Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon total banana-lover kyllä muutenkin, mutta

+Ehrmann
+Desi tai pari jogurttia, itse laitoin mansikka-vanilija
+(Hunaja)
+Banaani (kypsä!) pilkottuna

Pitää tätä vielä jalostaa - esim mustikka tuohon mansikan tilalle

315kcal
P/H/R = 30/46/1

Tänäaamuna söin Ehrmannia, Valion sokeroimatonta karviaisboysenmarjakeittoa sekä auringonkukansiemeniä! :haart:

Tänään kävi niin, että ei ollut mitään hedelmää mitä laittaa rahkaan. Maustoin sen sitten pelkällä ripauksella sokeria ja tilkalla limemehua, siis sellaista kirpeää pienessä limen muotoisessa muovipullossa. Oli muuten erittäin hyvää.

Ehrmania ja siihe funlightia hieman tai sitte ihan pelkkää sokeria. Samapa tuo kyllä se menee ihan silleensäkkin, mutta mielellään jotai siihen sekaan heittää. Joskus syön silleensä ja otan vaasan ruispalan ja dippailen sitä siinä rahkassa ja syön niitä molempia. :D

Oon mielestäni huomannut, että Ehrmannin maku riippuu ihan siitä erästä. Useimmiten se on tosi herkkua ihan ilman mitään lisukkeita, mutta välillä tulee ostettua sellanen satsi, joista kaikissa on joku kumma jälkimaku, ja sit on pakko lorauttaa Fun lightia sekaan. Fun lighteista parhaiten toimii rahkan kanssa mun mielestä mustaherukka.

purkki tai pari ehrmannia, Fun lightin passion tiivistettä ja purkki ananasta :rolleyes:
Menee alas kyllä ihan sellasenaanki, jos ei ehi väsäämää mitää ihmeellistä...

ehrmann ja Fastin minttusuklaaheraproteiinia mauksi. Oli ihan kohtuullisen hyvää :) ananasmurska on kuitenkin vielä se lemppari kun vähän notkeuttaa koostumusta ja antaa kivasti makeutta.

Ehrmannin sekaan kun pläjäyttää puolisen desiä leseitä ja lorauksen mehukeittoa (persikka-vadelma tällä hetkellä parasta) ni jo maittaa. Leseet tekee siitä jotenkin mukavamman syödä. Toki ehrmann menee alas sellasenaankin jos ei aina jaksa.

250 g Ehrmann
100 g Valion uuniomenajogurtti
100 g Valion sokeroimaton mehukeitto (vadelma-persikka)
30 g Kellogg's All Bran
20 g pinjansiemen
50 g pakastevadelma

= 481 kcal
HH 49,4 g (41 %)
P 34,3 g (31 %)
R 16,7 g (28 %)
(Kuitua 8 g)

Purkki rahkaa kippoon ja perään desi mustikoita,ananaksia joukkoon,sekä baanania, ja sokeria vähän päälle viellä.. Hyvää tulee:rock: Voisi joku päivä kyllä kokeilla noita kaurahiutaleita,ja jogurttia.

Itellä on ollu rahka aina ongelma, mut nyt löyty mikä maistuu. Ei varmasti mitään uutta, mut aattelin laittaa silti

Ehrmann purkki
200 gr pakastemansikoita
2 tlk hermesetas liuosta (sitä 0kcal /0 Protskua / 0 hiilaria)

Blenderiin ja sekasin. Marjoja voi vaihdella ja korvata vaikka välillä banskulla, greipillä tai jollain muulla mistä tykkää. Sika hyvää

Mansikoilla 231 kcal, 26g prot, 27g hiil., 0,9g rasvaa:)

tyhmä kysymys vaikka sellaisia ei muka ole :D

Eli siis onko nää teiän reseptit "purkki ehrmannia.." yhden syöntikerran annoksia?
Entäs onks nää tarkotettu välipalaks? treenin jälkeen? vai mihin?

Itse on tullut ketolla vedeltyä rahka + kookosmaito + makeutusaine -yhdistelmää tasaiseen tahtiin. Noissa kookosmaidoissa on valmistajien välillä aika paljon eroja, niin koostumuksessa kuin ravintoarvoissakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom