Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakko kyl tänään käydä ostaan tota mansikka-suklaata :) ja täydentää samalla rahkavarastoja..
itellä menee yleensä Ehrmann funlightin kans, makuina mansikka tai metsämarja :kuola:
säästyy tiskiltäkin :D
mr thunder: ja jotkut jopa isoäidistä :D

ihan jäätävän pahaa tuo mansikka suklaa :urjo:
kannattaa kokeilla pirkan light sitruuna-limeä ja tropic o'lightin eksoottiset hedelmät litkua. noista syntyy varsin raikkaita ja hyviä rahkoja

ostin pullon tota mansikka-suklaa mehua ja koitin sitä rahkan kanssa...ei mun mielestä kyllä mitään erikoista,kyllä ton rahkan sillä alas saa mutta ei nyt kovin hyvää vaikka täällä sitä kehuttiinkin...

ihan hirveetä kuraa. yhden rahkan "nautin" noin. Mielummin vedän kohta rypsäriäkin kuin tuota :david:

Tavallinen halpis vadelmasekamehukin on parempaa, mutta! tämähän on jälleen makuasia :)

kokeilin tota mansikka-suklaata.. kylhän se alas meni ja ihan hyvääkin oli, mut ei mitenkään kauheiden kehujen ansaitsemaa :)
tuli mieleen bandan täytelakut :D -> kehitteleen lisää reseptejä :)

hyi, mansikkasuklaata en saanut alas! Järkyttävän pahaa.

Mutta hyvää on: ehermann + pirkka omenapäärynä mehutiiviste + kaneli! NAM.

Ehrmann+raejuusto+FunLight ananas-guanabana(?)

Toi on niiiin hyvää :haart: Saa nähä millon kyllästyn...

Edit: Toinen vielä parempi setti on ehrmanni, jäiset mansikat ja rasvaton maito. Noita sopivassa suhteessa kuppiin ja tehosekottimella pirtelöksi, huippuhyvää!

Ostin tuota vaniljaesanssia vähän aikaa sitten, mutta en onnistunut ainakaan sillä pullolla saamaan minkäänlaista makua aikaan vaikka kuinka niitä tippoja sinne laitoin. Onko noissakin jotain eroja? :D

Myös vaniljan makuista proteiinia olen kokeillut, mutta maku ei miellyttänyt.. Muita vaihtoehtoja vaniljan maun saavuttamiseksi?

Ainahan sokeri on hyvää, mutta noissa o`lights ja fun light mixeissä on se pointti, että ne on makeutusaineilla makeutettuja.

Eli jos haluaa esim dietillä tai ihan muuten vaan syödä mahdollisimman vähän hiilaria ja kitkeä sokerit pois esim iltapalarahkasta, niin marjat ja sokerimehut on silloin unohdettava.:)

Vaniljan maun olen rahkaan saanut parhaiten nutriplussan heraproteiinilla jossa vaniljan aromi taitaa olla proteiineista yksi vahvimmista. Myös pirkan ja muidenkin valmistajien sokerittomia mehuja on tullut juotua reilusti ja tarvii kyllä sanoo, että ei sitä kovin montaa päivää samalla mehulla rahkaansa makeuta, vaan vaihtelua kaipaa.:)

ostin pullon tota mansikka-suklaa mehua ja koitin sitä rahkan kanssa...ei mun mielestä kyllä mitään erikoista,kyllä ton rahkan sillä alas saa mutta ei nyt kovin hyvää vaikka täällä sitä kehuttiinkin...

Ai sitä O'light tiivistettä? Hyi mitä kuraa se on :D ei kyllä ne o'lightit muutenkaan maistu

Ehrmannia ei pysty syömään kun menee vatta sekasin, että valioa se on vaan vedettävä vaikka onkin kalliimman puoleista, sitä ainakin löytyy joka kaupasta. Eikä se rahka mausteita kaipaa

Joskus harvoin ehk pari kertaa kuussa tulee laitettua rahkaan pari lusikallista mehukattia, mutta yleensä menee ne rahkat ihan tolleen suoraa purkista ilman maustamisia ja vielä ihan hyvälle IMO maistuukin. :)

Tämän hetken suosikki-sörpellys on ku laittaap sellasta sokeritonta vaniljajourttia, makeutusainetta ja rahkaa (milbona, kivan tönkköä). ALussa toi mansikka-suklaa tökki vähäsen, mutta nykysin laitan aika usein tummaa kaakaojauhoo, suklaa-mansikka-mehuu pikkasen ja makeutusainetta rahkaan, se on hyvää oikein!

Mä oon jättänyt Fun Lightit rahkan maustamisesta kokonaan. Olen niihin niin kyllästynyt, vaikka makuja löytyykin kasapäin. Nyt maustan rahkan kanelilla ja makeutusaineella. Seuraavaksi pitää kokeilla Ex-Tavikselta saamaa vinkkiä, eli maustaa rahka erilaisilla piparkakkumausteilla. Kuulosti niin hyvältä. :kuola: Eli ei kun kauppaan niitä mausteita nyt ostamaan.

niin se ihminen vaan tottuu kaikenlaiseen. Tänään meni ekaa kertaa kokonainen ehrmann ihan pelkiltään lusikalla purkista. Ennen jo kannen nuoleminen tuotti hankaluuksia. Sama homma esim paprikan kanssa ennen en tykännyt yhtään , nyt paprika on mun suosikkivihanneksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom