Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En jaksanu treadia sen tarkemmin selailla joten kysyn nyt suoraan eli:
Kun maustatte tuota ehramia fun lightilla niin laitatteko siihen vettä että siitä tulee mehua ja kaadatte sitten rahkaan? vai laitatteko suoraan sitä tiivistettä siihen rahkaan?
Mielenkiinnolla vain kyselen sillä ite syön sen suoraan purkista kummemmin maustamatta, joskus tosin syön purkista ensin pari lusikallista ja kaadan siihen "kuoppaan" vähän mehukeittoa.
itekki oon koittanu pepsimaxia ja vaikka mitä mutta ei vaan rahka mene alas jotaki siinä rahkassa on että en voi syödä?
Aaaa okei, kiitos. Toi kyllä kuulostaa ihan järkevältä selitykseltä. Paljonhan mä olen sitä rahkan joukkoon laittanut, mut ongelmana on just ollut se ettei se vaan imeydy siihen kunnolla..tjaa-a. Oisko syynä se että se on sokerimehu. Tai sit siinä on enemmän vettä? Ja ensinnäkin sitähän pitää laittaa maun saamiseksi paljon enemmän verrattuna makeutusainemehuun (vrt. laimennus suhteet light: 1:9 , mehukatti: 1:3 (jotain tätä luokkaa?!)
Aaaa okei, kiitos. Toi kyllä kuulostaa ihan järkevältä selitykseltä. Paljonhan mä olen sitä rahkan joukkoon laittanut, mut ongelmana on just ollut se ettei se vaan imeydy siihen kunnolla..
Kyl kyl, en kai mä ny sitä veteen läträä ;) Äitee kävi nyt sitte tänää hakemassa lisää fun lightia, eli tulevaisuuden rahkat on taas entistäkin maukkaampia!:whip:Vielä sen verta kommenteeraan, että pistäthän sie sitä mehua/fun lightia tiivisteenä. Sillo se tekee siitä tosi maustetun. Ja ei sitä tarvi desikaupalla laittaa per purnukka.
Just checking
Nyt tuli ekaa kertaa kokeiltua tuota rahkan maustamista funlightilla että oli hyvää