Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"hiukan" erilainen vaihtoehto:
Ehrmanni purkki + kourallinen suolapähkinöitä...
Joo, on suolaa ja rasvaa mutta ... hyvää..:thumbs:

tyhmä kysymys vaikka sellaisia ei muka ole :D

Eli siis onko nää teiän reseptit "purkki ehrmannia.." yhden syöntikerran annoksia?
Entäs onks nää tarkotettu välipalaks? treenin jälkeen? vai mihin?

No mulla ainakin menee purkillinen yhtenä annoksena. :) Ehrmannissa on jugurttia seassa, niin se ei oo samanlaista tönkköä kamaa kuin nuo muut rahkat. Ite vetäisen purkillisen aamupalaks ja välillä toisen treenien jälkeen. Sekaan lykin pääosin lasten mangososetta ja vehnäleseitä.

No mulla ainakin menee purkillinen yhtenä annoksena. :) Ehrmannissa on jugurttia seassa, niin se ei oo samanlaista tönkköä kamaa kuin nuo muut rahkat. Ite vetäisen purkillisen aamupalaks ja välillä toisen treenien jälkeen. Sekaan lykin pääosin lasten mangososetta ja vehnäleseitä.

joo tää nyt oli tämmönen alkukankeus kysymys :D
Eipä noi purkit nyt kauhean isoja ole edes :) 4 purkkia löytyy jo jääkaapista.
Kiitos vastauksesta kuitenkin.

oma resepti:

Purki rahkaa, 2 banaania pilkottuna + makeutusainetta. NAMI

Valion maustetut rahkat on pirun hyviä joten ei paljoa tule ite enää mausteltua niitä.

http://tinyurl.com/dznnrd
Ainoo vaan, että tossa on aika paljon sokeria, vähemmän proteiinia ja maksaa vissiin aika paljon? Vanukkaat ja jäätelö on myös hyviä, mutta en niillä lähtisi rahkaa korvaamaan. Noi on kyllä hyviä ja ihan kivoja jälkkäreitä silloin tällöin jos ei ole dieetillä.

Ainoo vaan, että tossa on aika paljon sokeria, vähemmän proteiinia ja maksaa vissiin aika paljon? Vanukkaat ja jäätelö on myös hyviä, mutta en niillä lähtisi rahkaa korvaamaan. Noi on kyllä hyviä ja ihan kivoja jälkkäreitä silloin tällöin jos ei ole dieetillä.

Juu eihän noi mulla olekkaan se prostkun päälähde vaan välipala sillon tällön. :kuola:

Ananaksia
Banaania
Sokeria hitusen päälle, ja välillä mustikoita ai että et tulee makoisaa.. Pitää joku päivä ostaa tollanen 5kg ämpäri rahkaa :rock:

Pääsiäisen kunniaksi sekotin rahkaa ja mämmiä.. oli sen verran hyvää että puolet sain alas ja loput meni roskiin. suosittelen jotain muuta.. :D

Fiinimpi versio, jota kehtaa tarjota kaverillekin: 3 purkkia Ehrmannia, pussi pakastemarjoja, makeutusjauhetta ja vaahdoksi vatkattuna 1 purkki 12%:sta vaahtoutuvaa vaniljakastiketta. On viel parempaa, jos malttaa säilyttää jääkaapissa yön yli. Mansikoista/mustikoista tehtynä toi ei vaan säily kovin kauaa. :)

Tähän asti olin ostanu aina vaan raejuustoa, joka on hullun kallista. Mutta tänään löysin tieni lidliin ja ostin pari kiloo rahkaa. Illalla pääsin jo sekottelee sulatettuja pakastemansikoita joukkoon + loraus maitoa ja loistavaa tuli:wtf:

Hyvää massanlisäykseen: purkki rahkaa, purkki ananasta, 1-1,5dl kauraleseitä, 1dl sokeria, 1dl rypsiöljyä. Ulkonäkö on mitä on mutta maussa ei ole valitettavaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom