Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Vedin aamupalaksi pari purkkia Ehramia "raakana". Oli aika mielenkiintonen makuelämys. Maistu ihan vehkeeltä eli taidan edelleen maustaa sen vähäkalorisella mehukeitolla...

Tosi HC Bodari vetää raakana..maustaminen on homojen hommaa.. ;)

Itsekkin tosin kyllä vasta muutaman kerran syönyt ilman mausteita joten...:david: viellä on matkaa tosi HC mieheksi..ilmeisesti pikkurilli nousee sen verta viellä että ei joka kerta pysty raakana vetämään:rolleyes: mutta se sanottakoon että jumalauta se pepsi max ja nyt myös zerolla kokeiltu niin colaa ja rahkaa...JAMIIII:hyvä: hieman makeutusainetta oman fiiliksen mukaan ja oijoi:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ikinä en ole maustanut! Ei ne ole pahoja.. ainoa vähän hankalampi tapaus ylipäänsä on yhret lidlistä saatavat 500g rahkapurkit, ku se tahtoo olla niin Hel#%&tin jähmeetä.. mut kyl se ku antaa suussa sulaa 5 minuuttia :D

Ketään ei kiinnosta se, että syötte rahkanne raakana. Tää threadi käsittelee kuitenkin rahkan maustamista, joten keskustelua siitä kiitos.

Ketään ei kiinnosta se, että syötte rahkanne raakana. Tää threadi käsittelee kuitenkin rahkan maustamista, joten keskustelua siitä kiitos.

Aivan, asiaan, joskus olen sekoittanut pakastettuja hilloja ja rahkaa oli aivan PERKELEEN hyvää :kuola:

itse kokeilin maitorahkaa eka kertaa pari viikkoa sitten fun lightilla ja sillä mennään nyt ja jatkossa, kunnes kyllästyttää niin ajattelin kokeilla mehukeittoa. Tunnen itseni liian laiskaksi ostamaan jotain marjoja tai muuta ja sekoitella niitä keskenään, paljon simppelimpää viskata jotain nestemäistä sekaan. :)

Ootteko muuten maistanu sitä uutta greippiä? Sellanen vähän lonkeron makunen litku. :D Todella maukas rahka tulee siitä niin.

Varmasti tulee maukas, en ole sitä viel ehtiny maistaa, enkä monia muitakaa fun lighteja mutta aika näyttää ja voin kyllä kuvitella sen maun, Juissi mehukin tekee greipin makusta mehua :urjo:

250grammaa rahkaa, banaania ja maitoa tehosekottimeen.. maitoa lisäillä sen verran että on hyvin juoksevaa.. ja pirtelö on valmis.. joskus kun oikein aletaan hurvittelemaan niin kaakaojauhoa ripaus sekaan...

250g ehrman paketti + valion mansikka keitto, (vain 10 kcal, sellanen litran purkki) sitä tilkka oman mieltymyksen mukaan + vähän vettä tehosekottimeen ja ääntäkohti

tykkään:)

250g ehrman paketti + valion mansikka keitto, (vain 10 kcal, sellanen litran purkki) sitä tilkka oman mieltymyksen mukaan + vähän vettä tehosekottimeen ja ääntäkohti

tykkään:)

Ei normaalissa ole noin 10kcal se on kevyt mansikka/mustikka/ joku keittoa, ja luulen että se on 100ml sitä nii n.10kcal?

Ikinä en ole mitään lisämakua rahkaan kaivannut, koska ihan paljaaltaakin maistuu mielestäni hyvältä. Kuitenkin tässä viime aikoina olen sotkenut rahkaan maapähkinöitä, mikä ei makuun vaikuta juurikaan, mutta tekee syömisestä mielekkäämpää varsinkin laihdutellessa, kun saa edes pureskella jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom