Rahkasta..

Originally posted by PyrtZi
Pilaantuuko rahka nopeasti lämpimässä?

Kerran jäi lämpimään ja tuli :laatta: . Olin tosin kipeä ja ylikunnossa joten kaikki ei ollut muutenkaan kunnossa. Paddington sanoi:
"Pari kertaa on rahkapurkki ollut ~5 tuntia huoneenlämmössä eikä mitään ongelmia tullut." tämän nimisessä threadissä: <a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=9485&highlight=l%E4mpim%E4ss%E4" TARGET="_BLANK">Rahkaa...</a>

edit:
Dragon: Lehmät syövät erilaisessa maaperässä kasvannutta rehua tai kokonaan erilaista ruokaa? Eikö jo ruotsissa ole joku ero maitotuotteiden kanssa? Jotkut saavat vaivoja kun eivät ole tottuneet kuin kotimaiseen. Jostain kuulin tälläistä, voi olla täydin väärää mutua. Oisko ollut jostian bakteeri kannasta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei rahka kovin helpolla pilaannu happamuuden takia. Siinä ei oikein tykkää mikään bakteeri elää. Homeet ovat toinen asia mutta ne eivät kasva edes parissa päivässä minnekään.

Mielenkiintoista tököttiä tuo Ehrmannin rahka. Laktoosia taitaa olla yhtä paljon kuin valion vastaavassa rahkassa mutta Ehrmann ei tee mitään ilmavaivoja. Valmistetaankohan hapanmaitotuotteet Keskieuroopassa eri tavalla kuin suomessa? :confused: Kuka tietää?

Ehrmannin rahkaa 2 purkkia ja puolukkasurvosta 3 ruokalusikallista. Erittäin ok yhdistelmä. Kannattaa satsata puolukkoihin, ovat muutenkin paljon terveellisempiä, kuin joku fun light.

Originally posted by mikämassa
Paljos tuo maksaa per purkki?
Tällä viikolla maksoin 0,65e/purkki/250g.Tiedä sit miten hinta vaihtelee...

Tampere-Lahti

ehrmannin rahka oli kyllä omille makuhermoille :urjo:
mutta lidlissä myytävä pianola mansikkarahka on :kuola: 1.25e/500g eli ei juurikaan kalliimpaakaan.

Originally posted by Cader
Itse olen mässyttänyt tuota kaupan tädin tekemää 0,2%:n valmista mansikkarahkaa, enkä juuri kuollakseni muista nimeä nyt, mutta 500g:n purkissa ja on kyllä hyvää sellaisenaan.

Taitaa olla Valion Rasvaton rahkaherkku. Hyvää on, mutta muistaakseni helvetin kallista. Ja proteiinia vain 7g/100g. Luin viestejä eteenpäin ...se on Fanny...

Parhaat vinkit tulikin tuossa jo, eli (Ehrmann)Rahka ja ripaus jotain mustikkaa tai mansikkaa sekaan.

Mä en itse enää jaksa blandailla. Lusikka, rahkapurkki ja rasvaton maito kyytipojaksi. Yhden purkin syömiseen ei monta sekuntia mene.

Originally posted by tiieitiijuu
ehrmannin rahka oli kyllä omille makuhermoille :urjo:
mutta lidlissä myytävä pianola mansikkarahka on :kuola: 1.25e/500g eli ei juurikaan kalliimpaakaan.

Ja sokeria on paljon?? Noi maustetut rahkat tuntuu vähän kaikki olevan melkoisia sokeripommeja.

Rahka-mansikka smoothie

Tästä saa vaikka hyvän iltapalapirtelön:

250g rahkaa
100g jäisiä mansikoita
30g vaniljanmakuista protskua
2.5dl rasvatonta maitoa

...kaikki ainekset tehosekoittimeen, minuutti rajua vatkausta ja nautinto on taattu!

Prot. 56.99 g
Hh. 28.41g
Rasv. 4g
Energiaa 388.72 kcal

lidlin maustetussa: /100g

Hh. 14.9
rasvaa 0.2g
energiaa 366Kj
protskua 6.2g

tälläsen kukkakepin nyt on vielä ihan turha miettiä rasvoja ;)

Originally posted by tiieitiijuu
lidlin maustetussa: /100g

Hh. 14.9
rasvaa 0.2g
energiaa 366Kj
protskua 6.2g

tälläsen kukkakepin nyt on vielä ihan turha miettiä rasvoja ;)

Onnea vaan sulle, meikäläinen kun kattoo sokeripakettia päin niin vattaan valahtaa sellanen sopivan kokoinen fläsä möhkäle :lol2:. Tuo ilmeisesti on suurimmaksi osaksi sokeria? ei taida olla eriteltynä mitä hiilaria se sisältää :rolleyes:

Kaikki maustetut rahkat eivät ole sokerilla höystettyjä. Excuisan versioita on kaksi: toisessa rasvaa+sokeria, ja toisessa ei kumpaakaan. Itse syön sitä sokeroimatonta ja 0,2% rasvaa sisältävää versiota. Kaksi makua(joku tropik ja sitten mansikka). Hyvää, mutta vähemmän proteiinia kuin tavan rahkassa.
Fanny rasvaton rahkaherkku on just sitä herkkua. :kuola:

Vitalinea, mansikkarahka. 150g.

100g:ssa

55kcal
6g prot
0,15g rasvaa

Onhan tuo kuin karkkia söisi. Seassa möllöttelee mansikoita.

No niin!

Tuli vedettyä Ehrmannia ensimmäistä kertaa. (Koitin yksin ja eri tavoin sekoitellen.)

:urjo: :0:

En osta enää. Jos palautuksessa ja protskuissa voi satsata laatuun, voi tässäkin. Halpaa, halvan näköistä ja halvan makuista. Kiitos hei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom