Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kellään tiedossa onko olemassa vaniljanmakuista mehutiivistettä? :D ois kiva sellaista rahkan sekaan lorauttaa..

Vaniljan makuista heraa olen sekaan laittanut ja ihan ok.
Tulee protskutkin koko yölle eikä tarvi munanvalkuaisia kumota.

Hera vaan imeytyy nopeesti, niin rasvaa kantsis tietty myös ottaa (omega3, rypsiöljyt yms). Vai onko se sitten huono, jos herat imeytyy nopeesti ja rahkan kaseiini hitaasti? Hyvältähän se kuulostaa, mutta omegat kantsii kuiteskin ottaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaniljan makuista heraa olen sekaan laittanut ja ihan ok.
Tulee protskutkin koko yölle eikä tarvi munanvalkuaisia kumota.

Hera vaan imeytyy nopeesti, niin rasvaa kantsis tietty myös ottaa (omega3, rypsiöljyt yms). Vai onko se sitten huono, jos herat imeytyy nopeesti ja rahkan kaseiini hitaasti? Hyvältähän se kuulostaa, mutta omegat kantsii kuiteskin ottaa. :)

En heraa ole ennen käyttänyt - minkä verran tuota kannattaa esim. Ehrmann-purkin sekaan laittaa jos tärkeintä on nimenomaan se vaniljan maku eikä se että siitä saa lisäproteiinia seokseen?

Mä oon syöny rahkani lähes pelkästään lastenruokaan sekoitettuna. Monet pilteistä ja bonasta saa sokerittomana ja toimii silti hyvin. Ja sokeroidutkin sisältää vain fruktoosia. Niin ja onhan niitä lastenruokia, joissa jugurttia/rahkaa ja hedelmiä/marjoja... Valikoima on vaan sen verran laaja, ettei pääse ainakaan kyllästymään samaan makuun :D

Töissä yksi jätkä vetää rahkan omituisesti:
Eka se avaa rahkan ja kaataa sekaan funlightiä sen mitä mahtuu. Se ei sekota sitä missään vaiheessa vaan kaataa lisää mehutiivistettä kun edellinen loppuu. Kerran katoin kun se söi 250g rahkatörpön ja siihen meni puolen litran mehupullosta n 1,5cm mehua. Siis hyi vittu! Ite nautin kuitenkin siitä rahkankinmausta

Äsken tossa ite kokeilin sitä kaakao/rahka sotkua, oli muuten kauheen makusta.
Niin kuinka useesti tota rahkaa pitäis syödä ? ite söin tossa äsken sen 250g ekan puolikkaan jälkee alko tökkimää aika pahasti..

Äsken tossa ite kokeilin sitä kaakao/rahka sotkua, oli muuten kauheen makusta.
Niin kuinka useesti tota rahkaa pitäis syödä ? ite söin tossa äsken sen 250g ekan puolikkaan jälkee alko tökkimää aika pahasti..

Kyllä se koko purkki kannattaa kerralla syödä. Siitä saa noin 30 grammaa proteiinia. Syö niin usein kuin haluat, se riippuu siitä paljonko tarvitset proteiinia.

Koitapa sekoittaa maitorahkapurkin sekaan 200 grammaa jogurttia ja muutama teelusikka sokeria, on tosi hyvää:thumbs: :)

Itse tykkään syödä rahkan hiukan ehostettuna:
250g ehrmannin purkki, johon lisätään
10g Pellavansiemenrouhetta
10g Myllyn Paras kuidukas, kolmen viljan leseseos
10g Soijarouhetta
Ja lisäks loraus fun lighttia

On meinaan hyvää ja tulee ihan kiitettävästi kuituja ja muitakin tärkeitä aineita.

yhteensä:
231.1kcal
proteiinia 34.4g
hiilihydraatteja 16.9g
rasvaa 2.9g

ehrmanniin menee loraus funlightia(persikka&passion imo paras) ja noita sydänystävä vehnäleseitä joku 3 rkl. Illalla vielä yks ruokalusikallinen rypsäriä, ei edes huomaa tuossa :)

ehrmannin sekaan purkki ananasmurskaa, about desi kaurahiutaleita ja pari teelusikkaa sokeria. ei muutakun sotkuksi ja ääntä kohti! :) makukaan ei kamalampi ole.

Tuli tässä pari päivää sitten syötyä rahkaa ekan kerran. Kun maistoin sitä maustamattomana, niin meinasin yrjötä kun oli niin pahaa :urjo:
sitten kokeilin syödä ananaksen kanssa, niin oli kyllä parempaa mutta paha maku tunki silti liikaa läpi. Sitten muistin pakkiksen ohjeet ja heitin sekaan rainbown light mansikka mehuu ja :kuola: hitto et tuli hyvää, sitä söi oikeen mielellään.

Uskon että jos minä, joka inhoan kaikkea vähänkin mätämaitotuotetta muistuttavaa, pystyn rahkaa tuolla tavalla syömään, niin pystyy varmaan jokainen muukin :thumbs: olen erittäin tyytyväinen että uskaltauduin kokeilemaan :D

Ehrmannin sekaan Funlight mansikkaa tai persikkaa. Pitää vaa varoa ettei lorauta liikaa sitä mehua, tulee nopeesti aivan liian makeeta.
Mustikkakeiton kans kerran kokeilin, ja toista kertaa ei ole tarvis maistella sitä sotkua.. IY

Tuli tässä pari päivää sitten syötyä rahkaa ekan kerran. Kun maistoin sitä maustamattomana, niin meinasin yrjötä kun oli niin pahaa

Pussy:).

Ite sotken melkein aina ananakseen, mutta syöhän sitä yhtä hyvin paljaaltaankin. Kunnon prodekitti ei voi maistua kuin herkulliselta;).

Pääsiäisrahka:

2 dl mämmiä
1 dl rahkaa
2 dl kermaa
1-2 rkl appelsiinimarmeladia

pehmitä mikrossa mämmi vatkaa kerma vaahdoksi sitte vaan sotket kaikki ja annat maustua tunnin tai kaksi.

Todella hyvää!:rock:

Ehrmann+ananas coconas
Ehrmann+mansikas
Ehrmann+1,5dl kaurahiutale, 2-3dl maito, bananas eli 500kcalin pirtelö, maustaa voi kaakaolla tai marjoilla etc.

Hemmetin hyvä tapa maustaa rahka, varsinkin iltapalaversiona:

kookoshiutaleita sekaan sellainen pari ruokalusikallista/250 g. Sitten lisäksi jotain mehua, minkä mausta nyt sattuu tykkäämään. Tuosta saa kohtuullisen määrän rasvaa ja kookosrasvahan on nyttemmin saanut synninpäästön, samoin kuin moni muukin tyydyttynyt rasva.

ostin pullon tota mansikka-suklaa mehua ja koitin sitä rahkan kanssa...ei mun mielestä kyllä mitään erikoista,kyllä ton rahkan sillä alas saa mutta ei nyt kovin hyvää vaikka täällä sitä kehuttiinkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom