Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toranin sokerittomat makusiirapit on tällä hetkellä jotain ihan taivaallista!

Ehramia, maitoa, loraus siirappia perään ja eiku sekasi... :kuola:

rahka menee itellä näin ales:purkki ehrmannia tai vastaava määrä jotain muuta rahkaa+paridesiä vadelmajugurttia(rasvatonta)+pakastemarjoja+tilkkamaitoa niin juoksevuus parantuu ja helppo juoda.
Ja makukin on loistava....

pellavansiemenrouhe ja makeuttava aines osa: intiaanisokeri tai makautusaine yleensä. Pähkinäistä maulta, kuituista hemmottelua sisuksille, hommia hampaille.

Mustaherukan ystävänä, silti Fun Lightin mustaherukka oli pienoinen pettymys, kyllä se Vadelma on vaan paras siitä tuoteperheestä.

Ehrmania purkki + appelsiini/mango O´lightia + keko vehnäleseitä. Nam

Itse pyöräytän Ehrmannin purkista kokonaisena kulhoon ja vähän Valion sokeroimatonta mehukeittoa (yleensä mansikkaa) päälle. Ei niitä minun mielestä tarvitse edes sekoittaa, sehän on ihan kuin jälkiruokaa. :kuola:

Itse pyöräytän Ehrmannin purkista kokonaisena kulhoon ja vähän Valion sokeroimatonta mehukeittoa (yleensä mansikkaa) päälle. Ei niitä minun mielestä tarvitse edes sekoittaa, sehän on ihan kuin jälkiruokaa. :kuola:

Juuri näin :) Ennen sekoitin Fun lightia sekaan, mutta huomasin että mehukeiton kanssa ei maistu yhtä kitkerältä ja menee nopeammin alas. Ehrmann lautaselle ja pieni lusikalla "painelu" (lähtee pienet kököt pois+tulee hieman kuohkeampaa), mehukeittoa reilusti päälle. Pointti on se, että ottaa sitä mehukeittoa reilusti joka lusikallisella jolloin Ehrmannin jumalainen maku ei ole päällimäisenä. :thumbs:

Ehrmann purkki + 1 banaani tehosekottimeen! :thumbs:
Siit tulee sopivan juoksevaa ja on mukava vetästä juomalla tuopista naamariin :)
Jos ei ole tehosekotinta käsillä niin murskaan vaan sen banaanin haarukalla rahkan joukkoon. Jos ei ole haarukkaa ni oon väärässä paikassa. :)

Tällä hetkellä suosikkina:
1 prk ehrmannia
1,5-2 dl ingmannin rasvatonta vaniljajogurttia
päälle 1-2 tl hasselpähkinärouhetta :kuola:

Erittäin oleellista on, että sotkee vain osan jogurtista rahkaan, ja osan kaataa päälle "kastikkeeksi", niin vaniljan maku ei täysin huku.

eilen join kaffetta samalla ku rahkaa maistelin.. tuki testattua makeutusaine+maitokahvi -blandia. Muutamia teelusikallisia nostelin rahkalopun joukkoon ja ihan maistuvaa;) Mut suuremmissa määrissä rahka kenties juoksettuu? Joten jos joku testaa niin kehotan aloittamaan maltillisella sekoitussuhteella:)

Suositut

Back
Ylös Bottom