Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Ei nyt ehkä ihan aamupalana kannata vedellä. Mieluummin hiilaripitoisempaa ruokaa aamulla, jotta päivä käynnistyy paremmin, mikä taas edesauttaa kiinteytymisessä. Välipalana sen sijaan vallan mainio, ja iltapalana sitäkin parempi.

En kaatele "ylimääräisiä" nesteitä pois, vaan vetelen kaikki, mitä purkista irti saan. Rahkaahan siinä nesteessäkin on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite vedän vähä joka hetki. Aamupalan siten että pistän sen hetkisen fiiliksen mukaan, joko mysliä tai kauraleseitä sekaan ja sitten välipalana vedän yleensä sellasenaan. Iltapalana pistän jotain protskua sekaan. En tietenkään joka päivä tota määrää vedä rahkaa mutta jos en parempaa keksi.

Ei nyt ehkä ihan aamupalana kannata vedellä. Mieluummin hiilaripitoisempaa ruokaa aamulla, jotta päivä käynnistyy paremmin, mikä taas edesauttaa kiinteytymisessä. Välipalana sen sijaan vallan mainio, ja iltapalana sitäkin parempi.

En kaatele "ylimääräisiä" nesteitä pois, vaan vetelen kaikki, mitä purkista irti saan. Rahkaahan siinä nesteessäkin on.

Joo no kaurapuuro / ruisleipä se on aamupalana näin ennen rahkaa toiminut että tuskin sitä korvaan rahkalla muutenkaan mutta tuo välipala / iltapala hommaa voisi kokeilla. Tänään kauppaan rahkaa ja fun light vadelma - sitruunaa kokeilemaan kun näyttäis olevan suosiossa.. tai mehukeittoa (itse en ole niin ananaksien perään).

Liekö tämä nyt sitten varsinaisesti rahkan maustamista..

Mä päällystän ruisleivän reilulla määrällä rahkaa (Ehrman toimii tässä parhaiten) ja laitan päälle juustoa. Toisinaan voitelen ensin voilla ja tapauskohtaisesti lisään esim. tuoretta sipulia. Nam.:)

Itse olen vetäny rahkat hyväksi havaitsemallani fun light (vadelma, mansikka, metsämarja) + hieman kaurahiutaleita -sekotuksella :rock:Ja on nannaa!:kuola:

Ennen maustoin ananaspaloilla ja fun lightilla, mutta nykyään se on liian makeata, joten se menee ihan raakana vaan.

Pepsi max + Ehrmanni

Enpä nyt tarkistanut oliko jo sanottu mutta kokeilin makeutusaineen kerä ehrmannii ja pepsi maxia ja jumalauta oli muuten oikeesti ihan hyvää :) vähän sellanen cola mehujää fiilis. Suosittelen taikka jos oli jo kirjoitettu niin yhdyn aikaisempiin mahdollisiin kehuihin.

Vedin aamupalaksi pari purkkia Ehramia "raakana". Oli aika mielenkiintonen makuelämys. Maistu ihan vehkeeltä eli taidan edelleen maustaa sen vähäkalorisella mehukeitolla...

nykyään pistän rahkan sekaan aina pikkusen mysliä ja jogurttia, ei vaan raakana mene alas.

Ennen söin aina vähärasvaisen vanilijajogurtin kera. Nykyään olen totutellut syömään raakana, mikä on tosi kätevää. Mielestäni Ehrmannin makua on muutenkin muutettu paremmaksi.

^ Mäkin huomaan aina välillä, että perkele vedin sen melkein 'raakana' kun laitan korkillisen fun lightia, ja unohdan laittaa lisää, eikä naama oo värähtänytkään, hyvää se on pelkiltäänkin, mutta kyllä multa aina silti löytyy kaapista joko mehukeittoa/fun lightia mitä laittaa sekaan.

Se on jännä kun kotona ehramin+funlightin kanssa on pakko saada marjoja sinne joukkoon, töissä niitä ei sitten osaa kaivatakkaan.

mä oon jonkin aikaa heittänyt rahkan sekaan noita sokerittomia/kalorittomia makusiirappeja.Tyyriiksi vaan tulee kun puteli maksaa 9,5e,mut kun ne on niin hyviä! Varsinkin kookos&valkosuklaa:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom