Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Ikinä en ole mitään lisämakua rahkaan kaivannut, koska ihan paljaaltaakin maistuu mielestäni hyvältä. Kuitenkin tässä viime aikoina olen sotkenut rahkaan maapähkinöitä, mikä ei makuun vaikuta juurikaan, mutta tekee syömisestä mielekkäämpää varsinkin laihdutellessa, kun saa edes pureskella jotain.

Itse olen myös sitä mieltä, että sitä ei tarvitse maustaa millään. Tottunut jo makuun sellaisenaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei normaalissa ole noin 10kcal se on kevyt mansikka/mustikka/ joku keittoa, ja luulen että se on 100ml sitä nii n.10kcal?

joo sori mun moga, en laittanu tarpeeks selkeästi :) mutta tarkotin sitä litran purkkia jossa lukee n. 10 kcal, sitä itse käytän, en meinannutkaan että siinä purkissa olisi se 10 kcal.:)

joo sori mun moga, en laittanu tarpeeks selkeästi :) mutta tarkotin sitä litran purkkia jossa lukee n. 10 kcal, sitä itse käytän, en meinannutkaan että siinä purkissa olisi se 10 kcal.:)

Asia selvä :D ja eihän toi ollu kuin piikittelyä :D

Ihan suoraa ehramia purkista menee alas vaivatta. Koitin tossa viikko sitten anasmurskan/palojen kanssa ja maistuuhan se myös niin, mutta helpommalla pääsee kun ei laita mitään sekaan. Se on miehen työ syödä rahka suoraa sellasenaan!

Harvemmin maustan rahkaani millään, mutta välillä saatan lorauttaa sekaan hitusen FunLightia tai kipata purkillisen ananasta mukaan.

Jos oikein herkkua haluan, niin rahkan sekaan menee pähkinäjogurttia. Muuten maustan jollain rasvattomalla jogurtilla/myslillä/marjoilla/hedelmillä/pähkinöillä. Pelkältään ei oikein tahdo upota.

Suosittelen sekottamaan rahkan joukkoon kookoshiutaleita ja pepsi maxia. :D Saattaa vaikuttaa hieman epäilyttävltä, mutta on oikeasti uskomattoman hyvää! Kaupan päälle vieläpä ravintoarvot ovat ihan mukavat iltapalalle: mukavasti prodea ja rasvaa, eikä paljoa hiilareita :thumbs:

onko tuota rahkaa ihan terveellistä syyä se 4 purkkia päivässä? mulla menee semmonen ja oon ihan koukussa siihen. fun lightiä välilä, mansikka keittoa, ananasta. liian hyvää.:kuola:

^ En mä 4 purkkia päivässä epäterveellisenäkään pitäisi, kaikki missä on paljon proteiinia EI voi olla epäterveellistä. :D

joskus ihan sellasenaan, joskus mustikoina, mustaviinimarjoja, mysliä, jogurttia, vadelmia, mitä ny sattuu löytymää sekaan.

Ajattelin tänää mennä kaupasta ettii tuota Ehrmannia, ja jotai mehutiivistettä... Mut tietääkö kukaa millai esim. Valion maustettu Viilis toimii rahkan korvikkeena? siinä on proteiinia 3%.

Suosittelen sekottamaan rahkan joukkoon kookoshiutaleita ja pepsi maxia. :D Saattaa vaikuttaa hieman epäilyttävltä, mutta on oikeasti uskomattoman hyvää! Kaupan päälle vieläpä ravintoarvot ovat ihan mukavat iltapalalle: mukavasti prodea ja rasvaa, eikä paljoa hiilareita :thumbs:

mitä ihmettä pepsi maxxia, eikös cokis zero käy. :D No ei, en ole tommosta kuulutkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom