiaa: 246kj/58kcal
Proteiinia:9,8g
Hiilareita:4,2g
rasvaa:0,2g

Ja purkki painaa 250g.

hintaa yleensä 55 c.

viltteri oli nopeempi.

Originally posted by viltteri
Kuka oli taas eilen ostanut Raksilan Prisman E-hyllyn tyhjäksi!!!???

Tuo on ehkä vittumaisinta mitä tiedän. Kiva kun pitäisi osaa viikon satsi ja hyllyssä on 2 purkkia E:tä.
Ja se, joka aina hamstraa kaikki Raksilan Prisman suklaanmakuiset Alpro Sojat, tunnusta!!!

Vaikuttaa asiatuotteelta.

ps. joo sori että juteltiin rahka-topicissa rahkan ravintoarvoista. ei ole varmaan tosiaan käytykään tätä rahkakeskustelua ennen tällä palstalla joten kaikkien kommentit varmaan todella raskaita informaatioarvoltaan.
ps2. yleisesti käytettyjen sanojen kohdalla tulee haussa yleensä ziljoona viitettä ja kun on muutakin elämää niin on aika raskasta kahlata kaikkia rahka-juttuja läpi kun joku voi yleensä heittää vastauksen kummemmin pinnojaan polttamatta. täällä loppuu aiheet aika pikaseen, jos jokaista asiaa voi käsitellä kerran. varmaan parin kuukauden päästä vastaus kaikkeen on faqissa ja palsta kuollut.
:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom