Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
valion rahka ei ollu ainakaan hyvää jotenki meni alas mustikoiden kans, mutta paljaaltaan ei millään. Vois varmaan kokeilla tuota ehrmania.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulle maistuu seuraava herkku:
1prk ehrmannia
0,5-1 rkl jotain hilloa, yleensä vadelma
pari rkl pellavansiemeniä
pari kolme rkl vehnänalkioita. NJAMS!

härrekyyd tämä on nannaa!

rahkaa sekotellaan:
-hermesetas makeutusjauhetta
-kanelia
-omenapaloja(miellellään semmonen iso ja syksyisen punainen tiettekö?:D)
-mantelilastuja

njaam<3

Eilen illalla laitoin Ehrmann -rahkani sekaan lorauksen Valion sokeritonta mansikkamehukeittoa. Oli yllättävän hyvää! :kuola:

PS. Muista sekoittaa rahka + mehukeitto hyvin!

jos ei jaksa mitää ihmeellistä tehdä ni pistää vähä maitoo ja vetäsee tehiksellä kuohkeeks, uppoo huomattavasti paremmin ku suoraa purkista :P

Tässä toimistolla tuli taas leikittyä kotikemistiä, ja voi poijjaat minkä sörsselin tein..

-1 prk Ehrmann
-1 prk ananaspaloja
-1 plo mansikan makuista Danone Actimel

Hyvää on vaikka aika vetiseksi veti.. :kuola:

Varmaan johki jo aikasemmin tän saman postannu, mutta tässä taas:
purkki ehrmannia + n.3dl rasvatonta maitoa + liraus light tiivistemehua maun mukaan. Ja nämä sitten sauvasekottimella sekasin.
Erittäin maukas pirtelö ja tällä tapaa saa kyllä rahkan ennätysnopeesti alas! Itse kantanut tätä juomaa shakerissa töihin välipalaksi. :kuola:

edit: siis kannattaa tietysti tehdä suoraan sheikkeriin. :D

Itse maustan nykyään ehramin ketsupilla :kuola: :kuola:

2681001.jpg

Ehramit raakana suoraan purkista tai sitte kaurahiutaleitten ja mehukeiton kanssa kulhosta. Curryt ku heittää sekaan niin saapi kanan ja riisin kanssa mutustella.

Hih, ei teitä miehiä voi kuin ihailla kursailemattomuudessanne :hyvä:~. Ravintoaineet vaan sotketaan ronskisti sekasin ja kurkusta alas. Naisilla on yleensä kaiken maailman piiperrystä ja gourmet-annosten väsäilyä (me, myself and I).

Omaan rahkaan yleensä menee kanelia, pilkottuja hedelmiä/marjoja tai joskus sokeritonta kaakaojauhetta, joskus hieman kahvia... ym. Sitten tyyliin puolen tunnin väkertäminen johonkin nättiin astiaan...

Teidän juttuja on muuten hauska lukea yleisestikin. Kaksilahkeiset ootte niin rentoja olentoja :D.

ehrammia tullu vedettyä siten että, rahka kippoon, oliiviöljyä ja kaurahiutaleita fiilispohjalta perään ja sitten hiukan vadelmahilloa päälle makua antamaan.... armoton vatkaaminen lusikalla sekaisin ja kurkusta alas...

Mä koin suuren valaistumisen jokin aika sitten, kun jätin turhan hifistelyn pois ja maustoin ehramini ainoastaan lorauksella rypsiöljyä. Tuohon asti rahkat on uponneet nenästä kiinni pitäen ja muutenkin hyvin vaivalloisesti, vaikka olisi mitä herkkuja mausteena. Myöskään ihan pelkältään ei mene alas - tuo rypsäri oli siis avain ehram-onneen!

Suositut

Back
Ylös Bottom